Jotka etsivät väh. AMK-"tasoista" , 180 cm pitkää, lapsetonta miestä..
Carpe diem & samalla inhotaan pinnallisia ja itsekkäitä, teennäisiä ihmisiä..
Good luck girls & musiikkia teille:
http://www.youtube.com/watch?v=wQaOi0P2Rxc
Hähä! :D
S24:n nettitreffit täynnä naismaistereita
25
262
Vastaukset
minkä vuoksi mä luin ton 'narsistimaistereita'
money talks bullshit walks
tohtorit jätetään omaan kastiinsa ... ne saa olla siellä torneissaan ihan issekseenvili. pitää tietää minkä kanssa on tekemississä, ennen kuin alkaa itkeen
http://www.youtube.com/watch?v=uqG3v8YEzKo
ATM tytöt ei jostain syystä koskaan urvella siitä, että ei olis miehiä. Mistähän tuollainen johtuu?
6 minuuttia kesti kirjautua?
Tähän vois sanoo varmaan, että:
http://www.youtube.com/watch?v=G0Ubgd9LlfU&feature=related- Two faces
Käsittäkseni luettelemasi kriteerit kuuluvat systeemin omiin valikkokysymyksiin, jotka ruksitaan vähän niinku defaulttina. Sekö tekee ihmisestä pinnallisen, jos kirjaa niihin jotain? Miehetkö ei laita niihin mitään?
- ATM < YTN
Älä ruikuta. Ei ole naisten syytä, jos et sovi normimiehen muottiiin. Kai teille poikkeavillekin joku löytyy. Kyllä vakka kantensa löytää, kun ymmärtää etsiä kaltaistensa joukosta. Oletko kokeillut etsiä poikkeavien naisten kategoriasta?
- Kukkomies.
Aforismi:
Nainen on kuin yliopisto. Pyrkijöita riittää mutta vain harva pääsee sisään..- entäs..
silverfire kirjoitti:
Tämähän antaa kokonaan uuden merkityksen "keskeytetyille opinnoille"...
ikuisille opiskelijoille...
Kuten joku jo totesikin, niin noita asioitahan kysytään deitti-ilmossa, joten pitäisikö jokaiseen kohtaan vastata, että ei väliä? Silloinko sinäkin mahtusit jonkun mimmin hakukriteereihin?
- vili.
Sanoo mies joka itse elää kuminuken kanssa!
http://www.tokyokinky.com/blog/wp-content/uploads/images/orient-doll-koyuki-2.jpg
Hähä! :D
Aika paljon kouluttautunutta väkeä on kyllä, mutta kuten muuallakin monesti naiset on todenneet niin ei noi koulutukset/pituuddet ehdottomia vaatimuksia ole - lähinnä suosituksia... sama kun työpaikailmoituksessa lukee kaikenlaista tyyliin "parhaat edellytykset tehtävän menestykselliseen hoitamiseen antaa ylempi korkeakoulututkinto" jne. mutta sitten kuitenkin haastattelussa ne kemiat ratkaisee ja ilman papereitakin saa paikan ;)
Sen muuten huomasin kyllä - mikä tuohon pituuteen liittyy - että naistarjonta on aikaa pitkää, paljon 170 cm! Ehkä siihen se 180 cm vaatimus miehille enemmän liittyy kuin maisteriuteen...mielellään komea ja varakas .. se on se aloituksen pointti ... ihan sama mitä ilmoituksen laittaja itse on
'Carpe diem' mottona on niin kulunut ja kertoo melkoisesta mielikuvituksen puutteesta,
murHuomattu juttu. Keskitysleireille käyttöä.
- Vanha puska
Tässä yks tyypillinen hakuilmoitus:
Miestä ja älliä? Sporttinen, fiksu ja rempseä naisellinen nuori nainen etsii omaa palloa jalkaansa.
Ihannekumppani:
Sukupuoli Mies
Ikä 26-36
Pituus 178-250 cm
Paino 75-120 kg
Ruumiinrakenne Normaali, Urheilullinen
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus Ammattikorkeakoulu, Yliopisto-/korkeakouluopintoja, Maisterin tutkinto
Työssäkäynti Kokopäivätyössä
Syntyperä Suomalainen, Suomenruotsalainen- tasapuolista
Ei miehetkään mitään kanaaivoja hae ainakaan tositarkoituksella
- seksimummo
Olen kansaneläkkeellä oleva leski ja etisin alle 30v varakasta timpuria kesämökkiseuraksi Kuhmoon 180cmpitkä ja pysy työkalujamuut kalut kädessä. Lantalakin olisi tyhjennettävä
- Terapeutti T.
seksimummolla on oikea asenne.
Mitä sillä on väliä,mikä naisen ammatti on ?
Oliskohan tässä nyt kyse siitä, että koet itsesi jotenkin alempiarvoiseksi.
Itse olen just noita maistereita, mutta aina kivasti on jutut sujuneet ja jokunen suhteentynkäkin alkanut duunarin kanssa, en katso pärstää enkä pituutta, vaan sitä leikkaako yläpäässä mikään, ja onko ukko vain kirkkoveneen perään.
Moni kun on duunariksi halunnut, vaikka on pakotettu maisterinlukuihin tai toisinpäin.
Jos olet fiksu, keskustelutaitoinen ja ymmärrät harrastaa erilaisia asioita, kyllä sulle kumppani löytyy- maisteri tai ei. - laardi tk-lääkäri
Yx muka "edustava" tk-lääkäri otti yhteyttä ja kun soitin äämä haukkuiluuseriksi, kun ei tajunnut, että tienaankin paljon paremmin.
Sattumalta näin sen äämän-----hirevän ja vanha, lihava emakko - Yliopistoämmä
Mä oon maisteri ja mulla on iiihana duunarimies, jolla on älyä ja taitoja vaikka muille jakaa :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928