Eli kun käynnistää kylmänä mopo lähtee todella hyvin käymään, mutta ei pysy käynnissä eli tarvitsee kaasukättä n.5min mutta kun mopo on lämmin niin tyhjäkäynti on hyvä. Mopo myös booaa kun kierroksia nostaa yhtäkkiä. Eli missä ongelma? Kenties suutin liian pieni?
Mopo booaa ja ei käy kylmänä.
9
6656
Vastaukset
- cx34
Suutin on liian pieni.
- fgfhfhk.
Vaihda suutin ja jos ei vieläkään toimi kunnolla niin tsekkaa mahdolliset imuvuodot.
- Derbiboy96
Sulla mäntä lentäny ulos. Osta motonetistä uus tehari.
- Pateparas
Mul on melkee sama juttu mut se ei lähe ees heti käymään, on ulkonan kokaijan se voi vaurioittaa mopoo mun logiikalla
- fdg4
Eikä vaurioita. Sulla on liian pieni suutin näille keleille. Vaihda se suurempaan tai mopedis leipasee kiinni..
Joo esim jos moottori käynnistyy huonosti tai ei lainkaan kuumana, silloin olis syytä tarkastaa polttoainejärjestelmä ja tarkemmin sanottuna kaasuttimessa. Eli polttoaineseos saattaa olla liian rikas.
- santiago :p
kuinkahan monta kertaa tääki sama paska on käyty tääl läpi? jokanen tumpelo kysyy tääl aina samaa asiaa miks mopo eikäy?, miks mopo booaa ku vääntää kaasua?, miks mopo röpeltää ku painaa kaasun pohjaa?. nojaa pitäähän se saada selville mikä mopossa on et eip muuta :) isompaa suutinta vaan kehii jos mopo boooaaa ja taas josse se röpöttää ku vääntää kaasun pohjaan on liian iso suutin.
- peukalo pepussa
Oukaii, mulla on x-motos (kiinalainen masain tapanen krossi) 4-tahti, 16mm kaasari ja 70 pääsuutin, power filsu ja eilen puhdistin kaasarin. Silti ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä kylmänä ja vähän booa. Pitäiskö kunnon kompressorilla puhaltaa läpi vai isompaa suutinta, aika hankala uskoa että 4-tahti 50cc jossa on 16mm kaasari ja powerfilsu niin tarvis isomman suuttimen, kun 70 on jo aika iso tohon settiin... :D
- Anonyymi
siis mulla on sama juttu mut mulla on 18mm kaasari tyhjennetty putki ja 120suutin niiin voiks se johtuu että suutin olisi liian iso?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255