kaivataan mielipiteitä. onko hyvä vai huono kun itse tuli ostettua tuollainen
Mielipiteitä Club 3D Radeon HD 6670 näytönohjaimesta?
8
440
Vastaukset
- hoodeekraphiks
No, sanotaanko että keskitason "budjettiohjain". Tietty tarve ratkaisee, eli jos hommasit sen peruskäyttöön niin siihen tuo on tod. tehokas. Jos taas pelejä varten, niin pyörittänee niitäkin alhaisilla asetuksilla hyvin mikäli kyse raskaammista peleistä.
Jotenkin näin ->>
Peruskäyttö -> HD 6300 - HD 6500
Kevytpelailu -> HD 6600 - HD 6700
Raskaspelailu-> HD 6800 - HD 6900
"yber"Hifistely -> HD 6990- jor,maa
Kevyt pelaaminen HD 7770-7850
Raskaaseen pelaamiseen suosittelen HD 7870XT-7970 näytönohjaimia. - 7990
jor,maa kirjoitti:
Kevyt pelaaminen HD 7770-7850
Raskaaseen pelaamiseen suosittelen HD 7870XT-7970 näytönohjaimia.toi olikin 2 vuotta vanha viesti
- on se
On se varmaan yhtä hyvä kuin tää mun GF 590 GTX 3Gt:llä. Mulla ainakin on paskat kokemukset "valmiiksidubatuista" slieistä. Vittu kun kuumenee vaikkei edes paljoo yliohjaa. Piti sit tänään ostaa toinen samanlainen, ennen kuin jakso pyörittää tökkimättä 3d-rilleillä fhd:nä bf3:sta.
Toine päivitys kans tulossa ens viikol. Mitä mieltä ootte http://highendstudio.fi/tuote.php?&tuotenro=17170
Myyjä vakuuttaa, et 3d pyörii nykimäti ja ilman häiriöit. Optoman pitäs olla perus-pelikäyttöön ihan ok. Sithä sen näkee. - DearerCoyote
kyl tuo ainakin cod4 pyörittää. pitäs testaa et pyöriskö black ops :D
- DearerCoyote
mutta pärjääkö tuolla amd atlon 2 160u prossulla kovinkaan pitkälle peleissä?
Ei. Athlon 160u on yksiytiminen prosessori, jonka suorituskykyä voi kuvailla laatusanalla heikko.
- DearerCoyote
siitä siis johtuu että call of duty 4 ei vieläkään pyöri kovin hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984