Että aikuisella ihmisellä on oikeus olla hankkimatta lapsia, perustuen täysin omaan päätökseen? :) Tämä yhteyskunta paapottaa kaikkia lisääntymään niin paljon kun pystyy, mutta silti, voi pysähtyä ja ajatella - tarvitsenko minä lasta? Mitä varten?
Suurin osa synnyttää lapsia silkan egoismin takia - koska se tulee rakastamaan minua, minulla on jotain sisältöä elämässä jne. TAI: koska kaikki tekee niin, jos ei tee niin on outoa, pakko.
Ihmiset. Meillä on valinnan vapaus :)
http://www.happilychildfree.com/
Hei tiesittekö?
1
124
Vastaukset
- UmmNoora
Ei se nyt oikeastaan noinkaan ole... mun mielestä kaikki on vaan kauhistellut kun tehnyt enemmän kuin sen keskiverto pari lasta...
... Ja kyllä mä ainakin tarvin että mulla on lapsia, olis elämä pitkällä tähtäimellä aika merkityksetöntä ja tyhjää ilman jatkuvuuden tunnetta jos ei olisi lapsia.. Voihan sitä matkustella ja vaikka mitä mutta silti se on niin merkityksetöntä.. hetkellistä huvia.. Lapsi on suurta ja pysyvää, syy jaksaa jatkaa päivästä toiseen.. ja kyllähän me silti matkustellaan ja tehdään vaikka mitä vaikka onkin lapsia. Tietenkin jokainen kokee asiat eri tavalla. Toiset ei tarvi lapsia, im fine with that, mutta omalle kohdalle en sellaista vaihtoehtoa haluaisi kuvitellakaan.
Egoismista, kaikki muukin mitä ihminen tekee tehdään egoismin takia jos noin lähtee ajattelemaan. Tottahan me tehdään asioista jotka saa meille hyvän olon aikaiseksi. Ei se väärin oo:) Kaikki haluaa rakkautta ja sisältöä elämäänsä, joku saa sen lapsista joku toinen jostain muusta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363131Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata812394Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1941557- 271533
- 771522
- 1091465
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201388Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411381- 801317