Olen oppinut kaksi osaa song of the herosta. Ensin Water dragonilta sitten thunder dragonilta, jonka jälkeen hankin hylian shieldin thunder dragonilta. Nyt kun menin etsimään viimeistä osaa song of the herosta Eldin Provincelta, en löydä merkkiäkään mistään. Katsoin tosta pari walkthroughia ja siinä kun ne laskeutuu Eldin provincelle nii siin tulee jonkinnäkönen kohtaus missä Link joutuu selliin. Mulla toi Fi vaan kysyy aina että mihin haluan laskeutua :OO Ja oon kokeillu jo kaikkee mahollista: Laskeutua Eldin provincelle eri kilvillä ja eri paikoista mennä sinne yms... mut ei tapahdu mitään. Onks toi joku ohjelmointivirhe vai mikä??? Mun mielestä kun mulki pitäs tulla se kohtaus, missä Link pistetään selliin.
Paha ongelma skyward swordissa
10
197
Vastaukset
- ...
Song of herossa pitää tehdä thunder dragon viimeisenä, muuten tulee tämä bugi ja et pääse peliä läpi. Pitää vain poistaa tallennus ja aloittaa alusta =(
- Kalapulla
EI OLE TOTTA! Mä vedin Thunder Dragonin ensimmäisenä, sitten Eldin Dragonin ja viimeiseksi sen Forest paikan Water Dragonin! Aika hassu juttu sulla tuo bugi, mutta sille ei varmaan mahda mitään. :(
Syy ei kuitenkaan ole se, että Thunder Dragon pitäisi vetää viimeisenä, koska mä vedin sen itse ensimmäisenä. Jos osaat yhtään englantia ja luet mitä Fi sanoo, hän sanoo itse asiassa että kannattaa lähteä ensiksi Lanayryyn etsimään se Thunder Dragon ihan ensimmäisenä. Siksi vedin sen ekana. - Kalapulla edelleen
Ai niin! Ja se Water Dragon kuuluu vetää viimeisenä! Mutten ei toimi! Kuunnelkaa Fitä, niin ei tule tämmöisiä sotkuja! Hän kertoo oikean järkän, kun Levias on voitettu.
- Ja Kalapulla taas
NIIN JA VIELÄ YKSI ASIA!
Water Dragonin on oltava viimeinen, koska kun kaksi laulun osaa on kerätty, ja menee sitten hakemaan viimeistä osaa Water Dragonilta, niin silloin ennen kuin pääsee sinne, hyökkää Imprisoned jälleen kerran. Siksi Water Dragonin luokse ehdottomasti viimeisenä! Ja Thunder Dragon ensimmäisenä! - aerycgf
Nyt selvisi mulle oikea syy:Jos teet thunder dragonin ensimmäisenä, ÄLÄ PUHU GOLO THE GORONILLE KUIN VAIN SEN YHDEN PAKOLLISEN KERRAN. Muuten tämä bugi ilmestyy. Parasta on vain tehdä se Thunder Dragon viimeisenä, silloin tämä bugi ei voi tulla
Lähde:http://www.gamespot.com/news/zelda-skyward-sword-game-breaking-bug-confirmed-6347222
Toinen sivu:http://www.wired.com/gamelife/2011/12/skyward-sword-bug/- zwekfa
multa katos kilpi toiminnasta, mitä teen?? ei toimi - näppäin eli ei voi käyttää staminajuomiakaan :( auttakaa pliis
- GaMeRgIrL
zwekfa kirjoitti:
multa katos kilpi toiminnasta, mitä teen?? ei toimi - näppäin eli ei voi käyttää staminajuomiakaan :( auttakaa pliis
mul on sama ongelma en pääse millään laava luola jutusta kun en voi ottaa mitään "varastosta"
- MVL
Eiks tä ny oo vähän sekaisin? Siis onks Thunder dragon eka vai vika? Voiks sil olla muka mitään välii jos sen voi tehä useal taval? JA MIKS MÄÄ KATON TÄMMÖST KESKUSTELUU KUN OON VAST KOLMOS TEMPPELISSÄ ENKÄ MUUTEN PÄÄSE ETEEN PÄIN ENNEN KUIL OSAAN TUHOTA NE VARTIAROBOTIT?
- Wario64
Nintendo Foorumilta(www.foorumi.nintendo.fi) löytyy asiantuntevaa ja nopeaa vastausta pulmiinne. NIN keskusteluja kannattaa käydä siellä.
- minäälolo
TÄH? mää oon aina joka kerta ekana water dragonin käyny ja sit vasta thunder dragonin ja sit sen yhen.. eikä mitään bugia oo tullu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103