Itse olen tuossa kohta lähdössä vietnamiin mutta tuli vaan mieleeni että minkä hintaista tupakka on vietnamissa, varmaankin halvempaa kuin suomessa.
Olisiko jollain tietoa tästä asiasta että paljonko sielä tupakka maksaa ja kanattaako sitä tuoda suomeen ?
vietnam ja tupakka
tpk
4
1369
Vastaukset 4
Varmaan selviää perillä. Kehoitan myös tutustumaan tullin sääntöihin. Hyvää matkaa.
- malboro
Halpaa on,en tarkkaan muista hintaa,kuitenkin kopiota,kannattaa ostaa hki kentältä ja loput sit sieltä.
- tpk
Selvä kiitoksia neuvosta ja täytyy katsoa noi tulli määräykset : )
- D1.
Punainen mallu maksaa 21000 dongia aski eli reilusti alle euron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598