Miks ei Riihimäellä ole yhtään nettikameraa?
Riihimäen web-kamera
65
2689
Vastaukset
- Hanki
elämä!
- 133399965
NII OISKO SUN AIKA KUULE HANKKIA ELÄMÄ!!!! SENKIN KYYLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kysynpähänvaan
Mihin ketjun aloittaja tarvitsis nettikameraa? Itsensäkö ihailemiseen?
- koti-ikävä
Ulkomailla voisi katsastaa mitä kotipuoleen kuuluu, onko jo aamu valjennut, onko lunta ...
- Anonyymi
koti-ikävä kirjoitti:
Ulkomailla voisi katsastaa mitä kotipuoleen kuuluu, onko jo aamu valjennut, onko lunta ...
Maksa velkasi niin uskallat tulla paikan päälle katselemaan.
- tepi
On täällä kelikamera
- Pimpsa Pallinen
Missä on kellikamera???
- vakoilua?
Oliskohan jossain sikalassa. Paitsi ettei Riihimäellä ole sikalaa.
- S. Ikana
vakoilua? kirjoitti:
Oliskohan jossain sikalassa. Paitsi ettei Riihimäellä ole sikalaa.
Onkohan Lopella tai Haussissa sellaista???
Kellikamerahan taikkupaikassa, saa oman muistona,maksua vastaan.
- dwggghytujjjk
Vai vielä nettikamera?
Voi hyvää päivää!- ette tarvitse
Ei meillä Hyvinkäälläkään ole.
- KyylääjäEurkko
ette tarvitse kirjoitti:
Ei meillä Hyvinkäälläkään ole.
On Hyvinkäällä:
http://www2.hyvinkaa.fi/kamera/hd164.html - ei tavaramerkkiä
KyylääjäEurkko kirjoitti:
On Hyvinkäällä:
http://www2.hyvinkaa.fi/kamera/hd164.htmlEi ole hyvinkää. Ei ole vaatteita roikkumassa.
- RiksuOnRautaa
ei tavaramerkkiä kirjoitti:
Ei ole hyvinkää. Ei ole vaatteita roikkumassa.
Koko hyvinkää -sanaa ei pidä enää edes mainita Riihimäellä!
- tsai tsai tsai jne
eikä tule hyvinkäälle, te saatte kohta maksaa Riihimäkeläisten velat pois ja
ootte p.a.koko kylä.
heh- +++++
Niin missä on se Riihimäen keLikamera?
- Anonyymi
+++++ kirjoitti:
Kolmostien tiesääasemalla kormun liittymän eteläpuolella.
- Anonyymi
+++++ kirjoitti:
katsot ikkunasta pihalle.
- Puru-Ukko
Kato kuukkelista.
Parempi vaihtoehto on lähteä lenkille ja tarkkailla maastoa. - voi hitsin hitsi
http://www.riihimaki.fi/Riihimaki/Liikunta/Liikunta/Liikuntapaikat/Ladut-ja-ulkoilureitit/Vahteriston-web-kamera/
http://www.riihimaki.fi/Riihimaki/Liikunta/Liikunta/Liikuntapaikat/Ladut-ja-ulkoilureitit/Riutan-kamera/
Siinä on pari web kameraa riihimäeltä.
Ehkä ei ihan siinä tarkoituksessa mitä ketjun aloittaja kyseli mutta kuitenkin on.- koti-ikävä
Kiitos otanpa nuo talteen paremman puutteessa!
Vaan taitaa olla tekolunta? - hyvinkääläi
koti-ikävä kirjoitti:
Kiitos otanpa nuo talteen paremman puutteessa!
Vaan taitaa olla tekolunta?taitaa olla tekokukkia?
- mitä kummaa
hyvinkääläi kirjoitti:
taitaa olla tekokukkia?
Vieläkö siellä valkovuokot kukkii?
Vai onko juhannusruusuja
- voi hitsin hitsi
Kyllä noi lumet on ihan oikeeta lunta viime viikonlopun lumisateesta. Kävelijät ja hiihtäjät on vaan tampannut sen niin tiiviiksi ettei sula helposti näillä vesisateillakaan. Varsinkin tuo Vahteriston kamera on itsellä paljonkin käytössä kun katson missä kunnossa rata on. Nytkin haluaisin mennä maastopyöräilemään mutta, on niin jäisen näköistä rata pohjaa ettei uskalla.
- Hygex
Tsai tsai tsai...kävin nopeasti Hyvinkäällä pari viikkoa sitten ja toivottavasti ei tarvii taas pitkään aikaan käydä. Heh heh!
- h(pienellä)yvinkää
Mitä toikin tarkotti?
Sitäpaitis hyvinkää aina pienellä, joten ei se ole siellä edes voinu käydä, vai
onko tullu kirjoitusvirhe?
Mitähän pisneksii sillä oli, emmä lähtis kuin köytettynä sinne! - 2+11=?
On minullakin kaksi web-kameraa ja olen riihimäkeläinen joten ainakin kaksi kameraa on Riihimäellä.
- tarpeeton tieto?
No mitä hyötyä niistä kenellekään on ellet kerro osoitteita.
- 11+10=?
tarpeeton tieto? kirjoitti:
No mitä hyötyä niistä kenellekään on ellet kerro osoitteita.
Mitä hyötyä minun osoitteesta kenellekään olisi? Eikö kaupunki riitä? Se on Riihimäki.
- edelläkävijä R taas
11+10=? kirjoitti:
Mitä hyötyä minun osoitteesta kenellekään olisi? Eikö kaupunki riitä? Se on Riihimäki.
Uusi Graniitille tuleva web kamera voisi olla äänisellainen. Sitten voisi nauttia tapahtumista kotona, jossa voi pienentää omasta laitteestaan ääntä.
- korttelitarkkailija
edelläkävijä R taas kirjoitti:
Uusi Graniitille tuleva web kamera voisi olla äänisellainen. Sitten voisi nauttia tapahtumista kotona, jossa voi pienentää omasta laitteestaan ääntä.
juu ja vois kytätä muiden touhuja ja soitella naapurin elinalle että mitä se pikkuserkun kaverin pikkuveli oikein tekikään siellä kalja päissää ja mitä se sano ja puhu ja mitä se yks joka sillon joskus teki sen yhen jutun teki nyt siellä graniitilla ja tästä voisi myös puhua kantakuppilan eerolle koska on niin mehevää juttua kyllä täällä meidän kaupungissa! tiesitkö muuten että se yks toni sano sille yhelle markulle että haista paska tossa mäkin kulmalla 2 viikkoa 3 päivää sitten?
- niinaina
korttelitarkkailija kirjoitti:
juu ja vois kytätä muiden touhuja ja soitella naapurin elinalle että mitä se pikkuserkun kaverin pikkuveli oikein tekikään siellä kalja päissää ja mitä se sano ja puhu ja mitä se yks joka sillon joskus teki sen yhen jutun teki nyt siellä graniitilla ja tästä voisi myös puhua kantakuppilan eerolle koska on niin mehevää juttua kyllä täällä meidän kaupungissa! tiesitkö muuten että se yks toni sano sille yhelle markulle että haista paska tossa mäkin kulmalla 2 viikkoa 3 päivää sitten?
Odotetaan että pojasta polvi paranee
- Serty Polkiju
Laitoin makuuhuoneeseeni piilonn sellaisen webcameran jotta siellä vierailevat miehet tallentuvat. Siskojen kanssa nauretaan vedet silmillä tallenteille tyttöjen iltoina :)
- kuollutkivikylä
tääl paskanvertaa oo kytättävää koko kylässä, haaskii menee veronmaksujen
rahat, jos semmosen meinaavaat laittaa.- gron eikks
Juuri näin! Sillekin kolmelle kympille olisi paljon parempiakin sijoituskohteita!
- €
gron eikks kirjoitti:
Juuri näin! Sillekin kolmelle kympille olisi paljon parempiakin sijoituskohteita!
Mutta ei yhtä terveellisiä.
- Anonyymi
Poistuisit sieltä läävästäsi ulos niin siinä on sulle web-kameraa
- Anonyymi
vieläkö velat päällä
- Anonyymi
Tuskin webbikameraa, vaan jotakin kehittyneempää tekniikkaa. Ainakin kuusi vuotta minä olen elänyt 24/7 tosiTV:ssä. Olisi kiva tietää, kuinka moni ja ihan ketkä ovat voineet kännykältään tai muulta näytältä seurata minua. Siis nykyään 76-vuotiasta mummua.
- Anonyymi
Voihan sitä järjestää katselemista. Toukokuussa 2017 . kun minua runnottiin psyk.osastolle muilutettavaksi. väsyneenä tulin kotiin. Kävin suihkussa. Olin siinä olkkarissa alasti, kun kk:n seinää vasten pamahti, räjähti. Pelästyin tietenkin kauheasti. Äkkiä vaatteet päälle ja ulos. Ulkorapulla pysähdyin. En voinut hengittää. Äkkiä pihalle. Siellä seisoi ihmisiä kännykkä kädessä näyttöä tuijottaen. Lähes naapurin jätkä hirnui kaksinkerroin ja sisään hengityksilla puhuen puuskahteli: VOI ETTÄ SÄ PELÄSTYIT-
Oli heitetty seinään se nykyään taas nuorisomuotia oleva putkireiskapommi.
- Anonyymi
Miten voin tietää TOSI-TV:stäni.
Jouduin kuulemaan itsestäni niin paljon asioita , joita ei voinut tietää, ellei ollut nähnyt minua kotonani.
En kirjoita tähän koko poissulku- ja päättelyluetteloa, minkä jouduin tekemään.
Esimerkk:
-junastalkkeri tuli istumaan vastapäätä ja kuulutteli yksityisasioitani. Mm. selitti, mitä kohtia kehostani rasvailin illalla suihkun jälkeen ja mitä en koskaan. Koska rasvailut tapahtuivat illalla, kun oli rullaverho alhaalla, ikkunasta katselu ei ollut mahdollista.- Anonyymi
Eräät stalkkerit seuraavat tarkkaan, kerronko. Ehkä helpottaa, jos kerron hyvin yleisellä tasolla.
Minulla on rutiinit. Aamuisin usein kuljin erään jätkän ohi. Ilmeistään tuli mieleen, että on katsellut aamutouhujani. Päätin järjestää ansan, Seuraavana aamuna ikään kuin pääsi seuraamaan "itse asiaa". Kun tämän jälkeen kuljin ohi, näkyi, että oli niellyt syötin. Kontrollinsa ei pitänyt oikein ollenkaan kun vahingonilo sun muut tyydyttävät tunteet pursuivat.
Tämä tuli minulle kalliiksi. Mutta oli 100%:nen varmistus, että minua katsellaan.
- Anonyymi
Olisi raskauttavia ja raflaavia esimerkkejä, joita en uskalla kirjoittaa. Jos ne suostuttaisiin julkaisemaan, stalkkerit tod.näk. kostaisivat minulle.
- Anonyymi
Kokeilen yhtä.
2017 keväällä minulle tuli kotona sillä lailla tukalia oloja, että päätin mitata verenpaineen. Istuin olkkarin pöydän vierellä. Mittaaminen oli hankalaa. En saanut mansettia kunnolla, en pysynyt paikoillani, vaan saatoin tipahtaa lähes kaksin kerroin, kiroilin ja puuskahtelin. Tuli kauhean korkeita lukemia. Luotettava mittaus ei onnistunut.
Kesäkuussa sitten 7 hengen noutamana (ihan kiltisti) menin ambulanssiin ja minut vietiin tk:n päivystykseen. Hoitaja siellä mittasi verenpainettani ja matki niitä minun yrityksiäni samalla tavoin kiroillenkin ja puhisten. Nauraa räkätti ja mittasi sitten kunnolla. Eli oli katsellut TOSI-TV-täni, jossa äänikin kuului. - Psyk.osastolle vietiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilen yhtä.
2017 keväällä minulle tuli kotona sillä lailla tukalia oloja, että päätin mitata verenpaineen. Istuin olkkarin pöydän vierellä. Mittaaminen oli hankalaa. En saanut mansettia kunnolla, en pysynyt paikoillani, vaan saatoin tipahtaa lähes kaksin kerroin, kiroilin ja puuskahtelin. Tuli kauhean korkeita lukemia. Luotettava mittaus ei onnistunut.
Kesäkuussa sitten 7 hengen noutamana (ihan kiltisti) menin ambulanssiin ja minut vietiin tk:n päivystykseen. Hoitaja siellä mittasi verenpainettani ja matki niitä minun yrityksiäni samalla tavoin kiroillenkin ja puhisten. Nauraa räkätti ja mittasi sitten kunnolla. Eli oli katsellut TOSI-TV-täni, jossa äänikin kuului. - Psyk.osastolle vietiin.Viikolla ennen tätä sos.työntekijät ilmoittivat tulevansa kotiini keskustelemaan kanssani. Minä puolestani ilmoitin, että varmasti ette tule, Minä voin tulla sinne.
Silloin porukalla tultiin hakemaan kotoani, poliisit ja sossut olisivat väkisin tulleet sisälle juttelemaan. Estin ja sanoin , että voidaan jutella rappukäytävässä ja menin sinne.
Sain estettyä näiden huviohjelmien näkymisen TOSI-TV:ssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikolla ennen tätä sos.työntekijät ilmoittivat tulevansa kotiini keskustelemaan kanssani. Minä puolestani ilmoitin, että varmasti ette tule, Minä voin tulla sinne.
Silloin porukalla tultiin hakemaan kotoani, poliisit ja sossut olisivat väkisin tulleet sisälle juttelemaan. Estin ja sanoin , että voidaan jutella rappukäytävässä ja menin sinne.
Sain estettyä näiden huviohjelmien näkymisen TOSI-TV:ssä.Siis kävin, sos,toimessa juttelemassa.
