Että aikuisella ihmisellä on oikeus olla hankkimatta lapsia, perustuen täysin omaan päätökseen? :) Tämä yhteyskunta paapottaa kaikkia lisääntymään niin paljon kun pystyy, mutta silti, voi pysähtyä ja ajatella - tarvitsenko minä lasta? Mitä varten?
Suurin osa synnyttää lapsia silkan egoismin takia - koska se tulee rakastamaan minua, minulla on jotain sisältöä elämässä jne. TAI: koska kaikki tekee niin, jos ei tee niin on outoa, pakko.
Ihmiset. Meillä on valinnan vapaus :)
http://www.happilychildfree.com/
Hei tiesittekö?
1
128
Vastaukset
- UmmNoora
Ei se nyt oikeastaan noinkaan ole... mun mielestä kaikki on vaan kauhistellut kun tehnyt enemmän kuin sen keskiverto pari lasta...
... Ja kyllä mä ainakin tarvin että mulla on lapsia, olis elämä pitkällä tähtäimellä aika merkityksetöntä ja tyhjää ilman jatkuvuuden tunnetta jos ei olisi lapsia.. Voihan sitä matkustella ja vaikka mitä mutta silti se on niin merkityksetöntä.. hetkellistä huvia.. Lapsi on suurta ja pysyvää, syy jaksaa jatkaa päivästä toiseen.. ja kyllähän me silti matkustellaan ja tehdään vaikka mitä vaikka onkin lapsia. Tietenkin jokainen kokee asiat eri tavalla. Toiset ei tarvi lapsia, im fine with that, mutta omalle kohdalle en sellaista vaihtoehtoa haluaisi kuvitellakaan.
Egoismista, kaikki muukin mitä ihminen tekee tehdään egoismin takia jos noin lähtee ajattelemaan. Tottahan me tehdään asioista jotka saa meille hyvän olon aikaiseksi. Ei se väärin oo:) Kaikki haluaa rakkautta ja sisältöä elämäänsä, joku saa sen lapsista joku toinen jostain muusta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944165
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673421Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2032126Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73781
- 52756