Amnesia Custom Story

dbqp Amnesiaa <3

Kuinka pelissä Amnesia pääsee pelaamaan Custom Story kenttiä vai mistä ne ladataan olen etsinyt apua jo 2h eikä tulosta joten oisko kenelläkään kertoa minulle että mistää saa Custom Story mappeja??

Kiitus =)

58

6511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka
      • mun pitää os taa se amnessia tuolta enen kun voin asentaa sen costom storie


      • mubbe86

        Desura o iha perseest käyttäkää sitä toista!


    • gdfhr

      Sain postista amnesian ja olen lataamassa custom stooreja mutta minulta ei löydä tiedostoista 'custom story'- kansiota tai muutakaan. Ne eivät mene sinne peliin. Mitä teen ?

      • Juibbii

        Mene siihe windows palkkiin sieltä sitten tietokone ja siit painat kovalevy siel on semmonen kansio nimeltä programfiles ja siellä on amnesia dark descent ja sieltä otat redist ja sit siel on custom stories kansio :D jos ymmärsit niin hyvä .D


    • joucki

      Itse en vielä ole pelannut Amnesiaa, mutta YouTubesta olen katsellut Amnesia videoita. Vaikuttaa ihan peliltä jota voi pelata yöllä yksin kotona :D

      • amnesian pelaaja

        Todellakin peli, jota pelataan yksin kotona ja vielä yöllä. Ei varmaa nuku sen jälkeen kahteen viikkoon. ;)


      • JiiGEE96 Gaming
        amnesian pelaaja kirjoitti:

        Todellakin peli, jota pelataan yksin kotona ja vielä yöllä. Ei varmaa nuku sen jälkeen kahteen viikkoon. ;)

        No eihän se nyt niin pelottava peli ole :D


    • custom story

      kirjota googleen amnesia custom story (tähän custom storyn nimi) download
      sitte sieltä etit latauslinkin lataat sen, purat tiedostot, siirrät tiedostot amnesia custom storys kansion ja pelaamaan

    • lolol

      en jonkin takia saa toimimaan custom storeja, latasin yhden ja siirsin sen custom storys kansioon ja purin se mutta mitään ei näyttänyt tapahtuvan, joten missä vika?

    • lolol

      mm vittu onnistuhan se sitteski

    • Joku Random Trolli

      Voi saatana! Pitää rupee kirjottaa et löytyy Custom stooreja. EI VITTU! LAITAT SAATANA GOOGLEN "Amnesia Custom Stories" Sieltä löytyy monta sivua mistä ladata.

    • joku

      mulla ei oo amnesias mitään custom story kansioo mihin saisin laitettua custom storyn

    • joku

      pitääkö siinä olla se ostettu versio että pystyis pelaamaan custom storyja

      • bmw4

        Tottakai


      • Tukkipoika

        Tietenkin!


    • Alghenica

      Oon ite steamist ostanu amnesian ja en kyll löydä mitään custom story kansioo niinku mistääb, koko koneelta :D et sillai jaja ongelmanahan on että en tiä miten voisin noit custom storyja saada tohon peliin ^^ että oisko kenelläkään neuvoja? (:

      • elä kysy kuka

        jos ne on sulla vaikka ladatut kansiossa, siirrä ne custom story kansioon avaamalla ensins Steamin tiedostosianti, sieltä steamapps, sieltä common, sieltä pelisi eli Amnesia the dark descent , kun avaat sen 5. kansio pitäisi olla Custom story, avaa se ja siirrä ladattu tiedosto sinne, jos sinun koneesi ei pura rar tiedostoja automaattisesti lataa WinRar ja siirrä tiedosto sen kautta Custom Story kansioon


    • Kysyn vaan?

      Miten näistä custom storeja saa..?

      • Vastaan vaan

        paras paikka ladata on ModDB


    • Joku valittaja

      LOL, justhan neuvottiin D:

    • MIKSISSIISI

      Joo-op... Customstoryn lataus onnas MUTTA NY EI VITTU AUKEE KOKO AMNESIA

    • Tephoolol

      Hei tyypit mikä ois teijä mielestä kaikkei helpoin Custom Stoori? ku alottelia ei oikee kestäny ku tyylii custom stoorissa "Me" tuli heti alussa hirviö joka tappo mut.. kaivataan ideoita todella helpolle stoorille

      • Morsoo

        Emma's Story on aika hyvä customi, on ihan juonikin, eikä liikaa pelottelua. En osaa sanoo onko helppo, mut ei se mikään hirveen vaikeekaan oo.


