Tossa pari linkkiä joilla vois päästä alkuun Gosussa. Gosu on siis netti saitti tytöille ei pojille!!!
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/ZYOQW7l7VVqrXrSJ
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/uQ6w7Biz2vDmb9cg
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/fw1PAJlIq52rOrf4
GoSupermodel
18
420
Vastaukset
- Painu vittuun lissu
Lissu vittuu siitä! Et osaa edes kirjoittaa oikein!
- N3rd g1rl 13
Tiesitkö, että v***u tarkoittaa emätintä?
- ankkiz
N3rd g1rl 13 kirjoitti:
Tiesitkö, että v***u tarkoittaa emätintä?
Tiesitkö, että emätin tarkoittaa sun aivoja?
- pulkku
ankkiz kirjoitti:
Tiesitkö, että emätin tarkoittaa sun aivoja?
ootko kuullu että aivoja ei ole?
siitä on tehty tutkimuski
- PASKAA!
Pask* lissuhelvetti!
- Mao.
vittu toi on nolo peli -__-*
- tytsävaa
Päät kii, siellä o sitä paitsi tosi pervoi vaatteit- esim tissipaita xD
- lolasdnolopaskahousu
No huhhuh, tissipaita -.-
- Lasten Äiti
Höpö , höpö kaikille! Gosu on hyvä paikka tytöille , etenkin tyttöni rakastaa sitä ja on siellä päivät pitkät. Kertokaapas minullekin siitä tissipaidasta ? Miten härskiksi se paikka on mennyt ? Kun olen katsonut kun tyttö on ollut siellä niin oikein mukavaltahan se vaikuttaa!
Tissipaita on semmonen paita jotka on yli puolet vääriä. Eli oikeet on paitoja mut jälkeen on tehty niistä takkeja että on pakko laittaa alle joku paita:) eli siis gosu toimi ihan oikein http://fi.gosupermodel.com/tscinv/qMFGOF7o0tQfaQqE
- 123456543
Ei se oo härsi paikka.
- mon dieu!!!!
Vas te faire encule
- Kittykat
Edelleenkin,ei ollu pojille tarkotettu -.-
- Gosussa oleva tyttö
HEI, ei se gosu oo tommonen älytön pikkulissujen paikka. Siellä voi ihan vapaasti ilmaista oman mielipiteensä, ja kommenttia tulee ihan niinkuin oikeassakin elämässä. Semmosta se nykynuorten (meidän tyttöjen) huumori on! Ihan samaa mekin jutellaan omissa kaveripiireissämme.
Siellä saa tutustua muihin tuntemattomiin ihmisiin, ja niiden kanssa voi sitten vitsailla ja nauraa.
No kummassa paikassa te lapsenne pidätte, Facebookissa (joka on täynnä ihmisten jakamaa törkyä), vai ihan aikuisten valmomassa nettipaikassa, jossa ei tartte jakaa omia kuviaan? - Gosulainen
http://fi.gosupermodel.com/tscinv/ZKf7uOeZGonG3hZZ kaikki gosuun vaa !
- epertti
Habboki on parempi peli PELATKAA SITÄ MIELUMMIN!!
- anberlin12345
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483