Leikki-ideoita Barbie-leikkeihin?

13v. tyttö

Haluaisin leikki-ideoita leikkeihini. Oon kokeillut jo mm. prinsessa, perhe ja keijukais -leikkejä, mutta nyt on ideat pahasti loppuneet.
Auttaisitteko vähän? :-)

11

3433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punapää

No itse tykkään leikkiä perhe-leikkiä tosi usein. Joskus sekoitan siihen mukaan myös pettämistä, juonittelua, yms. Sillä saa mukavaa vaihtelua tavalliseen koulussa-töissä-kotona -arkeen. =)

• Nukkekeräilijä

Me lapsena leikittiin sellaista että mentiin lomareissulle, jonnekin hiekkarannalle, sitten tietysti koulua, juhlimista, onhan näitä. Voit myös leikkiä orpokotia/lastenkotia, noitia ja velhoja, ja muuta sellaista.

Sellaisia tuli näin äkkiseltään mieleen. Toivottavasti on jotain apua. :D
      (Ja toivottavasti äitisi ei noita-ehdotuksesta suutu.) Leikkiähän se vain on. :3
      Mukavia leikkihetkiä, jatka leikkimistä toki pitkään, se on hyvä ja pitää mielikuvituksen virkeänä. Aikuisellekaan ei ole pieni leikkimieli pahaksi koskaan. :3

• tiiperoinen

Itse leikin lapsena Barbeilla muunmuassa haltijaleikkejä - oli muita nukkeja mukana kääpiöinä ja peikkoina (arvaa kenelle luettiin jo tosi pienenä Taru Sormusten Herrasta? :) )

Lisäksi tykkäsin jo tosi pienenä historiasta, eivätkä vanhemmat ehkä ihan tajunneet, mitä kaikkea sieltä tietokirjasta voi lukea, joten minulla oli inka-,maya- ja atzteekkileikkejä ihmisuhreineen ( tuli minusta ihan normaali silti... kai :) ) vaikka eniten aikaa menikin Barbien sulkapäähineen väsäämiseen äidin avustuksella ja intiaanileikkejä joissa eurooppalaisia tuli sinne vaikeuttamaan elämää ja muuta.

Jos vielä leikkisin nukeilla, niin varmaan Harry Potter maailma olisi aika kiehtova taikoineen.

• kokenut konkari

Barbien häät ♥
      Toimii aina :)

• höpöliiiiiii

Leiki jotain tuttuja tv sarjoja, elokuvia ja kirjoja, joiden juonenkuvioita voit muuttaa mielesi mukaan :)

• 10v. tyttö

Itse rakastan leikkiä, jossa on tanssijaiset, sitten joku tyttö menee prinssin kanssa naimisiin ja tytön elämä muuttuu täysin ja tulee kaikkia tanssijaisia jne... Ja keksin tänään myös kivan kylpyläleikin. Kaikkii kampaajia, hierontoja, uimista jne... Toivottavasti auttoi! :)

• Tuntematon333

Leikin yleensä jotain romanttista niinkuin esimerkiksi että jotkut kaksi tapaa ja sitten heidän suhteessa on kaikkea esim. Riitelyä,kateutta ja mustamaalausta. Ja sitten lisään siihen yleensä sen että joku pissis on kateellinen ja yrittää saada hänet itselleen

• Anonyymi

Leikin joskus leiriä jossa on erillaisia haasteita ja rakennan kirjoista mökkejä. Sitä on hauska leikkiä ja siihen menee usein kaikki barbit. Toivottavasti tästä oli apua.

• Anonyymi

Tässä pari ideaa:
      Koulu draama eli koulussa tapahtuu kaikkea esim:onnettomuuksia pettämistä Vale tilejä yms
      Sairaala Joku loukkaa itsensä ja joutuu vuosiksi sairaalaan
      Peruskoti Eli Kotia mutta voit lisätä vaikka vanhempien eron tai yms:-)
      Leiri Eli Niinkuin kesäleiri johon barbit voivat mennä
      Sitten hotelli leikki ja kylpylä leikki;) Toivottavasti näistä oli apua

• Anonyymi

Itse tykkään leikkiä ihan peru leikki. Tai sitten perhe-leikkiä. Tai koulua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      123
      3967
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2942
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2491
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2051
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      245
      1660
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1593
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1396
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1380
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe