Minkälainen hygieniataso Kap Verdellä on? Suuri riski vatsatautiin verrattaen esim. Egyptiin?
Vatsatautiriski
3
655
Vastaukset
- ukiopl
Huomattavasti pienempi riski kuin egyptissä. Hygieniataso ihan hyvä.
- sinne vaikka heti
Hygieniataso Kap Verden Riu Hotelleissa on täyden 10.n arvoista.Kaksi kertaa olemme käyneet siellä,eikä pienintäkään vatsatautia ole tullut.
- JM
Yhdyn edellisiin. Itse olin kuudennella kuulla raskaana kun oltiin Boa Vistalla loka-marraskuussa ja pelkäsin että miten käy kun rokotuksia ei ennen matkaa voinut ottaa. Myöskään mieheni ei hepatiittirokotusta ottanut. Maitohappobakteereja syötiin miehen kanssa joka päivä (aloitettiin muutama päivä ennen reissua), eikä kummallekaan tullut mitään. Itse välttelin tarkoituksella maitopohjaisia tuotteita, mutta mieheni söi ja joi kaikkea mahdollista ja vatsat toimivat molemmilla ihan normaalisti. Tietysti reissussa on aina riskinsä, äitini, tätini, isoäitini ja serkkuni saivat viime vuonna Turkin reissulla salmonellan lentokoneen kanasalaatista.. eli kyllä se vatsa voi mennä sekaisin, mutta riski tuntuu Kap Verdellä olevan pieni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201