fifa 12 ultimate team online ottelut?

jargeee

onko mahdollista valita jostain fifa 12 ultimate team online otteluissa että vastustajat ovat kanssa manuaali ohjausta käyttäviä? itse siis tykkään pelata manuaaleilla ja haluaisin myös että vastustajanikin pelaisivat samoin koska niin on tasapuolisinta ja viihdyttävintä!

5

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noseapina

manuaaleilla? Aika vaikee kai pelata muuten kuin manuaalisesti. Itse pelaan padilla kun näppiksellä on aika nuijaa pelata Fifoja. Fifa 12:sta taas en viitti mitään Ultimate Teamia pelata kun pelaan onlinessa vaan Custom Team Matcheja, joten en osaa vastata kysymykseesi, sorry.

• fifa ja Black ops ru

Fifaa siis ei voi mitenkään oikein pelata manuaalisesti. Mä ainaki pelaan iha normaalist. Sit noit vastutajii ois vaikee saada pelaamaan manuaalisest.

• kekeeee

kyllä se manuaalisesti on paras! pitää hieman ajatella ja olla oikeasti hyvä että pärjää..

• haistakaa vattu

Manuaalisesti pelattuna ei voi hävitä mutta jos annat tekoälyn ohjata ukkoja niin alkaa takkiin tulla. Voiks Ultimate Teamia pelata edes tekoälyllä?

Vähä tylsä tää Ultimate Team, tosin päivitys teki vähän parannusta kun voi tallentaa kentälliset eikä tarvi enää räplätä yksitellen ukkoja. Liian vähän koinareita tulee vaikka pelais Legendillä ja voittais aina 6-0 kaikki vähän heikommat tiimit. Ja toi vitun randomina tuleva tekoälyvastustajan syöttöpallottelu jota ei sit vittu saa millään loppumaan :D aarght.

• FUT sucks

Onko teille ilmennyt ongelmaa jossa ultimate teamilla pelaaminen ei enää onnistu, yritän mennä pelaamaan SINGLE PLAYER TOURNAMENT, mutta näytölle ilmestyy teksti , jossa lukee " there was an error creating your game session" , kyseinen "lausahdus" tulee myös kun yrität mennä onlineen pelaamaan... OLISIKO TEILLÄ VASTAUSTA KYSEISEEN ONGELMAAN ?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56