Type-R 0-400m-Kovaa menee!!!

Type-R

137

27905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohoo

      Taas näitä type-rä juttuja. Onkohan tuo nyt niin kovaa, ehkäpä typeristien mielestä on. Eivät ole vissiin nähneet unissakaan että on vehkeitä jotka menevät helposti 2-3 sekkaa kovempaa sekä loppunopeus yli 200 km/h, ja ovat muuten kilvissä, eivätkä välttämättä edes ahdettuja. Joten se siitä!

      PS. Näistä osa jopa vakioautoja, sekä ostohinta alle 30 keur. ETTÄ HEH HEH KANAMUNANPUOLIKKAILLE!

      • Type-R

        Pistäs esimerkkejä...


      • nohoo
        Type-R kirjoitti:

        Pistäs esimerkkejä...

        Ellet ole provopelle, niin oikeana automiehenä varmasti tiedät itsekin merkit ja mallit koska kirjoitteletkin tänne niin "asiantuntevasti". Ellei Typerät unet sitten ole sumentaneet todellisuudentajuasi. Miksi minun niitä sinulle pitäisi ruveta luettelemaan? Asia nyt vaan on niin että niitä löytyy ja MONTA! Ellet tiedä, niin "huh huh" sitten.


      • Type-R
        nohoo kirjoitti:

        Ellet ole provopelle, niin oikeana automiehenä varmasti tiedät itsekin merkit ja mallit koska kirjoitteletkin tänne niin "asiantuntevasti". Ellei Typerät unet sitten ole sumentaneet todellisuudentajuasi. Miksi minun niitä sinulle pitäisi ruveta luettelemaan? Asia nyt vaan on niin että niitä löytyy ja MONTA! Ellet tiedä, niin "huh huh" sitten.

        Esimerkki: Alle 30k€, ei puhallinta ja menee 2-3sek Typeä nopeampaa????!!!!! Ei sellaista olekkaan!!! Ja nyt puhutaan uusista eikä mistään vanhoista Romuista viime vuosituhannelta...


      • Juho
        Type-R kirjoitti:

        Pistäs esimerkkejä...

        Se on siinä: VOLVO 850 T5-R, 330 hv/1580 kg!


      • Type-R
        Juho kirjoitti:

        Se on siinä: VOLVO 850 T5-R, 330 hv/1580 kg!

        että volvossa on turbo? EI KELPAA...


      • nohoo
        Type-R kirjoitti:

        Esimerkki: Alle 30k€, ei puhallinta ja menee 2-3sek Typeä nopeampaa????!!!!! Ei sellaista olekkaan!!! Ja nyt puhutaan uusista eikä mistään vanhoista Romuista viime vuosituhannelta...

        tuossa alussa sanoit "vanhakoppainen", elikkä vanha romu, kulkupuolesta jos puhutaan niin mitä merkitystä on vuosimallilla ja "hengitystekniikalla", sekunnithan ne ratkaisevat sekä loppunopeus. Elikkä Type-R on aika paperia!


      • Honda
        nohoo kirjoitti:

        tuossa alussa sanoit "vanhakoppainen", elikkä vanha romu, kulkupuolesta jos puhutaan niin mitä merkitystä on vuosimallilla ja "hengitystekniikalla", sekunnithan ne ratkaisevat sekä loppunopeus. Elikkä Type-R on aika paperia!

        Katsos auton tehoja ja suorituskykyä.. YLIVOIMAINEN LUOKASSAAN!!


      • T5 
        Type-R kirjoitti:

        että volvossa on turbo? EI KELPAA...

        Ymmärrän yskän se onkin liian ylivoimainen V-tecciin verrattuna. Toisaalta voidaan pitää virityksenä sitäkin.
        Eli pidäytytään sitten 8 venttilisessä perusmoottorissa.


      • sitten
        Type-R kirjoitti:

        että volvossa on turbo? EI KELPAA...

        vaikka 93-98 M3 ??
        alle 30te saa ja suorituskyky jokseenkin riittävä?


      • Type-R
        T5  kirjoitti:

        Ymmärrän yskän se onkin liian ylivoimainen V-tecciin verrattuna. Toisaalta voidaan pitää virityksenä sitäkin.
        Eli pidäytytään sitten 8 venttilisessä perusmoottorissa.

        Nohoo kirjoitti ettei näissä kovemmissa peleissä "välttämättä ole turboa", edelleenkin näyttö puuttuu..


      • T5 
        sitten kirjoitti:

        vaikka 93-98 M3 ??
        alle 30te saa ja suorituskyky jokseenkin riittävä?

        Se on liian vanha joo. Mitä kummallisempi kriteereita asetellaan että saadaan turvattua TYPE-R:n ylivoima.


      • Type-R
        sitten kirjoitti:

        vaikka 93-98 M3 ??
        alle 30te saa ja suorituskyky jokseenkin riittävä?

        mutta ei ole uusi (tältä vuosituhannelta), muuten ihan kova peli...


      • Jorppe
        Type-R kirjoitti:

        mutta ei ole uusi (tältä vuosituhannelta), muuten ihan kova peli...

        kaveri olet keksimään rajoituksia.. Onko mielestäsi tämän vuosituhannen autot uusia? maksaisitko uuden hinnan 2000 mallisesta hondasta.. tuskin. Pian varmaan ei kelpaa nekään, joiden mallinimessä ei ole R:ä tai merkissä H:ta.. Sähän teet itsestäs pellen.


      • minä
        T5  kirjoitti:

        Se on liian vanha joo. Mitä kummallisempi kriteereita asetellaan että saadaan turvattua TYPE-R:n ylivoima.

        tuolta alempaa T5:n "ylivoima".. HEH!


      • MPOWER
        Type-R kirjoitti:

        mutta ei ole uusi (tältä vuosituhannelta), muuten ihan kova peli...

        Tollanen -96 M3 jättää ihan miten vaan Typerän, ja on kokeiltu. Ja mitä sä jankutan tosta auton iästä? Se vaan osoittaa että Baijerin pojat on jo aikoja sitten kehittän vapaastihengittävistä moottoreista enemmän tehoa kuin japsipojat.


      • TT Supra
        MPOWER kirjoitti:

        Tollanen -96 M3 jättää ihan miten vaan Typerän, ja on kokeiltu. Ja mitä sä jankutan tosta auton iästä? Se vaan osoittaa että Baijerin pojat on jo aikoja sitten kehittän vapaastihengittävistä moottoreista enemmän tehoa kuin japsipojat.

        Voi poika poika..


      • TT Supra MKIV
        MPOWER kirjoitti:

        Tollanen -96 M3 jättää ihan miten vaan Typerän, ja on kokeiltu. Ja mitä sä jankutan tosta auton iästä? Se vaan osoittaa että Baijerin pojat on jo aikoja sitten kehittän vapaastihengittävistä moottoreista enemmän tehoa kuin japsipojat.

        Voi poika poika..


      • MPOWER
        TT Supra MKIV kirjoitti:

        Voi poika poika..

        Mitäs pojittelet? Liikkuuks se Supra ilman turboa mihinkään?! Tässä keskustelussa oli kyse vapaastihengittävistä. ja joka jannuhan nyt puhaltimen osaa moottorin kylkeen laittaa.


      • TT Supra MKIV
        MPOWER kirjoitti:

        Mitäs pojittelet? Liikkuuks se Supra ilman turboa mihinkään?! Tässä keskustelussa oli kyse vapaastihengittävistä. ja joka jannuhan nyt puhaltimen osaa moottorin kylkeen laittaa.

        Vittujako se mua kiinnostaa, mut bemu jääää..


      • jaska jokunen
        TT Supra MKIV kirjoitti:

        Vittujako se mua kiinnostaa, mut bemu jääää..

        on tehoa ja olenko vääräs et siin on 3-litrane moottori? Esim. -96 M3 3,2 litrane motti, 321 hv. Kohtalaisen hyvin vapaastihengittävästä, eikö? 0-100km/h 5,5 s.
        Vm. 2004 M3 3,2 lit. 343hv 0-100km/h 5,1 s


    • apukuski

      Ja kuinkas kovaa laskit housuun kun luit tuon jutun??

      Lisää typeRiä juttuja odotellen.....

      • Type-R

        CTR on märkää unta...


      • a.kuski
        Type-R kirjoitti:

        CTR on märkää unta...

        Minulle CTR on vain kuiva pieru ilman kokkareita.


    • Type-R

      Tällä palstalla on näitä Ydinfyysikko-Neroja jotka pienessä päässä ovat laskeskelleet että 200hv ja 1260kg etuveto EI MILLÄÄN VOI MENNÄ varttimailia alle 15sek!!!

      • Meikkis

        Ja paras alamäkeen 14,7 sitäpaitsi 0-100 7,1 HEH HEH


      • Type-R
        Meikkis kirjoitti:

        Ja paras alamäkeen 14,7 sitäpaitsi 0-100 7,1 HEH HEH

        BEST=PARAS AIKA 14.5sek ja 157kmh.. Voi herrantuuteli näitä uusavuttomia...


      • fyysikko
        Type-R kirjoitti:

        BEST=PARAS AIKA 14.5sek ja 157kmh.. Voi herrantuuteli näitä uusavuttomia...

        tiesittekö, että vapaassa pudotuksessa typeRä saavuttaa nopeuden 157 km/h 4.46 sekunnissa.

        Että mopo-hommaa teidän kiihtyvyydet.


      • Torspo
        fyysikko kirjoitti:

        tiesittekö, että vapaassa pudotuksessa typeRä saavuttaa nopeuden 157 km/h 4.46 sekunnissa.

        Että mopo-hommaa teidän kiihtyvyydet.

        Opettele fysiikkaa. Et huomioinut ilmanvastusta.


    • Yökkö

      ... miten RUMA !!!!

      • Type-R

        Toinen tykkää mummosta, toinen tyttärestä..


      • Gigolo
        Type-R kirjoitti:

        Toinen tykkää mummosta, toinen tyttärestä..

        Sitten mummon hah hah


      • kikulo
        Gigolo kirjoitti:

        Sitten mummon hah hah

        Mummon lempimopsin ( uros ) takaapäin, kuten kunnon honda-miehen kuuluukin!


    • eikö kukaan

      huomaa että vaikka varttimaili olisi mitä, niin 0-100km/h on silti sama jonka TM:n "papat" mittasivat eli 7,1!!!!!
      Täällä väitetään jatkuvasti alle 7 sekunnin aikoja....

      • minä

      • tosiaan

      • twinn-T

        näitä katkeroituneita hondamiehen juttuja ei saa olla turboa minkäs sille voi jos siihen on tehtaalla turbo ruuvattu kylkee ja saa samaa hintaa kuin typerän kyllähän turbo kuin turbo-auto suorituskyky pesee typerän mennen tullen ja lisä hepat saa aika halvalla/helpolla ja minkäs sille voi jos honda ei osaa tehdä turbo-autoja.


      • Type-R
        twinn-T kirjoitti:

        näitä katkeroituneita hondamiehen juttuja ei saa olla turboa minkäs sille voi jos siihen on tehtaalla turbo ruuvattu kylkee ja saa samaa hintaa kuin typerän kyllähän turbo kuin turbo-auto suorituskyky pesee typerän mennen tullen ja lisä hepat saa aika halvalla/helpolla ja minkäs sille voi jos honda ei osaa tehdä turbo-autoja.

        Minkä turbo-auton saa samaan hintaan kuin CTR ja pesee Typen suorituskyvyn mennen tullen?????!


      • Honda
        Type-R kirjoitti:

        Minkä turbo-auton saa samaan hintaan kuin CTR ja pesee Typen suorituskyvyn mennen tullen?????!

        sen minäkin haluisin nähdä!


      • twinn-T
        Honda kirjoitti:

        sen minäkin haluisin nähdä!

        uutta mutta vanhehpia kylläkin ja mitä sillä on väliä jos on viime vuosituhannen auto itsellänikin -95 tupla-turbo Mitsu 3000 GT n. 340 hp ja jäi veroinenkiin halvemmaksi kuin typerä ja ajo-ominaisuuksissa eroa kuin yöllä ja päivällä typerää verrattuna että silleen pojat.


      • minä

        Osuva otsikko.. Tosihan on että harvassa autossa saa sellaisia "fiiliksiä" kuin R:ssä!! Auto jota haluaisin kokeilla on Mazda RX-8, kiertää muuten jotain 9500..


      • Honda
        twinn-T kirjoitti:

        uutta mutta vanhehpia kylläkin ja mitä sillä on väliä jos on viime vuosituhannen auto itsellänikin -95 tupla-turbo Mitsu 3000 GT n. 340 hp ja jäi veroinenkiin halvemmaksi kuin typerä ja ajo-ominaisuuksissa eroa kuin yöllä ja päivällä typerää verrattuna että silleen pojat.

        vaikka kuvia autostasi, ihan muuten vaan... ;)


      • nohoo
        minä kirjoitti:

        Osuva otsikko.. Tosihan on että harvassa autossa saa sellaisia "fiiliksiä" kuin R:ssä!! Auto jota haluaisin kokeilla on Mazda RX-8, kiertää muuten jotain 9500..

        muuten tosi hirvittävä ajettava, koneesta puuttuu kaikki alavääntö, kiljuttaa täytyy ennenkuin mitään alkaa tapahtua. Ja suuntavakavuudesta ei kannata edes puhua, äänieristyskin ihan p...stä. Askeettinen kauppakassi. Kyllä huomaa että halvaksi "aloittelijan sportiksi" on tarkoitettu. Kyllä näin on että tuolla 30 keurolla saa PALJON nopeamman ja paremman auton kuin CTR, hengitystavalla ja vuosimallilla ei ole mitään merkitystä, nopeus ratkaisee, kumpi tulee perä edellä vastaan!


      • ALAVÄÄNNÖSTÄ
        nohoo kirjoitti:

        muuten tosi hirvittävä ajettava, koneesta puuttuu kaikki alavääntö, kiljuttaa täytyy ennenkuin mitään alkaa tapahtua. Ja suuntavakavuudesta ei kannata edes puhua, äänieristyskin ihan p...stä. Askeettinen kauppakassi. Kyllä huomaa että halvaksi "aloittelijan sportiksi" on tarkoitettu. Kyllä näin on että tuolla 30 keurolla saa PALJON nopeamman ja paremman auton kuin CTR, hengitystavalla ja vuosimallilla ei ole mitään merkitystä, nopeus ratkaisee, kumpi tulee perä edellä vastaan!

        En ole itse ajanut Type-r :llä mut kun on lukenut lehtiä ja juttuja nii melkein kaikki on kehunut civicn alavääntöä ja tuulilasin gti vertailussa civic voitti sitkeys mittauksissa muut... Sitkeys=Vääntö!


      • Skoda
        Type-R kirjoitti:

        Minkä turbo-auton saa samaan hintaan kuin CTR ja pesee Typen suorituskyvyn mennen tullen?????!

        Siinähän se otsikossa jo tulikin.
        HInta alle 29 k€ ja revon satsilla :)


      • Testaaja

        kyllä huomaa että on ammattilaiset testaamassa. katsoin tossa huvikseni muutaman linkin ja hehän kehuvat jokaista autoa. Mutta parasta oli tuo typerän kohalla kun puhuttiin typerän väännöstä, vääntää kuin turbo diisseli. Voi vittu mikä vitsi.


      • twinnT
        Honda kirjoitti:

        vaikka kuvia autostasi, ihan muuten vaan... ;)

        ole ikinä nähnyt 3000 GT:tä no netti-autossa on yksi myytävänä osta pois niin tiedät sitten urheilu-autoista jotain ps.ei ole kuvia nettiin kun ei ole digikameraa sorry!


      • Type-R
        nohoo kirjoitti:

        muuten tosi hirvittävä ajettava, koneesta puuttuu kaikki alavääntö, kiljuttaa täytyy ennenkuin mitään alkaa tapahtua. Ja suuntavakavuudesta ei kannata edes puhua, äänieristyskin ihan p...stä. Askeettinen kauppakassi. Kyllä huomaa että halvaksi "aloittelijan sportiksi" on tarkoitettu. Kyllä näin on että tuolla 30 keurolla saa PALJON nopeamman ja paremman auton kuin CTR, hengitystavalla ja vuosimallilla ei ole mitään merkitystä, nopeus ratkaisee, kumpi tulee perä edellä vastaan!

        Tulee Skodaan Revon satsilla tehoa? 220hv? Noilla tehoilla voi kiihtyä EHKÄ Typen tahtiin...


      • Type-R
        ALAVÄÄNNÖSTÄ kirjoitti:

        En ole itse ajanut Type-r :llä mut kun on lukenut lehtiä ja juttuja nii melkein kaikki on kehunut civicn alavääntöä ja tuulilasin gti vertailussa civic voitti sitkeys mittauksissa muut... Sitkeys=Vääntö!

        Turbodiisseleissä se vääntö on yleensä alueella 1500-3000rpm, Typessä 1000-8300rpm... PIENI KÄYTÄNNÖN ERO!!!


      • 24 valve
        Type-R kirjoitti:

        Turbodiisseleissä se vääntö on yleensä alueella 1500-3000rpm, Typessä 1000-8300rpm... PIENI KÄYTÄNNÖN ERO!!!

        pahvi paras vääntö 5900/rpm 196 nm saa olla aika lailla kieroksia kun vertaa vähän isompiin koneisiin missä alkaa jo punaiset 5500 rpm:ssä.


      • Type-R
        24 valve kirjoitti:

        pahvi paras vääntö 5900/rpm 196 nm saa olla aika lailla kieroksia kun vertaa vähän isompiin koneisiin missä alkaa jo punaiset 5500 rpm:ssä.

        välillä 2000-7500rpm käytössä yli 170nm, juuri tasainen vääntökäyrä on Typen ns.valtti, millä se on pärjännyt niin hyvin sitkeysmittauksissa!


      • minä
        Type-R kirjoitti:

        välillä 2000-7500rpm käytössä yli 170nm, juuri tasainen vääntökäyrä on Typen ns.valtti, millä se on pärjännyt niin hyvin sitkeysmittauksissa!

        mm. CupraR:lle ja S3:lle mitattu huonompia ohituskiihtyvyyksiä.. Type meni TM:n testissä välin 60-120kmh 6.8sek!


