Hei tiesittekö?

childfreebychoice

Että aikuisella ihmisellä on oikeus olla hankkimatta lapsia, perustuen täysin omaan päätökseen? :) Tämä yhteyskunta paapottaa kaikkia lisääntymään niin paljon kun pystyy, mutta silti, voi pysähtyä ja ajatella - tarvitsenko minä lasta? Mitä varten?

Suurin osa synnyttää lapsia silkan egoismin takia - koska se tulee rakastamaan minua, minulla on jotain sisältöä elämässä jne. TAI: koska kaikki tekee niin, jos ei tee niin on outoa, pakko.

Ihmiset. Meillä on valinnan vapaus :)

http://www.happilychildfree.com/

1

161

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UmmNoora

Ei se nyt oikeastaan noinkaan ole... mun mielestä kaikki on vaan kauhistellut kun tehnyt enemmän kuin sen keskiverto pari lasta...
      ... Ja kyllä mä ainakin tarvin että mulla on lapsia, olis elämä pitkällä tähtäimellä aika merkityksetöntä ja tyhjää ilman jatkuvuuden tunnetta jos ei olisi lapsia.. Voihan sitä matkustella ja vaikka mitä mutta silti se on niin merkityksetöntä.. hetkellistä huvia.. Lapsi on suurta ja pysyvää, syy jaksaa jatkaa päivästä toiseen.. ja kyllähän me silti matkustellaan ja tehdään vaikka mitä vaikka onkin lapsia. Tietenkin jokainen kokee asiat eri tavalla. Toiset ei tarvi lapsia, im fine with that, mutta omalle kohdalle en sellaista vaihtoehtoa haluaisi kuvitellakaan.

Egoismista, kaikki muukin mitä ihminen tekee tehdään egoismin takia jos noin lähtee ajattelemaan. Tottahan me tehdään asioista jotka saa meille hyvän olon aikaiseksi. Ei se väärin oo:) Kaikki haluaa rakkautta ja sisältöä elämäänsä, joku saa sen lapsista joku toinen jostain muusta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2107
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1195
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe