NUBIAN VILLAGE HOTEL, SHARM

helmikuussa reissuun

Ilmeisesti uusi hotelli Finnmatkoilla...

Onko joku jo käynyt ja kertoisi millainen hotelli kyseessä. Ulkomaisilla sivustoilla
aika paljon negatiivista kommenttia.

11

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollaan lähdössä tän kuun 30.päivä kyseiseen hotelliin...toivottavasti on kiva paikka.
      Katselin myös joltain sivustolta,mutta siellä ainakin sai positiivista palautetta.

      • .....

        tuoreita kokemuksia???


    • Nubian Village

      Ei tuoretta tietoa, itse myös ko hotelliin lähdössä piakkoin. Olen lukenut Tripadvisor-sivustoja ja mielestäni kehuttu kovasti paria valittajaa lukuunottamatta jotka ilmeisesti löytävät aina joka paikasta valitettavaa. Kuvat kuitenkin huikeita ja odotan kovasti matkalle lähtöä. Kirjoitan kotiin tullessani tuoreet kuulumiset.

      • ...

        Olispa tosiaan kiva jos kirjoittaisit jotakin sitten kun palaat reissusta. Ollaan suunniteltu matkaa ens maaliskuuhun, eli vielä on kovasti sinne aikaa. Mut matka varataan kuitenkin jo hyvissä ajoin, niin kiva olis tietää vähä siellä käyneiden kommentteja.


    • tässä mielipide...

      Olimme siellä yhden yön ja vaihdoimme sen jälkeen hotellia.... On tietenkin ihmisestä kiinni mitä haluaa hotellilta, hotelli oli siisti mutta siihen se meidän mielestä jäi, Henkilökunta osin töykeää, ruokailuun jonotettiin sisään päästettiin pari ihmistä kerralla, ranta aivan kamala. Taidettiin olla ainoat suomalaiset hotelliisa muut olivat venäläisiä. Mutta niinkuin sanoin ihmisestä kiinni mitä haluaa hotellilta, toiset voivat kovastikkin tykätä.

      • Matkaaja.

        Venäläiset saavat hyvänkin paikan tuntumaan huonolta. He vaikuttavat myös henkilökuntaan negatiivisesti.

        Noin se vaan on, ilman sarvia tai hampaita.


    • Sharmista tulin

      Tulin juuri ko. hotellista ja hotelli kyllä hyvä, ruoka hyvää ja kaikki niin helppoa all inclusiven takia kun koko ajan jotain tarjolla. Hotellin asukkaat ovat kolme neljännestä venäläisiä, loput italiasta ja englannista ja muutama pohjoismaalainen. Allasalue oli hyvä eikä tarvinnut varata aurinkosänkyjä kun niitä oli riittämiin ja samaten sai "do not disturb" kyltin pyyhepojalta jos halusi olla ihan rauhassa. Ranta oli kehno, uimaan oli paras mennä laiturin päästä ja siellä se ihana värikäs kalamaailma aukesikin. Myös uimakengät on hyvä ottaa matkaan. Muutama kauppa tien toisella puolella, mutta pyytävät ihan sikahintoja (myös apteekissa) siis ei kannata maksaa mitä vaan sielläkään. Naama bay on taksimatkan päässä, hinta sovittava etukäteen ja jos egyptiläinen/venäläinen elämäntyyli ei häiritse niin matkaan vaan...

    • humilus

      Mitä taxi maksaa naamabayhin tätä nykyä?

      • Taxilla

        Maksettiin 50 puntaa sivu ja kelpasi hyvin, joten taisi olla ihan hyvä hinta paikallisille, mutta matka kuitenkin suht pitkä eikä summa euroissa kuin nelisen euroa. Takseja sai tosi hyvin lennosta ja ajavat kuin formuloita joten jännitys sisältyy hintaan. Tippiä en enää antanut, hinta on se mikä sovittu, vain 1 sitä kerran kysäisi, sainoin että sis. hintaan.


    • Reissaajax2

      Se matka on aika rajua ja jännittää saa koko ajan, mutta loma maana mun makuuni. Kyseiseen hotelliin lähdössä maaliskuussa. Oliko netti minkä hintasta? Aika kallista tuntui meinaan olevan. No naamassa onneks pari paikkaa joissa ilmanen weelani.

      Oliko huoneet millasia ja millaista ruokaa oli tarjolla?

    • siirappipää

      Tuoretta tietoa hotellista?
      OLi hetken aikaa silleen että finnmatkoilta ei pystynyt varaa, mutta taas näköjään pystyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe