onko normaalia että kuuntelee eminemiä 11 tuntia päivässä 7päivää viikossa ja on ladannut kaikki sen tuotannon myös d12 ja kun ei kuuntele on netissä etsimässä tietoa eminemistä
eminem on paras
jankka123
5
2133
Vastaukset
- fdsafdsaf
on se niin hyvä
- Mistä sais?
Mistä muuten sais Eminemin levyjä hommattua, siis lisää? mulla on kaks ennestään, Encore ja The Curtain Call Hits, ja toissapäivänä tilasin Recoveryn. Oon alkanut hommaamaan ne kaikki...
- vain oma mielipide!
Mielestäni toi olis jo sairaalloista Eminemistä pitämistä, kun kyllä se vähän siltä kuullostaa, kun kuluttaa rahansa ja aikansa Eminemin kuunteluun sekä muuhun sellaiseen!
- Slimshady
Oon rakastunu eminemiin, aikani kuluu nykyään Eminemiä kuunnellessa muuta en juuri kuuntele, Bieberiä joskus, mutta tekis kyllä mieli panna Eminemiä.
- eminem
Eläämää parhaimmillaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562867Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342755- 162668
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452550- 432185
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 431720