Hei tiesittekö?

childfreebychoice

Että aikuisella ihmisellä on oikeus olla hankkimatta lapsia, perustuen täysin omaan päätökseen? :) Tämä yhteyskunta paapottaa kaikkia lisääntymään niin paljon kun pystyy, mutta silti, voi pysähtyä ja ajatella - tarvitsenko minä lasta? Mitä varten?

Suurin osa synnyttää lapsia silkan egoismin takia - koska se tulee rakastamaan minua, minulla on jotain sisältöä elämässä jne. TAI: koska kaikki tekee niin, jos ei tee niin on outoa, pakko.

Ihmiset. Meillä on valinnan vapaus :)

http://www.happilychildfree.com/

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UmmNoora

Ei se nyt oikeastaan noinkaan ole... mun mielestä kaikki on vaan kauhistellut kun tehnyt enemmän kuin sen keskiverto pari lasta...
      ... Ja kyllä mä ainakin tarvin että mulla on lapsia, olis elämä pitkällä tähtäimellä aika merkityksetöntä ja tyhjää ilman jatkuvuuden tunnetta jos ei olisi lapsia.. Voihan sitä matkustella ja vaikka mitä mutta silti se on niin merkityksetöntä.. hetkellistä huvia.. Lapsi on suurta ja pysyvää, syy jaksaa jatkaa päivästä toiseen.. ja kyllähän me silti matkustellaan ja tehdään vaikka mitä vaikka onkin lapsia. Tietenkin jokainen kokee asiat eri tavalla. Toiset ei tarvi lapsia, im fine with that, mutta omalle kohdalle en sellaista vaihtoehtoa haluaisi kuvitellakaan.

Egoismista, kaikki muukin mitä ihminen tekee tehdään egoismin takia jos noin lähtee ajattelemaan. Tottahan me tehdään asioista jotka saa meille hyvän olon aikaiseksi. Ei se väärin oo:) Kaikki haluaa rakkautta ja sisältöä elämäänsä, joku saa sen lapsista joku toinen jostain muusta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      3951
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3542
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      60
      3423
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      18
      3150
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3128
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2910
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2560
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2482
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2325
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2089
    Aihe