Korjaus: Silloin kun porukalla--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikolla ennen tätä sos.työntekijät ilmoittivat tulevansa kotiini keskustelemaan kanssani. Minä puolestani ilmoitin, että varmasti ette tule, Minä voin tulla sinne.
Sain estettyä näiden huviohjelmien näkymisen TOSI-TV:ssä.Mihinkähän lakiin tuollainen väkivaltainen lähestyminen perustuu? Minä olen luullut että sosiaalitoimi on palvelulaitos. Onneksi edes vähän kuuntelivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkähän lakiin tuollainen väkivaltainen lähestyminen perustuu? Minä olen luullut että sosiaalitoimi on palvelulaitos. Onneksi edes vähän kuuntelivat.
Sosiaalitoimessa oli talonväki käynyt valittamassa elämäntyylistäni. Keksittyjä juttuja, kun minua oltiin runnomassa psyk.osastolle. Varmaan halusivat sillä käynnillä myös nähdä, missä kunnossa asuntoni on. Eivät olleet väkivaltaisia, kiltisti pyytelivät. Sisko oli tehnyt huoli-ilmoituksen.
Poliisi nyt oli poliisi. Olen aikoinaan antanut somessa palautetta. - Ydinkysymys esimerkissäni oli se, etten voinut päästää heitä kotiini, koska silloin tapahtuma oli mennyt TOSI:TV:ni kautta kännyköissä katseltavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalitoimessa oli talonväki käynyt valittamassa elämäntyylistäni. Keksittyjä juttuja, kun minua oltiin runnomassa psyk.osastolle. Varmaan halusivat sillä käynnillä myös nähdä, missä kunnossa asuntoni on. Eivät olleet väkivaltaisia, kiltisti pyytelivät. Sisko oli tehnyt huoli-ilmoituksen.
Poliisi nyt oli poliisi. Olen aikoinaan antanut somessa palautetta. - Ydinkysymys esimerkissäni oli se, etten voinut päästää heitä kotiini, koska silloin tapahtuma oli mennyt TOSI:TV:ni kautta kännyköissä katseltavaksi.Vielä varmuuden vuoksi: en syytä sos.toimea mistään. Toimivat ihan ohjeidensa mukaan.
Mutta minä en voinut päästää heitä kotiini. koska täällä kamerat toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä varmuuden vuoksi: en syytä sos.toimea mistään. Toimivat ihan ohjeidensa mukaan.
Mutta minä en voinut päästää heitä kotiini. koska täällä kamerat toimii.Epäilen että huoli-ilmoitus ei ainakaan ilman muita perusteita oikeuta tunkeutumaan ihmisen kotiin hyvällä eikä pahalla. Puhelinkin on keksitty ja säästäisi myös virkahenkillöiden kallista työaikaa. Pidän tapahtunutta väkivaltaisena lähestymisenä vaikka fyysistä väkivaltaa ei käytettykään ellei asiakkaalle esitetä todisteita siitä keitä ollaan ja tietoa siitä, mihin menettely perustuu. Pelkkä ohje ei riitä, ohjeen pitää virkatoimissa aina perustua lakiin. Joskus lait ovat aika pitkiä ja vaikeaselkoisia. Asiakkaalta ei voida edellyttää täydellistä perehtymistä, vaikka se voi joskus ollakin hyödyllistä. Hänelle pitää ilmoittaa myös ne pykälät joihin vedotaan. Siitä on säännökset muistaakseni hallintolaissa. Se mahdollistaa sen tarkistamisen onko lakeja tulkittu oikein. Sekään ei aina ole itsestään selvää. Jos asia kiinnostaa siitä voi kysäistä esimerkiksi aluehallitovirastosta. Vastaavat kokemukseni ja oman tilanteensa mukaan myös puhelintiedusteluihin.
Olen havainnut että perusteluista pyritään usein laistamaan. Se ei ole hyvä virkahenkilöiden tai virkamiesten ammatillisen kehittymisenkään kannalta. En tiedä kumpaa pitäisi käyttää, käyttäisin mielelläni virkamies-sanaa siksi että se on minule tutumpi.
Minulla taitaa olla jonkinlainen addiktio paitsi rönsyilyyn myös neuvomiseen. Älä lue jos ei kiinnosta. Minulla on myös addiktio lakien lukemiseen. Koulutus puuttuu, joten amatöörimäiset virheet ovat mahdollisia. siksi ei kannta luottaa. Jos oma mielenkiinto riittää, kannattaa tarkistaa laista. Jos ei riitä, niin asiassa ei ehkä sinänsä ole kovin suurta ongelmaa, jolloin yli-innokkaasta neuvomisesta saattaa tulla suurempi ongelma. Pahoittelen. jos näin kävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen että huoli-ilmoitus ei ainakaan ilman muita perusteita oikeuta tunkeutumaan ihmisen kotiin hyvällä eikä pahalla. Puhelinkin on keksitty ja säästäisi myös virkahenkillöiden kallista työaikaa. Pidän tapahtunutta väkivaltaisena lähestymisenä vaikka fyysistä väkivaltaa ei käytettykään ellei asiakkaalle esitetä todisteita siitä keitä ollaan ja tietoa siitä, mihin menettely perustuu. Pelkkä ohje ei riitä, ohjeen pitää virkatoimissa aina perustua lakiin. Joskus lait ovat aika pitkiä ja vaikeaselkoisia. Asiakkaalta ei voida edellyttää täydellistä perehtymistä, vaikka se voi joskus ollakin hyödyllistä. Hänelle pitää ilmoittaa myös ne pykälät joihin vedotaan. Siitä on säännökset muistaakseni hallintolaissa. Se mahdollistaa sen tarkistamisen onko lakeja tulkittu oikein. Sekään ei aina ole itsestään selvää. Jos asia kiinnostaa siitä voi kysäistä esimerkiksi aluehallitovirastosta. Vastaavat kokemukseni ja oman tilanteensa mukaan myös puhelintiedusteluihin.
Olen havainnut että perusteluista pyritään usein laistamaan. Se ei ole hyvä virkahenkilöiden tai virkamiesten ammatillisen kehittymisenkään kannalta. En tiedä kumpaa pitäisi käyttää, käyttäisin mielelläni virkamies-sanaa siksi että se on minule tutumpi.
Minulla taitaa olla jonkinlainen addiktio paitsi rönsyilyyn myös neuvomiseen. Älä lue jos ei kiinnosta. Minulla on myös addiktio lakien lukemiseen. Koulutus puuttuu, joten amatöörimäiset virheet ovat mahdollisia. siksi ei kannta luottaa. Jos oma mielenkiinto riittää, kannattaa tarkistaa laista. Jos ei riitä, niin asiassa ei ehkä sinänsä ole kovin suurta ongelmaa, jolloin yli-innokkaasta neuvomisesta saattaa tulla suurempi ongelma. Pahoittelen. jos näin kävi.Rönsyilen lisää, menee läpi tai ei. Koronan ilmaantumisen alkuvaiheessa vaadin isännöisijältä lukon sarjoittamista koska stalkkerit kävivät varastelemassa minulta myös ruokaa. Siihen suostuttiin, mutta jonkin ajan kuluttua ovikelloa soitettiin ja pyydettiin oven läpi päästä sisälle. Vastasin että en päästä sisälle, soittakaa jos on asiaa. Se kai selvisi ennen sitä että olivat mielenterveystoimistosta. Lähtivät ja soittivat ja kysyivät onko minulla kaikki hyvin. Ei ollut. Stalkkeri häiriköi, mutta jos aikoivat hoitaa sitä, olivat väärän oven takana kuten tavallisesti. Ajattelin että eivät ehkä vieläkään ymmärtäisi ja vastasin varmuuden vuoksi että on. Soitin keskusrikospoliisille, johon siihen aikaan olin yhteydessä, ja hän sanoi hoitavansa asian. Varmaankin vasta sen jälkeen tuli soitto sosiaalitoimistosta. Naishenkilö uteli yksityisiä asioitani ja ilmoitti että isännöitsijä oli tehnyt "arvion". Vähän vaikea muistaa missä järjestyksessä asiat menivät, mutta muistaakseni siinä vasta selvisi että hän oli lähettänyt ne oveni taa. Soitin keskusrikospoliisille ja kerroin. Tilanne meni ohi. Toistaiseksi eivät ole enää yrittäneet.
En tiedä liittyikä tähän asiaan, mutta tultuaan valtiovarainministeriksi Kulmuni uhkasi TV:ssä lähettää työntekijöitä tarkistamaan onko vanhuksilla todella kaikki hyvin. En tiedä oliko tullut lakimuutoksia vai oliko se joku ilman lakia budjettiin tehty lisäys. Oletan että se oli laiton uhkaus. Tuskin Kulmunilla mitään henkilökohtaista voi minua vastaan olla, en ole ollut hänen kanssaan missää tekemisissä. Vaikea sanoa mistä on kysymys kun en ole huomannut lakimuutoksia tai muita perusteluja. Sen olen huomannut että mielenterveyspuolella on esiintynyt ennenkin laittomia pyrkimyksiä laajentaa pakkoa myös avohoitoon ja sen ulkopuolle. Poliisilla vaikuttaa taas olevan laittomia pyrkimyksiä muiluttaa hoidoista päässeitä takaisin sinne, minkä ei luulisi millään perusteilla kuuluvan poliisin toimenkuvaan. Yksi poliisi kysyi minulta onko minulta lääkkeet poistettu ja missä se on tehty, en tiedä kuka oli vuotanut. Se on joka tapauksessa poliisille kuulumatonta tietoa. Sellaisessa tapauksessa voi olla tarpeen, jos esimerkiksi joku diabetesta ttai sydänongelmia sairastava joutuu vaikkapa putkaan, lääkkeiden käyttö voi silloin olla tärkeä tieto hänen henkensä suojaamiseksi, mutta ei varmaankaan juuri muuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rönsyilen lisää, menee läpi tai ei. Koronan ilmaantumisen alkuvaiheessa vaadin isännöisijältä lukon sarjoittamista koska stalkkerit kävivät varastelemassa minulta myös ruokaa. Siihen suostuttiin, mutta jonkin ajan kuluttua ovikelloa soitettiin ja pyydettiin oven läpi päästä sisälle. Vastasin että en päästä sisälle, soittakaa jos on asiaa. Se kai selvisi ennen sitä että olivat mielenterveystoimistosta. Lähtivät ja soittivat ja kysyivät onko minulla kaikki hyvin. Ei ollut. Stalkkeri häiriköi, mutta jos aikoivat hoitaa sitä, olivat väärän oven takana kuten tavallisesti. Ajattelin että eivät ehkä vieläkään ymmärtäisi ja vastasin varmuuden vuoksi että on. Soitin keskusrikospoliisille, johon siihen aikaan olin yhteydessä, ja hän sanoi hoitavansa asian. Varmaankin vasta sen jälkeen tuli soitto sosiaalitoimistosta. Naishenkilö uteli yksityisiä asioitani ja ilmoitti että isännöitsijä oli tehnyt "arvion". Vähän vaikea muistaa missä järjestyksessä asiat menivät, mutta muistaakseni siinä vasta selvisi että hän oli lähettänyt ne oveni taa. Soitin keskusrikospoliisille ja kerroin. Tilanne meni ohi. Toistaiseksi eivät ole enää yrittäneet.
En tiedä liittyikä tähän asiaan, mutta tultuaan valtiovarainministeriksi Kulmuni uhkasi TV:ssä lähettää työntekijöitä tarkistamaan onko vanhuksilla todella kaikki hyvin. En tiedä oliko tullut lakimuutoksia vai oliko se joku ilman lakia budjettiin tehty lisäys. Oletan että se oli laiton uhkaus. Tuskin Kulmunilla mitään henkilökohtaista voi minua vastaan olla, en ole ollut hänen kanssaan missää tekemisissä. Vaikea sanoa mistä on kysymys kun en ole huomannut lakimuutoksia tai muita perusteluja. Sen olen huomannut että mielenterveyspuolella on esiintynyt ennenkin laittomia pyrkimyksiä laajentaa pakkoa myös avohoitoon ja sen ulkopuolle. Poliisilla vaikuttaa taas olevan laittomia pyrkimyksiä muiluttaa hoidoista päässeitä takaisin sinne, minkä ei luulisi millään perusteilla kuuluvan poliisin toimenkuvaan. Yksi poliisi kysyi minulta onko minulta lääkkeet poistettu ja missä se on tehty, en tiedä kuka oli vuotanut. Se on joka tapauksessa poliisille kuulumatonta tietoa. Sellaisessa tapauksessa voi olla tarpeen, jos esimerkiksi joku diabetesta ttai sydänongelmia sairastava joutuu vaikkapa putkaan, lääkkeiden käyttö voi silloin olla tärkeä tieto hänen henkensä suojaamiseksi, mutta ei varmaankaan juuri muuten.On ihan pakko kertoa vielä että melko pian näiden puheluiden jälkeen tuli vielä kahdesta eri paikasta esimerkillisen asiallinen puhelu. Ilmoittivat mistä ovat ja että jos tarvitsen kaupassakäyntiapua niin tähän numeroon soittamalla järjestyy. Kiitin ja lisäsin tiedot luettelooni. Olisipa virkahenkilöiden kanssa asiointi yhtä vaivatonta ja mukavaa. Eipä silti, monen kanssa onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan pakko kertoa vielä että melko pian näiden puheluiden jälkeen tuli vielä kahdesta eri paikasta esimerkillisen asiallinen puhelu. Ilmoittivat mistä ovat ja että jos tarvitsen kaupassakäyntiapua niin tähän numeroon soittamalla järjestyy. Kiitin ja lisäsin tiedot luettelooni. Olisipa virkahenkilöiden kanssa asiointi yhtä vaivatonta ja mukavaa. Eipä silti, monen kanssa onkin.
Minun , siis Riksun vainotun, TOSI:TV:SSÄ kotonani seuratun kohdalla,kyse oli vainostani, johon kuului psyk.osastolle ,muiluttaminen. Sossut olivat pulmatilanteessa. En syytä heitä mistään.
Vuoden päästä lähetin asiaani hoitaneelle sossutytölle tapahtumista kirjoittamani raportin, että voisi ymmärtää, missä on ollut mukana. Minulle kerrottiin, että on vaihtanut työpaikkaa, annoin luvan muille lukemiseen.
Minä käytin tapahtunutta esimerkkinä TOSI-TV-jutussa.
Kirjoitin esimerkkejä tähän ketjuun, jotta saatoin muualle antaa linkin tähän ketjuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun , siis Riksun vainotun, TOSI:TV:SSÄ kotonani seuratun kohdalla,kyse oli vainostani, johon kuului psyk.osastolle ,muiluttaminen. Sossut olivat pulmatilanteessa. En syytä heitä mistään.
Vuoden päästä lähetin asiaani hoitaneelle sossutytölle tapahtumista kirjoittamani raportin, että voisi ymmärtää, missä on ollut mukana. Minulle kerrottiin, että on vaihtanut työpaikkaa, annoin luvan muille lukemiseen.
Minä käytin tapahtunutta esimerkkinä TOSI-TV-jutussa.
Kirjoitin esimerkkejä tähän ketjuun, jotta saatoin muualle antaa linkin tähän ketjuun.vielä selvennys:
30.10.2021 15:18
30,10.2021 16:16
30.10.2021 16:41
on kirjoittanut Jouni Oulusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vielä selvennys:
30.10.2021 15:18
30,10.2021 16:16
30.10.2021 16:41
on kirjoittanut Jouni OulustaMiten niin Jouni? Ei kyllä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rönsyilen lisää, menee läpi tai ei. Koronan ilmaantumisen alkuvaiheessa vaadin isännöisijältä lukon sarjoittamista koska stalkkerit kävivät varastelemassa minulta myös ruokaa. Siihen suostuttiin, mutta jonkin ajan kuluttua ovikelloa soitettiin ja pyydettiin oven läpi päästä sisälle. Vastasin että en päästä sisälle, soittakaa jos on asiaa. Se kai selvisi ennen sitä että olivat mielenterveystoimistosta. Lähtivät ja soittivat ja kysyivät onko minulla kaikki hyvin. Ei ollut. Stalkkeri häiriköi, mutta jos aikoivat hoitaa sitä, olivat väärän oven takana kuten tavallisesti. Ajattelin että eivät ehkä vieläkään ymmärtäisi ja vastasin varmuuden vuoksi että on. Soitin keskusrikospoliisille, johon siihen aikaan olin yhteydessä, ja hän sanoi hoitavansa asian. Varmaankin vasta sen jälkeen tuli soitto sosiaalitoimistosta. Naishenkilö uteli yksityisiä asioitani ja ilmoitti että isännöitsijä oli tehnyt "arvion". Vähän vaikea muistaa missä järjestyksessä asiat menivät, mutta muistaakseni siinä vasta selvisi että hän oli lähettänyt ne oveni taa. Soitin keskusrikospoliisille ja kerroin. Tilanne meni ohi. Toistaiseksi eivät ole enää yrittäneet.
En tiedä liittyikä tähän asiaan, mutta tultuaan valtiovarainministeriksi Kulmuni uhkasi TV:ssä lähettää työntekijöitä tarkistamaan onko vanhuksilla todella kaikki hyvin. En tiedä oliko tullut lakimuutoksia vai oliko se joku ilman lakia budjettiin tehty lisäys. Oletan että se oli laiton uhkaus. Tuskin Kulmunilla mitään henkilökohtaista voi minua vastaan olla, en ole ollut hänen kanssaan missää tekemisissä. Vaikea sanoa mistä on kysymys kun en ole huomannut lakimuutoksia tai muita perusteluja. Sen olen huomannut että mielenterveyspuolella on esiintynyt ennenkin laittomia pyrkimyksiä laajentaa pakkoa myös avohoitoon ja sen ulkopuolle. Poliisilla vaikuttaa taas olevan laittomia pyrkimyksiä muiluttaa hoidoista päässeitä takaisin sinne, minkä ei luulisi millään perusteilla kuuluvan poliisin toimenkuvaan. Yksi poliisi kysyi minulta onko minulta lääkkeet poistettu ja missä se on tehty, en tiedä kuka oli vuotanut. Se on joka tapauksessa poliisille kuulumatonta tietoa. Sellaisessa tapauksessa voi olla tarpeen, jos esimerkiksi joku diabetesta ttai sydänongelmia sairastava joutuu vaikkapa putkaan, lääkkeiden käyttö voi silloin olla tärkeä tieto hänen henkensä suojaamiseksi, mutta ei varmaankaan juuri muuten.Keskusrikospoliisi olisi silloin jo mielellään hoidellut häirinnän pois, poliisillahan oli jo Sipilän hallituksen anatamat ohjeet miten ehkäistä rikoksia jo ennalta. Keinot olisi kyllä ollut ainakin jos olisi saatu terveydenhoitopuolikin myötämieliseksi. Muuta ei sen olisi tarvinnut tehdä kuin alkaa toimia perustuslain ja muiden valmiiden lakien mukaan. Ei saatu, homma jatkuu. Ei saanut lupaa Helsingissä olevilta esimiehiltään. Eilen Hesarin päätoimittajakin ilmoittautui syylliseksi epäiltyyn rikokseen jota ne ovat tutkineet jo kohta neljä vuotta. Eivät uskoneet. Eivät varmaan olisi uskoneet Niinistöäkään, jos hän olisi ilmoittautunut. Siksi kai ei olekaan sitä tehnyt. Supo taas syyttää vakoilusta aina vain Kiinaa ja Venäjää ja hallitus taas kidutuksesta. Ovatkohan edes yrittäeet tarkistaa onko sosiaali- ja terveysministeriölläkään puhtaat jauhot pussissa.
- Anonyymi
YLEISTÄ TIETOA: tallentavia valvontakameroita alkaa olla joka puolella. Ihan luvallisia.
- Anonyymi
jaaha, tämä piti saada piiloon
no nostelkaa innolla, minä sitten kerralla nostan tämän ylimmäksi, joskus myöhemmin - Anonyymi
Moi. Sama juttu täällä. Hyvä idea. Viimeiset 10 vuotta asunut täällä New Jerseyssä. Sydän siellä Rixussa!!
- Anonyymi
Tulisi liian törkeää matskua !
- Anonyymi
Aika törkeää matskua on se, mitä tapahtui käydessäni lääkärissä tänä talvena. Oli pikku juttu:
pikku kasvaimen poistaminen otsalta. Kirjoitin kotona käsin A4:lle mustan pisteen kasvuvaiheet mustaksi mötiksi. Olisin halunnut selviytyä ilman suullista selitystä vo:lla. Kirjoittamistani vaikeutettiin niin, että tuli epäselvää tekstiä, revin paperin.
Vo:lla sitten lääkäri pyysi tietoja. Otti eteensä A 4:sen ja kynän käteen. Kun puhuin, hän työnsi naamansa lähelle paperia ja vapisevalla kädellä vaivalloisesti kirjoitti. OIKEIN SELVÄSTI MATKI NÄKEMÄÄNSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeää matskua on se, mitä tapahtui käydessäni lääkärissä tänä talvena. Oli pikku juttu:
pikku kasvaimen poistaminen otsalta. Kirjoitin kotona käsin A4:lle mustan pisteen kasvuvaiheet mustaksi mötiksi. Olisin halunnut selviytyä ilman suullista selitystä vo:lla. Kirjoittamistani vaikeutettiin niin, että tuli epäselvää tekstiä, revin paperin.
Vo:lla sitten lääkäri pyysi tietoja. Otti eteensä A 4:sen ja kynän käteen. Kun puhuin, hän työnsi naamansa lähelle paperia ja vapisevalla kädellä vaivalloisesti kirjoitti. OIKEIN SELVÄSTI MATKI NÄKEMÄÄNSÄ.Kaupungin keskustassa, Atomi-korttelissa, rautatieasemalla, ja Merkos-alueella on kameroita.
Samoin yksityisten yritysten toimitiloissa ja piha-alueilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin keskustassa, Atomi-korttelissa, rautatieasemalla, ja Merkos-alueella on kameroita.
Samoin yksityisten yritysten toimitiloissa ja piha-alueilla.Kaupungin museon seinällä oikein ilmoitetaan, että on tallentava kamera valvonta. Niin monissa muissakin paikoissa. ( Ei kannata mennä pissille nurkan taakse.)
- Anonyymi
Eihän Riksussa koskaan tapahdu mitään kuvattavaa.
- Anonyymi
Ilmankos täällä kelpaa kyttäyksen kohteeksi surkean seniorin olematon elämä kotonaan, siis Riksun vainotun 24/7TosiTV.
Nyt tasa-arvo on lisääntynyt, ainakin Ruotsissa on jääty kiinni. Eiköhän Suomessa olisi tarpeen tutkia asiaa myös.
linkki:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17406489/verisuren-turvayhtio-tyontekijat-katselee-asiakkaiden-alastonkuvia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346