Oon ajatellu et alkaisin opiskelee eläintenhoitajaks ja täs on pari kysyystä mihin tarvisin vastauksia.
missä kaikkialla on opislelu paikkoja?
mitkä pitää olla vahvoina aineina koulussa?
pääseekö sellaseen peruskoulun jälkee vai pitääkö käydä amis/lukio?
miten sellaseen pääsee?
eläintenhoito
Tietämätön
2
269
Vastaukset
- Koulutustarkastaja
Hei
Voit opiskella ammatin esimerkiksi oppisopimuksella. Peruskoulukin riittää. Jos olet pääkaupunkiseudulta niin oppilaitos on Amiedu. Hanki itsellesi ensin työpaikka eläinlääkäriasemalta.
Tämän jälkeen pyydä työnantajaa ottamaa yhteyttä oppisopimustoimistoon. - eeeryvjkik
Ainakin Hyvinkäällä on Hyria.
Mäntsälässä Saarentauksella Keuda.
Lahdessa Asikkalassa koulutuskeskus Salpaus.
^noissa voi opiskella eläintenhoitajaksi peruskoulun jälkeen TAI lukion jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790