onko mahdollista valita jostain fifa 12 ultimate team online otteluissa että vastustajat ovat kanssa manuaali ohjausta käyttäviä? itse siis tykkään pelata manuaaleilla ja haluaisin myös että vastustajanikin pelaisivat samoin koska niin on tasapuolisinta ja viihdyttävintä!
fifa 12 ultimate team online ottelut?
5
323
Vastaukset
- noseapina
manuaaleilla? Aika vaikee kai pelata muuten kuin manuaalisesti. Itse pelaan padilla kun näppiksellä on aika nuijaa pelata Fifoja. Fifa 12:sta taas en viitti mitään Ultimate Teamia pelata kun pelaan onlinessa vaan Custom Team Matcheja, joten en osaa vastata kysymykseesi, sorry.
- fifa ja Black ops ru
Fifaa siis ei voi mitenkään oikein pelata manuaalisesti. Mä ainaki pelaan iha normaalist. Sit noit vastutajii ois vaikee saada pelaamaan manuaalisest.
- kekeeee
kyllä se manuaalisesti on paras! pitää hieman ajatella ja olla oikeasti hyvä että pärjää..
- haistakaa vattu
Manuaalisesti pelattuna ei voi hävitä mutta jos annat tekoälyn ohjata ukkoja niin alkaa takkiin tulla. Voiks Ultimate Teamia pelata edes tekoälyllä?
Vähä tylsä tää Ultimate Team, tosin päivitys teki vähän parannusta kun voi tallentaa kentälliset eikä tarvi enää räplätä yksitellen ukkoja. Liian vähän koinareita tulee vaikka pelais Legendillä ja voittais aina 6-0 kaikki vähän heikommat tiimit. Ja toi vitun randomina tuleva tekoälyvastustajan syöttöpallottelu jota ei sit vittu saa millään loppumaan :D aarght.
- FUT sucks
Onko teille ilmennyt ongelmaa jossa ultimate teamilla pelaaminen ei enää onnistu, yritän mennä pelaamaan SINGLE PLAYER TOURNAMENT, mutta näytölle ilmestyy teksti , jossa lukee " there was an error creating your game session" , kyseinen "lausahdus" tulee myös kun yrität mennä onlineen pelaamaan... OLISIKO TEILLÄ VASTAUSTA KYSEISEEN ONGELMAAN ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907