Olen miettinyt Saunalahti Satakieli 2000 -liittymään vaihtamista. Kuinka usein tuohon liittymään tulee mainoksia ja minkälaisia viestejä ne yleensä ovat? Pystyykö niiden kanssa elämään vai alkaako semmoinen ottamaan päähän pidemmän päälle?
Satakieli 2000 mainokset?
5
460
Vastaukset
- Yualle
Kysymys erittäin ajankohtainen!!
Elisa nimittäin muutti 1.4 "Vapaa-aika" -liittymänsä laskutuksen sekuntipohjaisesta minuuttipohjaiseksi ja Satakieltä kaupiteltiin vaihtoehtona.
Kuins on? Tuleeko mainoksia ja kuinka usein???? - kerran viikkoon
Elisa-viihteen (turhia) viestejä taitaa tulla joskus perjantaisin. Sähköpostia spämmäävät enempikin.
- hptkls
Hotmail ainakin estää Elisan liittymämainokset roskapostina -> ei tule luettua. Tulee 1-2 sähköpostia kuussa roskapostiin. Liittymään txt-viestinä tulee 1-2 viestiä kuussa, niitäkään en lue. Yleisimmät aiheet Elisan palvelumainokset esim. Viihde tai jotain Palkintokyselyitä tai Fonectaa tai joku 020202.
- Yualle
Suuret kiitokset vastaajille !!!
Mainosten määrä kuullostaa ihan siedettävältä. - Nosemonkey
Mulla on mainoksia tullut parissa kuukaudessa tasan yksi kappale. Siipalle samassa ajassa kaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446