Äijäklubi.

aijaklubi

Tarkoitus olisi vuoden alusta alkaen perustaa ns. Äijäklubi pirkanmaalaisille Jalkapallosta ym. urheilusta kiinnostuneille henkilöille. Klubi toimisi ry pohjaisena. Tavoitteena on saada 20 jäsentä klubiin. Vuosimaksu olisi näillä näkymin 20 euroa. vuoden päätteeksi kaikki keräämämme tuotot. käytetään yhteiseen yhdessä sovittuun matkaan joko valioliiga otteluun tms. urheilu tapahtumaan.
Tarkoituksena on vuokrata tila tammi-helmikuussa esim. jonkinlainen osa teollisuushallista klubitilaksi. Sinne tilaamme urheilukanavat (canal sport, 4 pro yms) Lisäksi tilassa voisi olla esim. auton huolto paikka/pesutila. Pyrkimyksenä on joka lauantai pitää ns "kisastudio" jossa seuraamme porukalla jalkapalloa livenä,jääkiekkoa yms. urheilua mikä jäseniä kiinnostaa. Ns. sisäänpääsymaksu klubilaisilta olisi 2 euroa, ja vierailta 3 euroa. Näillä katamme tilausten kuukausimaksut. Lisäksi myynnissä ns. Drinkkilippuja (koska suoraa alkoholi myyntiä ei lain mukaan saa olla) Lipun hinta olisi 8 euroa jolla saa joko 4 kpl 0.33 olutta tai 3 kpl siideriä tai lonkeroa. Lisäksi klubilaisten käytössä olevat auton huolto/pesupaikka maksaisi tietyn summan. Näistä kaikista voidaan tietenkin keskustella. Tavoitteena siis olisi että pidämme hauskaa urheilun parissa ja teemme yhteisen matkan kerran vuodessa johonkin otteluun/tapahtumaan. Tuotoilla mitä saamme kaikesta näistä oheispalveuista katamme ensin tilan vuokrat,sähköt ym kulut sekä urheilukanavien tilaus maksut. Kaikki varat mitä jää näiden maksujen jälkeen käytetään yhteiseen matkaan. En voi luvata että varat riittäisi kokonaisuudessa kattamaan vuosimatkan kulut mutta tavoitteena on että jokainen jäsen pääsee huomattavasti normaalia edullisemmin matkalle. Miltä tämä kuulostaisi. Omia ideoita yms. saa laittaa sähköpostitse tulemaan [email protected]. Tavoitteena semmoinen yhteinen tila jossa äijät saa katsoa rauhassa urheilua,pelata pelejä yms. Pokeria, biljardia ym ym. Vieraat on toki tervetulleita. Ja vaikka klubin nimeksi tulee äijäklubi on kauniimman sukupuolen edustajat myös tervetulleita liittymään jos aihe kiinnostaa :)

Mutta ottakaapa yhteyttä mieluiten s-postitse jos kommentoitavaa on ja ideoita. Tarkoitus oli klubitila hommata tampereelta tai lähikunnista, joten jos tietoo on vapaista tiloista niin ihmeessä saa ehdottaa.

0

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

        Ettet riittäisi minulle?😔
        Ikävä
        110
        1060
      2. Anteeksi

        että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        102
        928
      3. Luulet olevasi pidetty

        Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
        Ikävä
        96
        797
      4. Miksi olet sitten

        Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
        Ikävä
        86
        713
      5. Miten murun juhannus meni

        ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
        Ikävä
        48
        655
      6. Kalateltta

        Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
        Kuhmo
        16
        590
      7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

        Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
        Ikävä
        35
        511
      8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

        Lähettyvillä??
        Ikävä
        25
        505
      9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

        Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
        Ikävä
        43
        492
      10. Miten j mies

        Sun juhannus meni?
        Ikävä
        46
        486
      Aihe