      • turboman
        minä kirjoitti:

        mm. CupraR:lle ja S3:lle mitattu huonompia ohituskiihtyvyyksiä.. Type meni TM:n testissä välin 60-120kmh 6.8sek!

        http://stet.xardas.lima-city.de/ABCTRvsRMSL3.jpg

        Se siitä huippuväännöstä. Lastutettu puukenkä volvo antaa myös 170nm 1500-6700rpm ja parhaimmillaan tuplasti typeä enemmän :)
        Siinä on vääntöä, mutta teholla se auto kulkee :)


      • turboman
        Type-R kirjoitti:

        välillä 2000-7500rpm käytössä yli 170nm, juuri tasainen vääntökäyrä on Typen ns.valtti, millä se on pärjännyt niin hyvin sitkeysmittauksissa!

        170nm 3400-7750rpm, eihän 2400rpm ole kuin 110nm!
        http://www.bmcairfilters.com/VisDyno.asp
        Käytännössä typessä vääntöä vasta 3000rpm paremmalla puolella!


      • Type-R

      • Type-R
        turboman kirjoitti:

        170nm 3400-7750rpm, eihän 2400rpm ole kuin 110nm!
        http://www.bmcairfilters.com/VisDyno.asp
        Käytännössä typessä vääntöä vasta 3000rpm paremmalla puolella!

        Type vääntää hyvin jo tyhjäkäynniltä lähtien, vaikka lähtis kakkosella. Hondan ilmoituksen mukaan vääntöä on yli 170Nm 2000rpm:stä ylöspäin..


      • Jokeri
        twinnT kirjoitti:

        ole ikinä nähnyt 3000 GT:tä no netti-autossa on yksi myytävänä osta pois niin tiedät sitten urheilu-autoista jotain ps.ei ole kuvia nettiin kun ei ole digikameraa sorry!

        Ei ole digikameraa sorry!! VOi jeesus.... No mä pistäsin omasta autosta kuvia mut ei ole digikameraa ja autohan mulla oli Veilside skyline r34 1400hv, 1100nm.. Voi pojat kun tosiaan ei ole sitä kameraa!!! Hitsi!!! Jätkät ette usko mite mä haluisin sen kameran että saisitte kuvat mun autosta jotta mun juttuja uskottas täällä!! EI HITSIIIIHH


      • turbo
        Type-R kirjoitti:

        Type vääntää hyvin jo tyhjäkäynniltä lähtien, vaikka lähtis kakkosella. Hondan ilmoituksen mukaan vääntöä on yli 170Nm 2000rpm:stä ylöspäin..

        Se on lähinnä typeRÄ-kuski,joka vääntää paskaa housuun, kun muut menee ohi....


      • horn
        Jokeri kirjoitti:

        Ei ole digikameraa sorry!! VOi jeesus.... No mä pistäsin omasta autosta kuvia mut ei ole digikameraa ja autohan mulla oli Veilside skyline r34 1400hv, 1100nm.. Voi pojat kun tosiaan ei ole sitä kameraa!!! Hitsi!!! Jätkät ette usko mite mä haluisin sen kameran että saisitte kuvat mun autosta jotta mun juttuja uskottas täällä!! EI HITSIIIIHH

        Onko sinulla tosiaan tällainen kaara!!!
        Itselläni oli abaut 5v sitten Nissan 300ZX
        Twin turbo.Tämä kyseinen auto oli tuotu
        jenkeistä ja siinä mittauksen mukaan oli 253kw
        ja vääntöä 517nm, Mutta kone ei kestänyt vaan
        teinpä aikoinaan(enenkuin auto myytiin)18000E
        remontin koneeseen!!!Mutta tämä moottorin
        hajoaminen johtui siitä,että pikkuveljeni lainasi
        autoa ja tunnusti myöhemmin sen että oli rääkännyt peliä aivan mahdottamasti!!Eli oli
        kokeillut yöllä uusia nopeusennätyksiä ja
        pohjat oli 310km/h.että silleen.


      • minä
        turbo kirjoitti:

        Se on lähinnä typeRÄ-kuski,joka vääntää paskaa housuun, kun muut menee ohi....

        Oot varmaan omasta mielestäsi ÄLYN JÄTTILÄINEN!!!


      • Hondaman
        turbo kirjoitti:

        Se on lähinnä typeRÄ-kuski,joka vääntää paskaa housuun, kun muut menee ohi....

        IDIOOTTI!! Ottaako noin paljon kaaliin kun jäit turbo-romullasi Typelle.. ;)


      • Ei mihinkään?
        horn kirjoitti:

        Onko sinulla tosiaan tällainen kaara!!!
        Itselläni oli abaut 5v sitten Nissan 300ZX
        Twin turbo.Tämä kyseinen auto oli tuotu
        jenkeistä ja siinä mittauksen mukaan oli 253kw
        ja vääntöä 517nm, Mutta kone ei kestänyt vaan
        teinpä aikoinaan(enenkuin auto myytiin)18000E
        remontin koneeseen!!!Mutta tämä moottorin
        hajoaminen johtui siitä,että pikkuveljeni lainasi
        autoa ja tunnusti myöhemmin sen että oli rääkännyt peliä aivan mahdottamasti!!Eli oli
        kokeillut yöllä uusia nopeusennätyksiä ja
        pohjat oli 310km/h.että silleen.

        Ei mihinkään? en ees jaksais riisivellillä ajella onneks hajos


    • VTEC
      • minä

        MOPO etten sanois...


      • nohoo

        jostain T5-R:n aikoja? Toi T5:n on siihen verrattuna aika mopo 80 hv sentään eroa. Tehopainosuhde Volvo 4.79 kun CTR 6.40, eipä pitäisi munankuoren puolikkaalla olla mitään jakoa! Ja se 2.5l:n 5 pyttysen vääntö vielä...
        Heh, ja perhekin mahtuu vielä viikonlopun mökkireissuilla mukaan kamoineen sportswagonilla. Kiva jättää CTR mökkireissulla motarin rampilla, jää koko viikonlopuksi hyvä olo.


      • minä
        nohoo kirjoitti:

        jostain T5-R:n aikoja? Toi T5:n on siihen verrattuna aika mopo 80 hv sentään eroa. Tehopainosuhde Volvo 4.79 kun CTR 6.40, eipä pitäisi munankuoren puolikkaalla olla mitään jakoa! Ja se 2.5l:n 5 pyttysen vääntö vielä...
        Heh, ja perhekin mahtuu vielä viikonlopun mökkireissuilla mukaan kamoineen sportswagonilla. Kiva jättää CTR mökkireissulla motarin rampilla, jää koko viikonlopuksi hyvä olo.

        Tuolla ei kyllä CTR:ää jätetä, sorry!: http://www.motorcities.com/contents/01IRJ025998857.html ..Vieläkö perhe kyydissä niin voikin ihailla Typen takavaloja...


      • Type-R

        Kyllä ne turbot kulkee.. ;)


      • mercedes

        Mb G sarjan maasturi 500 pensa lähtee 5,6s 0-100

        ja se i ole mikään munanmuotoinen tulitunelli anus

        repikää siitä riisikuppi hipit


      • T5 

    • jorkka

      Tässä se honda-palstan alennustila tiivistyy.

      Joltakin on oma käsikin lakannut antamasta ja ainoa
      tapa saada kiksejä on onanoida ratin takana.
      Kai siinä kuppi-istuimessa on pohja-venttiili, että
      pysyy kuivana.

    • TypeR omistaja

      uusi malli menee vielä kovempaa...

      • BDA

        Johan tuon CTR:n pieksee -73 BDA Escort mennen tullen. Honda alkaa pikkuhiljaa saavuttamaan 30v jälkeen etumatkaa ;-). Samalla iskutilavuudella ja v a p a r i n a ! ! !

        http://users.skynet.be/ddddv/Ford_Escort_ MK1.htm


      • Paappa
        BDA kirjoitti:

        Johan tuon CTR:n pieksee -73 BDA Escort mennen tullen. Honda alkaa pikkuhiljaa saavuttamaan 30v jälkeen etumatkaa ;-). Samalla iskutilavuudella ja v a p a r i n a ! ! !

        http://users.skynet.be/ddddv/Ford_Escort_ MK1.htm

        Aikaa jälkeen BDA:n meinaan kulkee ja laulaakin upeesti. (muistot tulvahti mieleen fordin sivuilla) eikä muuten ollut turboa myöskään!


      • realisti
        BDA kirjoitti:

        Johan tuon CTR:n pieksee -73 BDA Escort mennen tullen. Honda alkaa pikkuhiljaa saavuttamaan 30v jälkeen etumatkaa ;-). Samalla iskutilavuudella ja v a p a r i n a ! ! !

        http://users.skynet.be/ddddv/Ford_Escort_ MK1.htm

        6-7ke saa Autoja, joiden rinnalla noi typerät jää kuin seisomaan. 11-12sek autoja :) sekunnit ratkaisee... tai no kun jäät kuin mummo liikennevaloissa, voithan aina selittää vieressä istuvalle tyttöystävällesi, että kun siinä on sitätätäjatotajaseonihanpaska :D


      • horn
        BDA kirjoitti:

        Johan tuon CTR:n pieksee -73 BDA Escort mennen tullen. Honda alkaa pikkuhiljaa saavuttamaan 30v jälkeen etumatkaa ;-). Samalla iskutilavuudella ja v a p a r i n a ! ! !

        http://users.skynet.be/ddddv/Ford_Escort_ MK1.htm

        Kuka helvetti jaksaa ajaa vanhalla kopperolla
        jossa ei ole turvatyynyjä,ilmastointia ja
        nykyisten autojen muotoilua.No okei varmaan
        kulkee,mutta ajatteleeko kukaan kolaritilannetta!
        Taitaa eskolle käydä huonosti(paitsi jos muutenkin haluaa päästä pietarin porteille).
        Ps.harppua soittelemaan.


      • horn
        BDA kirjoitti:

        Johan tuon CTR:n pieksee -73 BDA Escort mennen tullen. Honda alkaa pikkuhiljaa saavuttamaan 30v jälkeen etumatkaa ;-). Samalla iskutilavuudella ja v a p a r i n a ! ! !

        http://users.skynet.be/ddddv/Ford_Escort_ MK1.htm

        Vielä sen verran vettä myllyyn,että kuka kehtaisi
        viedä tyttöystävän julkisille paikoille moisen
        kotteron kanssa,vaikka auto lähtisi 0-100km/h 2s


    • jag

      Mitäs siinä o kummallista ihan kova peli sehän o
      maailman suurimman ruoholeikkurin moottoreiden valmistaja on tehny ihan ok kokonaisuuden.Ainaki integrassa oli ongelmana just tuo alavääntö,kepittäessä piti pysyä koko ajan yli 5000 kierroksen et se pysy "v-tec" alueella, mutta toi uus systeemi toimii vissiin aika hyvin ainaki käyrien perusteella.Kummallista että joku auto menee kohtuullisesti niin provosoi noin paljon volvo miehiä,olen ajellut vähän kaikilla vehkeillä onhan se type-rä ihan kiva peli mutta kyllä sitä saa kepittää tosissaan et liikkuminen on kivaa,sinänsä kyllä ei myöskään jotkut turbo autotkaan hanattamatta etene esim,wrx meinas sammua valoihin kun ei ollu ketään kotona paino kaasua kevyesti.Tuli vielä mieleen että rallissahan ärrä suht suosittu mutta siinäki on ongelmana kuten integrassa niin takapään jousitus sen erikoisen monivarsituennan takia. sen verran kyllä täytyy sanoa että olen kyllä jättäny tommoisen ärrän tikun kakkaan ja ajoinpa vielä ohi meidän perhe autolla.

      • Type-R

        et millä PERHEautolla!


      • adam
        Type-R kirjoitti:

        et millä PERHEautolla!

        lotus-omega 370 hv vakiona ja neljä ovea 0-100 n.5 s. maailman nopein perheauto ps. keveyst viritettynä n.550 hv ruohonleikkurimies.


      • Type-R
        adam kirjoitti:

        lotus-omega 370 hv vakiona ja neljä ovea 0-100 n.5 s. maailman nopein perheauto ps. keveyst viritettynä n.550 hv ruohonleikkurimies.

        jotain sulta??!! Nimimerkiltä jag kysyin ET MIKÄ PERHEAUTO SILLÄ ON JOKA TYPEN JÄTTÄÄ!!! Kyllähän noita löytyy jos aletaan keksimällä keksimään!!!!!


      • Jaape
        Type-R kirjoitti:

        jotain sulta??!! Nimimerkiltä jag kysyin ET MIKÄ PERHEAUTO SILLÄ ON JOKA TYPEN JÄTTÄÄ!!! Kyllähän noita löytyy jos aletaan keksimällä keksimään!!!!!

        Perheauto CTR muka on? Koirankoppi, mihin mahtuu koko perhe tai ainakin valokuvat perheenjäsenistä. Taitaa sullaki olla ajatusmaailma melko köyhä kun jaksat vouhottaa ruohonleikkurista. GET A LIFE!


      • Type-R
        Jaape kirjoitti:

        Perheauto CTR muka on? Koirankoppi, mihin mahtuu koko perhe tai ainakin valokuvat perheenjäsenistä. Taitaa sullaki olla ajatusmaailma melko köyhä kun jaksat vouhottaa ruohonleikkurista. GET A LIFE!

        luetun ymmärtämisessä??? En ole väittänyt CTR:ää perheautoksi, toki onhan se rekisteröity neljälle.. JA MISTÄ V...N RUOHONLEIKKURISTA? TÄÄLLÄ PUHUTAAN AUTOISTA, MAHTUUKO SE SIIHEN PIENEEN POLLAAN?? OSTA AIVOT!!!


      • Kalu
        Type-R kirjoitti:

        luetun ymmärtämisessä??? En ole väittänyt CTR:ää perheautoksi, toki onhan se rekisteröity neljälle.. JA MISTÄ V...N RUOHONLEIKKURISTA? TÄÄLLÄ PUHUTAAN AUTOISTA, MAHTUUKO SE SIIHEN PIENEEN POLLAAN?? OSTA AIVOT!!!

        Haha. Tämä Type-R on varsinainen Honda mies. Elä nyt housuus pasko jos joku vähän kettuilee..


      • 24 valve
        Type-R kirjoitti:

        luetun ymmärtämisessä??? En ole väittänyt CTR:ää perheautoksi, toki onhan se rekisteröity neljälle.. JA MISTÄ V...N RUOHONLEIKKURISTA? TÄÄLLÄ PUHUTAAN AUTOISTA, MAHTUUKO SE SIIHEN PIENEEN POLLAAN?? OSTA AIVOT!!!

        idiootti sellainen honda viivalle mikä lotus-omegan pesee ei taija sellaista hondaa vielä tehtykkään


      • Jaape
        Type-R kirjoitti:

        luetun ymmärtämisessä??? En ole väittänyt CTR:ää perheautoksi, toki onhan se rekisteröity neljälle.. JA MISTÄ V...N RUOHONLEIKKURISTA? TÄÄLLÄ PUHUTAAN AUTOISTA, MAHTUUKO SE SIIHEN PIENEEN POLLAAN?? OSTA AIVOT!!!

        Veikata, että sinä et itse ole koskaan edes ajanut CTR:llä.

        Kenties olet löytänyt Halpahallista Honda-logoilla varustetut bokserit ja nahkalippiksen. Ne puettuina sitten googletat kaikki CTR:rää koskevat jutut ja pasteet linkit tänne Suoli.24 foorumille.

        Joko pääset ensi syksynä ammattikouluun autolinjalle? Siellä koulussa on nopeat nettiyhteydet, muista kahlata kaikki Type-R artikkelit läpi.

        Ja älä lopeta näitä juttujasi, nämä on päivän piristysruiske. Mikään ei naurata paremmin kuin pienen Honda-fanaatikon avautumiset ja palkokasvien sieraimiintyönnöt;-)


      • Type-R

      • Type-R
        Jaape kirjoitti:

        Veikata, että sinä et itse ole koskaan edes ajanut CTR:llä.

        Kenties olet löytänyt Halpahallista Honda-logoilla varustetut bokserit ja nahkalippiksen. Ne puettuina sitten googletat kaikki CTR:rää koskevat jutut ja pasteet linkit tänne Suoli.24 foorumille.

        Joko pääset ensi syksynä ammattikouluun autolinjalle? Siellä koulussa on nopeat nettiyhteydet, muista kahlata kaikki Type-R artikkelit läpi.

        Ja älä lopeta näitä juttujasi, nämä on päivän piristysruiske. Mikään ei naurata paremmin kuin pienen Honda-fanaatikon avautumiset ja palkokasvien sieraimiintyönnöt;-)

        en kai sitten ole ajanut omaa autoani.. :( sen verran voin sanoa että vedit kyllä pohjat ;D


      • 24 valve

      • jag
        Type-R kirjoitti:

        et millä PERHEautolla!

        ei-japanilaisella 2-litraisella autolla, mutkaisella asvaltti tiellä, kun ei typr menny tarpeeksi lujaa(140-170kmh) niin ajoin ohi kun kaveri antoi tietä kun ei päässy karkuun ja enää ei sitten näkyny.Asia perustuu siihen että auto ei tee kuljettajaa,sen verran on ajettu oikeesti kilpaa että 20v kollit ei mee edes civicillä karkuun. radalla en ehkä enää pääsiskään. ja toinen asia nuo kiihtyvyys erot sitä ovat luokkaa että jos typr kuski lähtee viivalle vaik cupra r:n kanssa ja ottaa 0,2s huonomman lähön ja 2: vaihettaessa hukkaa 0,2-0,3s niin sekin jää curpalle,tietysti sama toisinpäin,eli noi erot ovat sitä luokka millä ei oo käytännössä mitää muut iloa kuin sanoa et se lähtee,kiva.tuo aiemmin esitetty autobildin kuva kertoo kyllä hyvin väännön merkityksen(arvo 0-200)kun typr jää kyydistä turbo vehkeille sen verran että siihen ei voi vedota millään verukkeella.jännä sinänsä miten joka lehellä on eri tulokset arvoista.Ainoa mitä kertoo loppujen lopuksi 0-100 ja varttimaili ajat kertoo niin lähinnnä onnistuneesta vaihteiston ja moottorin yhteesovituksesta.


      • XJR-98
        Type-R kirjoitti:

        et millä PERHEautolla!

        En tiedä nimimerkki Jag:in autosta, mutta itse ajelen Jaguar XJR:lla ja joskus on mukava pätkiä finninaamoja jotka puristaa hikipäässä hondansa tai bemarinsa rattia.

        Kaippa tuo Type-R on hinta/teho suhteeltaan hyvä ostos, mutta enpä tuohon rahojani laittaisi.
        Kyllä minä ymmärrän että se halpa on, mutta pitääkö sen noin rumakin olla? :)


      • HEH
        XJR-98 kirjoitti:

        En tiedä nimimerkki Jag:in autosta, mutta itse ajelen Jaguar XJR:lla ja joskus on mukava pätkiä finninaamoja jotka puristaa hikipäässä hondansa tai bemarinsa rattia.

        Kaippa tuo Type-R on hinta/teho suhteeltaan hyvä ostos, mutta enpä tuohon rahojani laittaisi.
        Kyllä minä ymmärrän että se halpa on, mutta pitääkö sen noin rumakin olla? :)

        no sinuna oisin ihan hiljaa kun rumista autoista puhutaan


      • honta
        Type-R kirjoitti:

        en kai sitten ole ajanut omaa autoani.. :( sen verran voin sanoa että vedit kyllä pohjat ;D

        No joko heräsit? pitkä ja kostea yö taisi päättyä tylysti, kun ranne murtui turhasta vetelystä....


    • Laduttaja

      Niin mitä sitten vaikka meniskin vartin huimaan 14.5sekkaan?! Se ei todellakaan oo mikään kummonen aika ja vielä kun tietää ettei sitä kulkua enää löydykkään kaksisesti kun pitää vauhdista alkaa polkemaan.

      Ja se on siltikin vitun ruma etuvetoinen minibussin/pakettiauton näköinen kivireki. Ei hyvä.

      Kattokaapa vaikka tämäkin sivu niin ymmärrätte minkälaisia pellejä type r ihmiset ovat.

      http://koti.welho.com/sutunen/NoH!/

      Kattokaa erityisesti tämä video ja säälikää/naurakaa: http://koti.welho.com/sutunen/NoH!/R2.avi

      • Type-R

      • wille
        Type-R kirjoitti:

        jos pitää vauhdista lähtee polkemaan??? No,sit ei lähde nämä muutkaan!!! http://www.quaife.co.uk/racing/02091701.htm

        50-70mph on se hurja vauhti, toi video oli muuten aika huippu :))))))))9


      • Laduttaja
        Type-R kirjoitti:

        jos pitää vauhdista lähtee polkemaan??? No,sit ei lähde nämä muutkaan!!! http://www.quaife.co.uk/racing/02091701.htm

        No ei tod. lähde!
        Noista selkeästi toiseksi huonoin, 70mph on vasta 112km/h! Jos laitettaisiin vaikka 80-100mph. niin turbovehkeet menis edelle jo ihan selkeesti.

        Vertailkaapa vaikka tähän; vakio, 32 vuotias v8 peli, 300hv, 1500kg. Ja huom, kaikkea muuta kuin aikansa kovimpia pelejä!

        http://www.falcongt.com.au/XAGT2-SCW-TestJan73.html

        Kiihtyvyys on silti vauhdista poljettaessa varsin mukavaa luokkaa. Tietty alusta on kehittynyt 30vuodessa eli ne kitinät niistä voidaan jättää pois, ne on kuultu monta kertaa. Mutta kuitenkin, siinä puhuu voima, eikä mikään vtec vinkuna.

        No joo, tää nyt oli ihan tyhmä vertaus, mutta oli pakko! :D


    • voyager
      • KaapoHokkanen

        Olen tuollaisella suomi-540 bemulla ajanut ja siinä oli kuusivaihteinen kova laatikko.

        Taisi olla E39 jota ei 540 -mallina saanut kuin automaatilla.


    • Cooper

      Kokkolassa on kiihdytys-Mini (vapaastihengittävä 1430cc), jolla ajettiin -96 Virtasalmella 13.05(!!!!!!!), joten menkääpä amistuunarit talliin häpeämään!

    • aikakortti

      tuu ensviikonloppuna Alastarolle ja todista et se wessa menee noin lujaa ku puhut.

    • waltsu

      Kyl se totta on et typerä on huipputykki ei toista sen veroista.. Urheilullinen riisikuppi joopa joo etuveto ja kaikkee kyl on tositykkisporttijapsivaunu...

      • Tuomas

        Niin kyllä ainakin omat tuntemukset TypeR alakierroksilla on huonot. Kyllä siinä saa vaihteita vaihtaa.
        Ajoin kerran lappiin ja ainakin ohituksessa pakko lyödä kolmonen silmään kun ei liiku oikein muilla vaihteilla. Esim. Renault Laguna turbo tehoa 163hv vääntöä 270nm on ohituksessa paljon miellyttävämpi kuin Honda pääsee ohi millä vaihteela hyvänsä ja muutenkin melutaso ym. ominaisuudet miellyttää ainakin minua enemmän kuin TypeR mikään.
        Muutenkin Hondan kiihtyvyydet ovat kohtuulliset mutta onhan autossa kuusi vaihdetta ja lyhyet välitykset tehdas suunnitellut kaikki niin että auto on saatu kulkemaan edes jotenkin. Aivan turha edes verrata turbo autoon, joka kyllä pesee Hondan mennen tullen.

        Jos joku nyt jotain muuta väittää ei ole ikinä ajanut turbo autolla esim.Saab 9-5 aero on aivan mahtava peli ohituksessa. Kiihtyy samaan tahtiin ohituksessa esim. Audi S6 kanssa, vaikka Audissa 340hv Saabin 250hv vastaan paino eroa vähän Audi 1760kg Saab 1645kg siltikin turbon ylivoima on kova verrattuna vapaaasti hengittävään.

        Nuo edelliset viestit jossa yritetään osoittaa, että Honda kiihtyy, vaikka 15sek on aivan sama. Itse arvostan autossa muutakin ja sitä TypeR ei pysty tarjoamaan. Veikkaanpa että moni ei ole edes lopuksi ikinä edes ajanut TypeR, koska jos on ajanut ei kyllä vertaisi sitä mihinkään turboon. Kyllähän Honda tarjoaa ilman turboa ihan hyvän auton, mutta vertaaminen johonkin isompaan ja vääntävämpään koneesen on naurettavaa.

        Esim. tuo Laguna kyllä kulkee vikkelästi kun muistaa että autossa ei ole kuin 163hv suosittelen Honda miehille kokeilua niin näkevät ja käytännön ajossa jossa kierrokset ovat 1000-3000 välillä on Honda todella vaikea ajaa verrattuna Lagunaan.
        Tarjotkaapa Hondaa, vaikka naiselle tai vanhukselle niin ei tahdo ajosta tulla mitään kun kierroksia pitää olla niin rajusti.
        Eli yhteenvetona sellainen rento ajo tai käytännön ajo kuten suurin osa ihmisistä ajaa ei ole kiire mihinkään niin Honda on hirveä ajaa.
        Siinä ajossa arvostaa niitä auton muita ominaisuuksiakin.
        Eiköhän tuo kun nuo jotka ajelevat tuolla TypeR kun tulee ikää niin ala kiinnostamaan ihan eri autot.
        Muutenkihan tuo Honda on suunnattu juuri noille kasvaville myöhäis teineille.


      • Banzai
        Tuomas kirjoitti:

        Niin kyllä ainakin omat tuntemukset TypeR alakierroksilla on huonot. Kyllä siinä saa vaihteita vaihtaa.
        Ajoin kerran lappiin ja ainakin ohituksessa pakko lyödä kolmonen silmään kun ei liiku oikein muilla vaihteilla. Esim. Renault Laguna turbo tehoa 163hv vääntöä 270nm on ohituksessa paljon miellyttävämpi kuin Honda pääsee ohi millä vaihteela hyvänsä ja muutenkin melutaso ym. ominaisuudet miellyttää ainakin minua enemmän kuin TypeR mikään.
        Muutenkin Hondan kiihtyvyydet ovat kohtuulliset mutta onhan autossa kuusi vaihdetta ja lyhyet välitykset tehdas suunnitellut kaikki niin että auto on saatu kulkemaan edes jotenkin. Aivan turha edes verrata turbo autoon, joka kyllä pesee Hondan mennen tullen.

        Jos joku nyt jotain muuta väittää ei ole ikinä ajanut turbo autolla esim.Saab 9-5 aero on aivan mahtava peli ohituksessa. Kiihtyy samaan tahtiin ohituksessa esim. Audi S6 kanssa, vaikka Audissa 340hv Saabin 250hv vastaan paino eroa vähän Audi 1760kg Saab 1645kg siltikin turbon ylivoima on kova verrattuna vapaaasti hengittävään.

        Nuo edelliset viestit jossa yritetään osoittaa, että Honda kiihtyy, vaikka 15sek on aivan sama. Itse arvostan autossa muutakin ja sitä TypeR ei pysty tarjoamaan. Veikkaanpa että moni ei ole edes lopuksi ikinä edes ajanut TypeR, koska jos on ajanut ei kyllä vertaisi sitä mihinkään turboon. Kyllähän Honda tarjoaa ilman turboa ihan hyvän auton, mutta vertaaminen johonkin isompaan ja vääntävämpään koneesen on naurettavaa.

        Esim. tuo Laguna kyllä kulkee vikkelästi kun muistaa että autossa ei ole kuin 163hv suosittelen Honda miehille kokeilua niin näkevät ja käytännön ajossa jossa kierrokset ovat 1000-3000 välillä on Honda todella vaikea ajaa verrattuna Lagunaan.
        Tarjotkaapa Hondaa, vaikka naiselle tai vanhukselle niin ei tahdo ajosta tulla mitään kun kierroksia pitää olla niin rajusti.
        Eli yhteenvetona sellainen rento ajo tai käytännön ajo kuten suurin osa ihmisistä ajaa ei ole kiire mihinkään niin Honda on hirveä ajaa.
        Siinä ajossa arvostaa niitä auton muita ominaisuuksiakin.
        Eiköhän tuo kun nuo jotka ajelevat tuolla TypeR kun tulee ikää niin ala kiinnostamaan ihan eri autot.
        Muutenkihan tuo Honda on suunnattu juuri noille kasvaville myöhäis teineille.

        Saab aero hyvä ohituksissa my ass! Kyllähän se
        lähtee, mut ohjaus vetelee P A H A S T I kiihdyttäessä.
        Mä en muutenkaan ymmärrä yhdistelmää: tehot
        200 hv yhdistettynä etuvetoon, merkki kuin merkki.
        Ei ole vielä semmoista etuvetoa eteen tullut joka
        ei vetele kiihdytettäessä.
        Ja muutenkin Suomen liikenteessä tekee tosi paljon 0-100km/h arvolla.


      • Tuomas
        Banzai kirjoitti:

        Saab aero hyvä ohituksissa my ass! Kyllähän se
        lähtee, mut ohjaus vetelee P A H A S T I kiihdyttäessä.
        Mä en muutenkaan ymmärrä yhdistelmää: tehot
        200 hv yhdistettynä etuvetoon, merkki kuin merkki.
        Ei ole vielä semmoista etuvetoa eteen tullut joka
        ei vetele kiihdytettäessä.
        Ja muutenkin Suomen liikenteessä tekee tosi paljon 0-100km/h arvolla.

        Niin mielestäni 9-5 aeron ohjaus ei vetele oikeastaan yhtään. Se on niin hyvä kuin etuvetoisessa se voi olla. Saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon. Niin kerroin että ohituksessa Saab tulee samaan kuin Audi verraten moottoreita en autoja yleensä.
        Jaa oot niitä teinejä jotka kiihdyttelee aina kaasu pohjassa ei sitä enää vanhemmalla iällä tartte ajella lujaa.
        On se kumma, kun esim. pakullakin kerkeää liikenteessä hyvin niin miten ei sitten henkilöautolla.


      • en ole
        Tuomas kirjoitti:

        Niin mielestäni 9-5 aeron ohjaus ei vetele oikeastaan yhtään. Se on niin hyvä kuin etuvetoisessa se voi olla. Saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon. Niin kerroin että ohituksessa Saab tulee samaan kuin Audi verraten moottoreita en autoja yleensä.
        Jaa oot niitä teinejä jotka kiihdyttelee aina kaasu pohjassa ei sitä enää vanhemmalla iällä tartte ajella lujaa.
        On se kumma, kun esim. pakullakin kerkeää liikenteessä hyvin niin miten ei sitten henkilöautolla.

        ajannut aero saabia mutta saab 9000cs 200hp. Siinä kyllä turbo toimi heti.. Ja serkun subaru impreza wrx 218hp (nyt se on viritetty siihen about 300hp) Mutta sitä huolimatta sen alavääntö on periateesa "huonompi" kuin vanhassa saabissa.. Mutta kyllähän se jättää saabit sun muut ihan koska vaan.. ikävä kyllä. Jopa oman auton missä on vääntöä 400nm 286hp. 540 farkku on mukava auto ajaa ja subaru on myös ihan ok mutta sitten on vaan pakko ajaa kovaa että se on "mukava".. Sanon vaan että v8 on ainoa oikea kone.


      • Saba
        en ole kirjoitti:

        ajannut aero saabia mutta saab 9000cs 200hp. Siinä kyllä turbo toimi heti.. Ja serkun subaru impreza wrx 218hp (nyt se on viritetty siihen about 300hp) Mutta sitä huolimatta sen alavääntö on periateesa "huonompi" kuin vanhassa saabissa.. Mutta kyllähän se jättää saabit sun muut ihan koska vaan.. ikävä kyllä. Jopa oman auton missä on vääntöä 400nm 286hp. 540 farkku on mukava auto ajaa ja subaru on myös ihan ok mutta sitten on vaan pakko ajaa kovaa että se on "mukava".. Sanon vaan että v8 on ainoa oikea kone.

        Edes vanhempi 9000 turbo 280hp/400Nm. Pito-ongelmia 1.-3. vaihteilla kyllä löytyy, lukko voisi tuoda helpotusta asiaan. Ja kyllä saa 300hp Subaru tehdä tosissaan töitä jos meinaa pitää Saappaan takana satasen jälkeen;-)


      • jase
        Tuomas kirjoitti:

        Niin mielestäni 9-5 aeron ohjaus ei vetele oikeastaan yhtään. Se on niin hyvä kuin etuvetoisessa se voi olla. Saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon. Niin kerroin että ohituksessa Saab tulee samaan kuin Audi verraten moottoreita en autoja yleensä.
        Jaa oot niitä teinejä jotka kiihdyttelee aina kaasu pohjassa ei sitä enää vanhemmalla iällä tartte ajella lujaa.
        On se kumma, kun esim. pakullakin kerkeää liikenteessä hyvin niin miten ei sitten henkilöautolla.

        "saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon" Käy vaikka alkuun vertaamassa 156GTA Alfaan niin näet mihin se saabin etuveto pystyy/ei pysty :)


      • STi
        Saba kirjoitti:

        Edes vanhempi 9000 turbo 280hp/400Nm. Pito-ongelmia 1.-3. vaihteilla kyllä löytyy, lukko voisi tuoda helpotusta asiaan. Ja kyllä saa 300hp Subaru tehdä tosissaan töitä jos meinaa pitää Saappaan takana satasen jälkeen;-)

        Ruotsin lintalla ei ole mitään jakoa Subarua vastaan. Capish?


      • Saba
        STi kirjoitti:

        Ruotsin lintalla ei ole mitään jakoa Subarua vastaan. Capish?

        sinä itseäsi pettää, mutta tosielämässä saattaa tulla karvas pettymys. Enkä puhu nyt 0-100kmh rykäisystä, vaan ohituskiihtyvyydestä. Capish? ;D.


      • Tuomas
        jase kirjoitti:

        "saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon" Käy vaikka alkuun vertaamassa 156GTA Alfaan niin näet mihin se saabin etuveto pystyy/ei pysty :)

        Hah hah Alfa Romeo 156 ei voi edes verrata Saabiin sehän nyt on huonompi kuin 9-3.
        Onpa tullut kokeiltua tuotakin ei kyllä tuolla koneella, mutta silti.
        Ja takuulla on huonompi kuin Saab testataan millä testillä tahansa.
        Kumma kyllä kaikissa testeissäkin Saabin etuvetoa kehutaan jonka voi myös itse todeta ajamalla.
        Et edes vertaisi 156 Alfaa 9-5 jos olisit joskus molemmat ajanut onhan niissä nyt helvetinmoinen ero saabin hyväksi. Eihän edes 166 Alfa lyö Saabia joka nyt on sentään samassa luokassa.
        Suosittelen että käyt ajamassa oikeasti autot.


      • saba
        Saba kirjoitti:

        sinä itseäsi pettää, mutta tosielämässä saattaa tulla karvas pettymys. Enkä puhu nyt 0-100kmh rykäisystä, vaan ohituskiihtyvyydestä. Capish? ;D.

        Oliko saab 9000 280hepaisia?? tai niin onhan niitä saab aerovigenjas344sportcoupedevilleareaogriffith vehkeitä mutta eikö siinä ollut 250hp..???


      • Saba
        saba kirjoitti:

        Oliko saab 9000 280hepaisia?? tai niin onhan niitä saab aerovigenjas344sportcoupedevilleareaogriffith vehkeitä mutta eikö siinä ollut 250hp..???

        olet, tehokkaimmassa Aerossa on 250hp. Autossa, mistä itse kirjoitin aiemmin, on vakiona 175hp. Tehonlisäys hoidettu mm. isommalla coolerilla ja suuttimilla. Tuo 280hp on aika maksimi mitä 9000:sen Garrett to3:lla pystyy ottamaan pihalle.

        Aeron puhaltimella (Mitsun TD04HL15-T)on otettu yli 300hp ja 500Nm.


      • minä
        Tuomas kirjoitti:

        Hah hah Alfa Romeo 156 ei voi edes verrata Saabiin sehän nyt on huonompi kuin 9-3.
        Onpa tullut kokeiltua tuotakin ei kyllä tuolla koneella, mutta silti.
        Ja takuulla on huonompi kuin Saab testataan millä testillä tahansa.
        Kumma kyllä kaikissa testeissäkin Saabin etuvetoa kehutaan jonka voi myös itse todeta ajamalla.
        Et edes vertaisi 156 Alfaa 9-5 jos olisit joskus molemmat ajanut onhan niissä nyt helvetinmoinen ero saabin hyväksi. Eihän edes 166 Alfa lyö Saabia joka nyt on sentään samassa luokassa.
        Suosittelen että käyt ajamassa oikeasti autot.

        sairautta!


      • minä
        Saba kirjoitti:

        olet, tehokkaimmassa Aerossa on 250hp. Autossa, mistä itse kirjoitin aiemmin, on vakiona 175hp. Tehonlisäys hoidettu mm. isommalla coolerilla ja suuttimilla. Tuo 280hp on aika maksimi mitä 9000:sen Garrett to3:lla pystyy ottamaan pihalle.

        Aeron puhaltimella (Mitsun TD04HL15-T)on otettu yli 300hp ja 500Nm.

        Saappi mukana pöytä ja kaappi :-), testasin 9-3 Aeroa 210hv, ei lähtenyt mihinkään!!


      • Banzai
        Tuomas kirjoitti:

        Niin mielestäni 9-5 aeron ohjaus ei vetele oikeastaan yhtään. Se on niin hyvä kuin etuvetoisessa se voi olla. Saab on kyllä etuvetoisista paras jos nyt pitää nimetä joku. Ei tartte ruveta vittuileen heti tai et sinä varmaan ole edes ajanut koskaan kyseistä autoa. Käyppä ajamassa tuo niin näet miten se etuveto toimii parhaiten esim.verrattuna johonkin muuhun etuvetoon. Niin kerroin että ohituksessa Saab tulee samaan kuin Audi verraten moottoreita en autoja yleensä.
        Jaa oot niitä teinejä jotka kiihdyttelee aina kaasu pohjassa ei sitä enää vanhemmalla iällä tartte ajella lujaa.
        On se kumma, kun esim. pakullakin kerkeää liikenteessä hyvin niin miten ei sitten henkilöautolla.

        Ensinnäkin en ole mikään teini. Ja toiseksi
        tiedän mistä puhun-olen ajanut kaikki Saabin
        Aero-mallit. 9-3 9-5 plus Saab 9-3 Viggeniä. Ja kaikissa vetelyä esiintyi kunnolla kiihdytettäessä ja pahasti. Ei tarvi ottaa herneitä nenuun, jos kritisoidaan. Saabisteilla
        se taitaa olla ominaisuus.


      • Saba
        minä kirjoitti:

        Saappi mukana pöytä ja kaappi :-), testasin 9-3 Aeroa 210hv, ei lähtenyt mihinkään!!

        nuo 9-3 Aerot ole mitään ihmeellisiä liikkumaan vakiona, Viggen on jo hieman pirteämpi. Maptunilta, BSR:ltä tai Speedpartsilta palikkaa peliin ja johan alkaa saapas liikahtamaan:).


      • Tuomas
        Banzai kirjoitti:

        Ensinnäkin en ole mikään teini. Ja toiseksi
        tiedän mistä puhun-olen ajanut kaikki Saabin
        Aero-mallit. 9-3 9-5 plus Saab 9-3 Viggeniä. Ja kaikissa vetelyä esiintyi kunnolla kiihdytettäessä ja pahasti. Ei tarvi ottaa herneitä nenuun, jos kritisoidaan. Saabisteilla
        se taitaa olla ominaisuus.

        On se nyt kumma mikä mies se siellä oikein päätä aukoo. Et takuulla ole ajanut Saabia jos väität että Alfassa vetelee ohjaus vähemmän. Katsoppa TM 20/02 jossa koeajossa moinen 156 GTA siinä sanotaan että suurin heikkous on ohjauksen armoton vetely.
        Ja varmana Saabin ohjaus toimii paremmin.
        Itse olen ajanut saman auton 2.5 v6 ja kyllä senkin ohjauskin jo veteli enemmän kuin 9-5 aeron.

        Muuten taidat olla Banzai takaveto miehiä, kun tuntuu noin tärkeä olevan tuo ohjauksen vetely. Vaan miksi tuo Alfan tuputtaminen on niin tärkeää. Jokainen voi itse todeta ajamalla eri autoja mikä on paras ja ei kyllä etuvetoisista ole Saabia mikään voittanut omien ajokokemusten perusteella.Itseäni tuo vetely ei kyllä haittaa niin suuresti vaan auton muut ominaisuudet painavat enemmän kuin tuo.
        Ja kyllä valitsen mieluummin etuvedon kuin takapotkun.
        Ja en ole Saabin omistaja alla on nyt Renault Laguna diesel vm.02 työsuhdeauto.
        Olen vain huomannut että kyllä tuo Saab on aliarvostetuin merkki maailmassa.
        Ja jos itse olen autoa laittamassa kyllä Saab on vahvoilla juuri ominaisuuksien takia luokkansa ykkönen niin 9-3 kuin 9-5 tosin tuo 9-5 on jo iäkäs ja tarvitsisi uuden mallin markkinoille. enkä laita autoa statuksen takia pihalle ihailtavaksi.
        Ps. Ajappa vanha 900 turbo, vaikka joku vm.80-83 niin tiedät mitä on todella ohjauksen vetely.
        Nykyautoissa se ei missään ole niin kovin häiritsevää (autot kehittyvät).


      • Frostgrey
        Banzai kirjoitti:

        Ensinnäkin en ole mikään teini. Ja toiseksi
        tiedän mistä puhun-olen ajanut kaikki Saabin
        Aero-mallit. 9-3 9-5 plus Saab 9-3 Viggeniä. Ja kaikissa vetelyä esiintyi kunnolla kiihdytettäessä ja pahasti. Ei tarvi ottaa herneitä nenuun, jos kritisoidaan. Saabisteilla
        se taitaa olla ominaisuus.

        Satun omistamaan 9-5:n 2.3T n.230-240hv.

        renkaina 225/40 18

        Eikä vetele!!!!


      • pertti
        Tuomas kirjoitti:

        Hah hah Alfa Romeo 156 ei voi edes verrata Saabiin sehän nyt on huonompi kuin 9-3.
        Onpa tullut kokeiltua tuotakin ei kyllä tuolla koneella, mutta silti.
        Ja takuulla on huonompi kuin Saab testataan millä testillä tahansa.
        Kumma kyllä kaikissa testeissäkin Saabin etuvetoa kehutaan jonka voi myös itse todeta ajamalla.
        Et edes vertaisi 156 Alfaa 9-5 jos olisit joskus molemmat ajanut onhan niissä nyt helvetinmoinen ero saabin hyväksi. Eihän edes 166 Alfa lyö Saabia joka nyt on sentään samassa luokassa.
        Suosittelen että käyt ajamassa oikeasti autot.

        hohoho. Saab on paljon huonompi autona. Menisit takaisin sinne hiekkalaatikolle. Saabin alusta on surkea verrattuna Alfaan piste.93 sella nyt ei ole mitään jakoa. GM arvoasteikollakin saab on pohjasakkaa. Missä testeissä saabin etuvetoa on kehuttu? ei missään top gearissakin 95aero naurettiin maanrakoon. Syö ne lääkkeet. Saabissa ei ole mitään hyvää ehkä hikiset turbomoottorit kun ei osata tehdä kunnollisia ilmankaan. Saab lol ei helvetti


      • Banzai
        Tuomas kirjoitti:

        On se nyt kumma mikä mies se siellä oikein päätä aukoo. Et takuulla ole ajanut Saabia jos väität että Alfassa vetelee ohjaus vähemmän. Katsoppa TM 20/02 jossa koeajossa moinen 156 GTA siinä sanotaan että suurin heikkous on ohjauksen armoton vetely.
        Ja varmana Saabin ohjaus toimii paremmin.
        Itse olen ajanut saman auton 2.5 v6 ja kyllä senkin ohjauskin jo veteli enemmän kuin 9-5 aeron.

        Muuten taidat olla Banzai takaveto miehiä, kun tuntuu noin tärkeä olevan tuo ohjauksen vetely. Vaan miksi tuo Alfan tuputtaminen on niin tärkeää. Jokainen voi itse todeta ajamalla eri autoja mikä on paras ja ei kyllä etuvetoisista ole Saabia mikään voittanut omien ajokokemusten perusteella.Itseäni tuo vetely ei kyllä haittaa niin suuresti vaan auton muut ominaisuudet painavat enemmän kuin tuo.
        Ja kyllä valitsen mieluummin etuvedon kuin takapotkun.
        Ja en ole Saabin omistaja alla on nyt Renault Laguna diesel vm.02 työsuhdeauto.
        Olen vain huomannut että kyllä tuo Saab on aliarvostetuin merkki maailmassa.
        Ja jos itse olen autoa laittamassa kyllä Saab on vahvoilla juuri ominaisuuksien takia luokkansa ykkönen niin 9-3 kuin 9-5 tosin tuo 9-5 on jo iäkäs ja tarvitsisi uuden mallin markkinoille. enkä laita autoa statuksen takia pihalle ihailtavaksi.
        Ps. Ajappa vanha 900 turbo, vaikka joku vm.80-83 niin tiedät mitä on todella ohjauksen vetely.
        Nykyautoissa se ei missään ole niin kovin häiritsevää (autot kehittyvät).

        Kuulepas Tuomas en ole väittänyt mitään että
        Saab vetelisi enemmän kuin Alfa 156. Olet sekoittanut toiseen nimimerkkiin. Olen kyllä testannut Alfan 156 3.2 V6.
        Olen ajanut kaikkia Saabin uusimpia turbo-malleja
        ja niissä vetely häiritsi. Samoin Alfassa.
        Pointtini oli että 200 hv etuvetoiset vetelee
        pahasti kiihdytettäessä. Ja ovat ajettavuuden kannalta huonoja. Siis kiihdytyksissä.
        Etu/takaveto/neliveto-niillä kaikilla on hyvät/huonot puolensa, ja puoltajansa.


      • Tuomas
        Banzai kirjoitti:

        Kuulepas Tuomas en ole väittänyt mitään että
        Saab vetelisi enemmän kuin Alfa 156. Olet sekoittanut toiseen nimimerkkiin. Olen kyllä testannut Alfan 156 3.2 V6.
        Olen ajanut kaikkia Saabin uusimpia turbo-malleja
        ja niissä vetely häiritsi. Samoin Alfassa.
        Pointtini oli että 200 hv etuvetoiset vetelee
        pahasti kiihdytettäessä. Ja ovat ajettavuuden kannalta huonoja. Siis kiihdytyksissä.
        Etu/takaveto/neliveto-niillä kaikilla on hyvät/huonot puolensa, ja puoltajansa.

        Kyllä tuosta sinun kirjoituksesta jossa kerroit että 156GTA koeajon jälkeen muka Saab 9-5 aero tuntuisi huonommalta kuin Alfa.
        Tiedä häntä sitten, mielipiteitä on monia, mutta itse en ikinä ostaisi Alfaa ainakaan jos vertailu parina on Saab.
        Niin en ymmärrä miten muka nuo testaamasi Saabit muka vetelivät hirveästi.
        Ainakin itse ajaessani esim.9-5 aero veteli vähän kun ottaa huomioon etuveto ja 250hv.
        Kait se sinulle ajamisessa vähäinenkin vetely jo on kamalaa.
        En tiedä oisko eroa sitten automaatissa ja manuaalissa. Itse olen ajanut automaatilla tuon aeron.
        Jospa manuaalissa sitä vetelyä tulee enemmän.

        Itse ainakin kärsin ennemin vetelyä joskin vähäistä riippuen tehosta etuvedossa kuin että laittaisi takavedon jonka ominaisuudet ei minulle kelpaa. Neliveto onkin sitten jo asia erikseen se on lyömätön yhdistelmä ainakin talvella.


      • Tuomas
        pertti kirjoitti:

        hohoho. Saab on paljon huonompi autona. Menisit takaisin sinne hiekkalaatikolle. Saabin alusta on surkea verrattuna Alfaan piste.93 sella nyt ei ole mitään jakoa. GM arvoasteikollakin saab on pohjasakkaa. Missä testeissä saabin etuvetoa on kehuttu? ei missään top gearissakin 95aero naurettiin maanrakoon. Syö ne lääkkeet. Saabissa ei ole mitään hyvää ehkä hikiset turbomoottorit kun ei osata tehdä kunnollisia ilmankaan. Saab lol ei helvetti

        Niin että mitä Saab muka huonompi kuin Alfa.
        Taidat olla itse hullu se ero on kuin yöllä ja päivällä Saabin hyväksi.
        Hah hah Alfassa muka parempi alusta ei helvetti pentu.
        Käyppä ajamassa Saab ja Alfa ennen kun alat uhoon niin huomaat että naurettavaa verrata Alfaa Saabiin.
        Kannattaisi ottaa itse lääkkeet vai taidat olla niin seko että sama kuin hyppäät katolta.

        Tuollaiset ihmiset saisi hävittää pois.
        Taisi joku jätättää vanhalla turbo Saabilla uuden Alfasi kun on noin virtaa hah hah hyvä ihan oikein.
        Ajappa sillä Alfalla talvella niin ei siinä mikään silloin toimi naurettava Italian paska.


    • Audimies

      kävin ajaa kaverin RS6:sta tos pari viikkoo sitte,siinä OLI voimaa.tosin ei itellä tollasee oo varaa,mut olipaha kiva kokemus.

    • ...

      Pääseekö Hondalla 400 m edes suoraan?

    • rulettaa!!

      ajelin viime kesänä kreikassa huyndai atos 1.0 :lla. kiihtyi muuten neljän hengen lastissa paremmin kuin mikään noista teidän rakkineistanne.

      siis ainakin niissä sairaan jyrkissä alamäissä neulansilmämutkan jälkeen.

      suosittelen! ja johan on erektiohäiriö hoidettu yhdellä polkaisulla.

    • horn

      Itselläni oli (5kk sitten)Volvo S80 T6 ja uskon
      että honda R on kovapeli menemään,mutta sattui
      itselleni pieni moka!!Nimittäin ajoin moottoritiellä mittarin mukaan 265km/h ja edellä
      oleva auto lähti ohittamaan(kaksi kaistaa samaan
      suuntaan)Enkä kerinnyt muuta,kuin tekemään paniikki jarrutuksen.No seuraus oli se,että ajoin aika kovan peräänajon.(molemmat autot lunastukseen).
      Onneksi ei tullut henkilövahinkoja koska
      ohittajalla oli allaan uusi E sarjan mercedes
      ja en ole vieläkään saanut korvausta vakuutus-
      yhtiöltä!!!Jarrutus jälkeä mitattiin(poliisin
      toimesta)noin 120m!!!Tämä vaan opetuksena,että
      jos vastapuolella olisikin ollut vanha kottero
      joka kulkee,mutta ei ole mitään turvavarusteita
      niin huonosti olisi käynyt!!Ja jos type R olisi
      ollut vastapuolella niin ehkä? sama juttu,koska autojen painoerot turvallisuus ovat aivan
      toistaluokkaa.Lisätään tähän vielä,että Volvo
      kiihtyi 0-100kmh 6,8s(mitattu tekniikan maailmassa v-99)ja huiput rajoitettu 250km/h.
      Tehot 272hv ja vääntö 380nm!!!!!Paino 1670kg
      Että silleen.

      • Torsti

      • Ylöstäjä

    • SAGSA

      on kyllä vanha ketju (kenties aloittajakin on jo ammattikoulusta pääsyt). Mutta kyllähän se aina on niin ollut, että Japanissa tehdään autoja, ja Saksassa voimaa :D

      http://www.nettiauto.com/bmw/z4/3264106

      Tollasta vaan siihen leluvehkeen tilalle, ni kehtaa kaupassakin käydä. Annetaan sen Hondan vaan valmistaa niitä perämoottoreita, sen ainakin kunnolla osaavat.

      • xx

        Muuten hyvä, mutta ei kovin luotettava maine, tuo nyt ei ainakaan ole mikään kaunein mahdollinen auto, ja merkki on ns kusipäiden maineessa, joten kiitti ei.


      • turbopappa

        sitä päivää odotellessa, että bmw:kin siirtyy nykyaikaan ja alkaa valmistamaan turbokoneita, siis bensalla käyviä. Ei innosta oikeen bmw:n kansivikaiset kutoskoneet. Tosin tuskimpa silloinkaan laitan munanjatketta. Tällä hetkellä alla volvo s80 t6 -05. BSR:n softa, rullilla käytetty: 318hv ja 451nm. Vääntö yli 400nm 1500 kierroksesta alkaen ;) Uudempaan pitäsi vaihtaa kun alkaa olla jo ikää. Uusi Saab 9-5 tai uusi s60 kiinnostaisi kovasti. S60 tulisi tietenkin t6 koneella ;)


      • turbotyperä
        turbopappa kirjoitti:

        sitä päivää odotellessa, että bmw:kin siirtyy nykyaikaan ja alkaa valmistamaan turbokoneita, siis bensalla käyviä. Ei innosta oikeen bmw:n kansivikaiset kutoskoneet. Tosin tuskimpa silloinkaan laitan munanjatketta. Tällä hetkellä alla volvo s80 t6 -05. BSR:n softa, rullilla käytetty: 318hv ja 451nm. Vääntö yli 400nm 1500 kierroksesta alkaen ;) Uudempaan pitäsi vaihtaa kun alkaa olla jo ikää. Uusi Saab 9-5 tai uusi s60 kiinnostaisi kovasti. S60 tulisi tietenkin t6 koneella ;)

        nuita volvo ja mersusankareita on rullilla mitattu ja tiet pullollaan....miksi hitussa ne kattelee aIIIIIIINA MUN PERÄVALOJA JOS ON MITATTU RULLILL JA ON MILJOONA HORSEPOWERIA....KERROPPA PAPPA;)olokaahanh realisteja....


      • Kyl se näi o
        turbotyperä kirjoitti:

        nuita volvo ja mersusankareita on rullilla mitattu ja tiet pullollaan....miksi hitussa ne kattelee aIIIIIIINA MUN PERÄVALOJA JOS ON MITATTU RULLILL JA ON MILJOONA HORSEPOWERIA....KERROPPA PAPPA;)olokaahanh realisteja....

        Bensalla pestään pensseleitä ja dieselillä se voima tehdään.


      • Bensa on parempi
        Kyl se näi o kirjoitti:

        Bensalla pestään pensseleitä ja dieselillä se voima tehdään.

        Dieselillä tuhotaan kaupunkilaisten keuhkot. Ne pienhiukkaset teidät autoilijat tappaa hitaasti, mutta varmasti. Diesel pitäisi kieltää lailla!


    • Naurettavaa paskanjauhantaa... Alfa romeo pesee kaikki mutkatiellä repikää siittä =)
      Eikä 1.8TS kulutuskaan ole paha tehoon nähden Hieno auto kaikinpuolin ja niinku joku tuolla mainitsikin niin ei Saabia voi Alfaan verrata ollenkaan ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

      Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      33
      2263
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      123
      1936
    3. Olen valmis

      Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      77
      1591
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      160
      1222
    5. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

      Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      67
      1217
    6. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      61
      1046
    7. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      48
      1043
    8. Tiedän että käyt täällä

      Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      64
      1004
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

      Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      62
      927
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

      Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      29
      925
    Aihe