Lähdössä vuono-norjaan 24.6 juuri jussiksi. Heräsi vain kysymys että mites noi kaupat ym. on auki tuolloin la ja su. Pe menee ruotsin läpi ajaessa ja onko siinä tuolloin auki olevia kauppoja?
Entäpä onko tietoa kirpputoreista Norjassa esim. Ålesund tai Trondheim? Kun vain tietäis mikä on "kirppis" norjaksi niin vois itsekin ettiä hakusanalla;)
Juhannuksen aukioloajat Norjassa ja kirpputorit?
norja
2
1148
Vastaukset
- norjaksi
Loppemarked
Mutta kirjoita kaupunginnimi hakuun mukaan. Se on sama tanskaksi... - haloo
norjas on juhannusaatto nyt eli 23.6.2004 ja juhannus itse on siis huomenna 24.6. Lauantaina on kaupat auki ainakin kuuteen.Sunnuntaina on kaupat kiinni kaikki norjalaiset makaa krapulassa turska suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735