Pillit pojalla

PilliPoika

Mitä te tuumitte pillifarkuista pojilla? Ittelläni on melki kaikki farkut pillimallisia. Ei siis mitään sellaisia että pitää lattialla maata ja vetää jalkaan vaan sillai kapeita. Mitä tuumaatte niistä?

13

550

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmmmmnb

Jos sulla on hirveen kapenee tikkujalat niin ei hyvä. Näyttää typerältä kun niitä pitää sellaset ylilaihat kepit. En suosittele myöskään jos on ylipainonen. Jos on silleen sopivasti jotain niissä pohkeissa/säärissä niin ok.

• kaisaww

mun mielestä se on just niin hyvä jos sulla on laihat jalat niin ne pillit...

• 8 cm vielä....

mä oon pitäny pillifarkkuja 10 vuotiaasta asti. nyt oon 13 ja ne on ihan jees pitää, vielä kun on ohuet jalat. penis pysyy hyvin paikallaan kun se on vielä ohut ja pieni, oon nähny kun toisilla penis kohoutuu pillifarkuissa tosi selvästi.
        joten ne on ihan hyvät kun penis ei vielä kasvanu, sit kun mulla alkaa kasvaa niin en varmaa pidä sit pillifarkkuja.

• ALIALIALIALISDSDSDS
        8 cm vielä.... kirjoitti:

mä oon pitäny pillifarkkuja 10 vuotiaasta asti. nyt oon 13 ja ne on ihan jees pitää, vielä kun on ohuet jalat. penis pysyy hyvin paikallaan kun se on vielä ohut ja pieni, oon nähny kun toisilla penis kohoutuu pillifarkuissa tosi selvästi.
        joten ne on ihan hyvät kun penis ei vielä kasvanu, sit kun mulla alkaa kasvaa niin en varmaa pidä sit pillifarkkuja.

Mitä vittua. Mee kasvaa koloos, 8 cm on vitun pieni 13 vuotiaalle. hommaa kyrpä ja tuu si puhuu vittu

• pilliboy
        ALIALIALIALISDSDSDS kirjoitti:

Mitä vittua. Mee kasvaa koloos, 8 cm on vitun pieni 13 vuotiaalle. hommaa kyrpä ja tuu si puhuu vittu

hei kuule!!! mulla oli 13 vuotiaana ihan saman kokonen ku tolla kaverilla myt olen 15 ja kikkeli on 11cm kovana, ja olen pitäny pillifarkkuja jo monta vuotta, ne on tosi hot, enkä juuri muita oo pitäny,

• megusta

Mä näin tyttönä voisin sanoo et pillit just sopii pojille, jos ei oo isot pohkeet jne..

• Anonyymi

se on mun slogani

• Hulk

Pillit vittuun!

• PilliPoika

Sen takia mulla on usein kakka housuissa ettei sauma hankaa, hyvin luistaa

• Anonyymi

se on mun slogani

• uijui

tykkään!(:

• datsun

homoilta ne näyttää jos multa kysytää, löysät housut o ainoot oikeet :)

pidäks niitä pillei kuin korkeella? se vast typerält näyttääki jos ne o ns. ylhäällä. parempi et roikkuu vähä.

• TÄTS PULSIT

Mulla oli pillifarkut joskus mut ne oli ihan perseestä kun munat rutistu ja näytin ihan kepiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      110
      695
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      526
    3. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      39
      516
    4. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      40
      455
    5. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      71
      447
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      24
      435
    7. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      424
    8. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      38
      399
    9. Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä

Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust
      Suomalaiset julkkikset
      6
      394
    10. Mikä on kaivattusi ikä?

100v. On mun....
      Ikävä
      20
      371
    Aihe