Olen suunnitellut seuraavaa: ostan pilailupuodista kakkapökäleen, paketoin kauniisti ja lähetän tälle oliolle joka on kohdellut minua inhottavasti. Mielestäni hän ansaitsee tulla huomioiduksi tällä tavalla.
Miten kostan ilkeälle ihmiselle?
8
568
Vastaukset
- Arvoisa kollega
Opettele hallitsemaan tunteesi ja ympäristösi ja samalla muiden käyttäytyminen. Autan sinua mieluusti antamalla osoitteen, jota lukemalla voit huom voit saada jotain itsellesi taskuun...
http://voivalanhuijarit.wordpress.com - Pilailupuo?
Tuleehan niitä pökäleitä itseltäskin ,ei kai niitä nyt ostaa tarvitse
- kakkelot
Mieluummin vaikka kulkukoiran pökäle - jos aletaan syyllistä etsimään ja DNA:t yms. tutkitaan... :P
- laita kuva
ja tiedot tänne niin hoidamme asian
- kakkelot
menettekö te sinne porukalla kakkimaan?:O
- Kannatetaan
Valitettavasti näin myöhään huomasin kirjoituksesi, mutta mielestäni tämä kostoaikeesi ei ole ollenkaan hullumpi. Ehkä palaute saa miehen miettimään...
- suosittele en
Suosittelisin hapon heittämistä kasvoille, mutta se on kiellettyä. Tunnetko miten hyvin keskiaikaisia kidutusvälineitä?
- Parempaa tekemistä
Sana yllä sanoo, että kosto on Herran.Mitäpä jos et laittaisi käsiäsi lainkaan paskaan? Tarkoitan tätä henkilöä. Jatka elämääsi, kyllä joku toinen korjaa.Miksi tuhlata aikaansa moiseen.Kyllä luonto hoitaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066