    • koooo

      Jos te saatte jostain teidän koneeltanne katottua Amnesian sisältämät kansiot, niin avatkaa se ja sieltä selaatte custom story kansioon, paina hiiren oikeeta ja pura. sitte pitäs toimia...

      Ja tosiaan paras paikka ladata modDB :)

    • lyriikka lyri

      Ostin juuri amnesian ja en saaa näitä **** custom storyja ladatuksi. oisiko mitenkää mahdollista että joku voisi laittaa linkin josta näitä voisi ladata ja ohjeet miten ne saa toimimaan, kiitos :D

      • http://www.moddb.com/mods?filter=t&kw=Search ...&released=&style=def&theme=&game=13339&type= , lataa haluamasi tarina, mene amnesian tiedostosijaintiin, avaa sieltä kansio nimeltä "custom stories", avaa ladatut teidostot kansio, raahaa teidosto/haluamasi tarina "custom stories" kansioon (jos koneesi ei pura esim. rar. tai zip teidostoja) lataa jokin purku ohjelma kuten Winrar, ja avaa tiedosto/tarina sen kautta ja siirrä purun jälkeen "custom stories" kansioon


      • ...
        lollibottix3 kirjoitti:

        http://www.moddb.com/mods?filter=t&kw=Search ...&released=&style=def&theme=&game=13339&type= , lataa haluamasi tarina, mene amnesian tiedostosijaintiin, avaa sieltä kansio nimeltä "custom stories", avaa ladatut teidostot kansio, raahaa teidosto/haluamasi tarina "custom stories" kansioon (jos koneesi ei pura esim. rar. tai zip teidostoja) lataa jokin purku ohjelma kuten Winrar, ja avaa tiedosto/tarina sen kautta ja siirrä purun jälkeen "custom stories" kansioon

        juu mul ei toimi pelis ne mul on ne siel kansios mut ei siel pelis missä mättää?


      • Morsoo
        ... kirjoitti:

        juu mul ei toimi pelis ne mul on ne siel kansios mut ei siel pelis missä mättää?

        Ne customit voi olla väärässä kansiossa. Tai sit se custom kansio mikä on oikeessa paikassa, voi olla yhen "ylimääräsen" kansion sisällä. Itelläni oli ne tiedostot kansiossa, jonka sisällä oli kansio (kuulostaako liian sekavalta? :D). Kokeile poistaa se ylimääränen kansio.


    • miten pystyn lataan amnesia ilmaseks

      • lähettäkää muuten joku linkki jos teet sen olen kiitollinen :-)


      • tossaois

      • lollibottix3

        ei voi


      • lollibottix3

        ei voi


    • AmnesiaPelaaja

      Latasin Amnesian ja mitä vittua ei muutaku paskaa demoa!!!!! laittakaa se linkki mist voi lataa sen oikeen

      • tostasaat

      • sayfly50

        kirjota google hakuun: steam ja asenna se sielt voi lataa ilmaseks kokeilen huomenna jos haluut parempaa tietoo kirjota youtube kanavien hakuun sayfly50 niin kerron lisää.


    • moi t'ss' olis apuu

      voit ladata amnesia custom storeja t'lt' sivulta http://www.moddb.com/downloads?filter=t&kw=Search ...&type=def&game=13339 ja kun olet ladannut tiedoston extract'nny sen ni mee amnesia dark descent kansioo sielt redist custom_stories ja vippaat sen sinne sen tiedoston kannattaa tarkistaa et onks siin ladatus tiedostos toine tiedosto ja sen j'lkee vast ne kaikki mappi tiedostot ja muut ja sun pitaa vaa siirtaa se kansio mika on enne sit' mappii kansioit ja muita

    • ny vittu

      ei ihmiset voi olla näin avuttomia...

    • plaasass

      ei ihmiset voi olla näin avuttomia... voit ladata amnesia custom storeja t'lt' sivulta http://www.moddb.com/downloads?filter=t&kw=Search ...&type=def&game=13339


      Me" tuli

      ei voi



      http://store.steampowered.com/app/57300/Latasin Amnesian ja mitä ****** ei muutaku ****** demoa!!!!! laittakaa se linkki mist voi lataa sen oikeen



      http://www.moddb.com/mods?filter=t&kw=Search ...&released=&style=def&theme=&game=13339&type=

















      siin tulee myös JUSTINE EXPANSION PACK kun lataat sen steamista, se tarvitaan joissakin custom stooreissa, kuten Dark Room

      ja kun olet ladannut tiedoston extract'nny sen ni mee amnesia dark descent kansioo sielt redist custom_stories ja vippaat sen sinne sen tiedoston kannattaa tarkistaa et onks siin ladatus tiedostos toine tiedosto ja sen j'lkee vast ne kaikki mappi tiedostot ja muut ja sun pitaa vaa siirtaa se kansio mika on enne sit' mappii kansioit ja muita

      • nolo lol

        joo mee v****un.. kukkaa tarvii sua tällä..


      • Tukkipoika

        Oikea amnesia maksaa retardit!


    • HÖöh

      VITTU MIKS MULLA EI TOIMI TOI AMNESIA DARK JUTTU !!!!

    • Tässä taas ohjeet...

      1. Lataat sen custom storyn minkä haluat.
      2. Menet Amnesian kansioon etit sieltä custom storys tai vastaavaa :D
      3. Purat sen custom kentän ja otat sieltä sen ite kansion
      4. Siirrä se kansio Amnesian custom story kansioon
      5. Pelaa!
      :P
      Jos siinä on viel jotakin muuta laita ne siihen Amnesia kansioon mis on : Ääniä, modeeleja, yms...

      Jos et tajua ALA googlaamaan, kenttien laitto on TODELLA helppoa

    • tossaois

      voin auttaa????????????????????????????????????????????????????????
      1.mene steamin kaupaa tai kirjotat / www.download amnesia.fi

    • Tyyppi 01

      Tää Amnesia on K-18. Ihan hitsin tyhmää kun pitää ostaa se eikä voi pelata ilmaseks.

    • LÖL

      Siin on se juttu et, ettettevaa mee siihe "amnesia" tiedostoo joka löytyy ku menee tiedostoihin siellä se custom storu kansio ei oo... pitää mennä sinne program files kansioo tietokoneen kautta ja sit sielt Amnesia the dark decent koska se on se sen pelin pää kansio mihi sit laitatte siis sinne custom story kansioon siellä sen yhen custom storyn esim ny vaikka kansio nimeltä "can´t remember" ettette mee purkamaa sitä sinne vaan se koko kansio missä se yks mappi on... : P

    • pasqAivo

      Joo, oon ehkä avuto, mut tuol moddb sivustos ni mikä vittu se desura o? :D:D

    • vastatkaa nopeesti

      saaks cracked amnesiaan näit custom stories mappeja kun latasin qBittorrentilla?

    • karvamies4

      homo runkkari osta koko peli! toi on laitont -.-

    • Jodi4

      Moi

    • ULIULIuliuliuliuluiu

      Mun Amnesia ei hyväksy sitä darkroom juttua :D! voisko joku auttaa ja kun lataan customin miten saan sen sinne kansioon kun en voi liittää sitä juu olen avuton :D kaise johtuu siitä että oon tyttö :DEIKU

    • vittuhessu XD

      vittu hessu sä oot tyhmä

    • halla-aho1

      mä vihaan muslimeja ja ählämejä

    • dfghjkl4554

      Etsin kansion, johon olet asentanut Amnesian. siellä on tiedostoja, valitse Custom Story kansio. kopioi ladattu tiedosto Custom Story-kansioon. thats it

    • Walther277

      jos peli ei toimi niin/jotain puuttuu (jos on steamista) mene sen pelin kohdalle klikkaa oikeaa painketta ja valitse ominaisuudet ja sieltä tarkista pelitiedostojen eheys! jos tarvitsette apua saatte minuun yhteyden youtube kanavani kautta!

      youtube> Walther277

      mail> [email protected]

    • lue tämä

      Vitun nobo opettele käyttää konet ku sellasen oot vitun äpärä hommannu... LÄSKI!!

      jos luit tämän sain sähköpostisi ja hakkeroin sinun koneen >:D

    • Auttakaaaa568

      Hei tarviin kipeesti neuvoo ku en löydä mistää sitä custom stories kansioo o: Tulee vaa Amnesia -> Main ja kaikkee shittii siin. Oon kokeillu tehä custom stories kansioo, eei. Johtusko se näist asusten koneist?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe