Kaipaisin Beetlen omistajilta kokemuksia.. Itse oon katsellut suht. edullista käyttöautoa kun vähän tarvitaan lähinnä kaupungilla käymiseen. (vanhalle autolle kertyi 3 vuodessa n.20tkm) Kuinka sopii talviautoksi, onko paljon vikoja, osat ilmeieseti samat kun Golfiin?? Tähtäimessä olis 2.0 -99. Kaikki tieto on tervetullutta! :)
Kokemuksia Beetlesta
Johnny23
1
562
Vastaukset
- miskullini
hei! Minulla 99 2.0. Hyvin on toiminut, ei mitään kummempia ole ollut. Talvella lämmin ja toiminut hyvin. Ei vie pensaa kovin paljoa. Tuuli käy moottoritiellä ajettaessa vähän se ehkä ainu juttu mut sekin mitätön. Minulla ollut nyt kohta 2v olen siitä onnellinen. Näppärä auto kaupunki ajossa ym. osta ihmeessä. minulla kattoluukku se tuo hieman lisää ilmettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662