fifa 12 ultimate team online ottelut?

jargeee

onko mahdollista valita jostain fifa 12 ultimate team online otteluissa että vastustajat ovat kanssa manuaali ohjausta käyttäviä? itse siis tykkään pelata manuaaleilla ja haluaisin myös että vastustajanikin pelaisivat samoin koska niin on tasapuolisinta ja viihdyttävintä!

5

383

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noseapina

manuaaleilla? Aika vaikee kai pelata muuten kuin manuaalisesti. Itse pelaan padilla kun näppiksellä on aika nuijaa pelata Fifoja. Fifa 12:sta taas en viitti mitään Ultimate Teamia pelata kun pelaan onlinessa vaan Custom Team Matcheja, joten en osaa vastata kysymykseesi, sorry.

• fifa ja Black ops ru

Fifaa siis ei voi mitenkään oikein pelata manuaalisesti. Mä ainaki pelaan iha normaalist. Sit noit vastutajii ois vaikee saada pelaamaan manuaalisest.

• kekeeee

kyllä se manuaalisesti on paras! pitää hieman ajatella ja olla oikeasti hyvä että pärjää..

• haistakaa vattu

Manuaalisesti pelattuna ei voi hävitä mutta jos annat tekoälyn ohjata ukkoja niin alkaa takkiin tulla. Voiks Ultimate Teamia pelata edes tekoälyllä?

Vähä tylsä tää Ultimate Team, tosin päivitys teki vähän parannusta kun voi tallentaa kentälliset eikä tarvi enää räplätä yksitellen ukkoja. Liian vähän koinareita tulee vaikka pelais Legendillä ja voittais aina 6-0 kaikki vähän heikommat tiimit. Ja toi vitun randomina tuleva tekoälyvastustajan syöttöpallottelu jota ei sit vittu saa millään loppumaan :D aarght.

• FUT sucks

Onko teille ilmennyt ongelmaa jossa ultimate teamilla pelaaminen ei enää onnistu, yritän mennä pelaamaan SINGLE PLAYER TOURNAMENT, mutta näytölle ilmestyy teksti , jossa lukee " there was an error creating your game session" , kyseinen "lausahdus" tulee myös kun yrität mennä onlineen pelaamaan... OLISIKO TEILLÄ VASTAUSTA KYSEISEEN ONGELMAAN ?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. 93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe