Katselin lentoja Ranskan Toulouseen ja edullisimmin se käy Münchenin kautta. Helsingistä lähtee kone klo 6.40 ja koneen vaihdolle on aikaa 50 min. Lentoyhtiö Lufthansa. Ehtisikö? Tarkoituksemme on käydä pojan kanssa Millaun sillalla, jonka rakentamista katsoimme kerran tv:stä. Silloin päätimme käydä siellä joskus
Onko Müchenin lentokenttä selkeä?
4
621
Vastaukset
- luftfan
Munchen on useasti valittu eri mittareilla mitattuna parhaimmaksi kentäksi Euroopassa. Lufthansalla on aivan oma terminaalinsa, joten eipä tarvitse siirtyä kovin pitkää matkaa. Kaikki on siellä toiminut aina mallikkaasti. En ole koskaan joutunut jonottamaan.
Mutta eihän kukaan voi taata esim. sään vuoksi että lento täältä on ajoissa perillä eli mieti minkälaisen lipun hankit jatkolennolle. Varmistaisin asian Lufthansalta. - cxcccxc
Minusta hyvinkin selkeä kahden kokemuksen perusteella.
- Mercedes
Kahdella kokemuksella itse sanoisin, että ei ole yhtä selvästi merkittyjä opasteita kuin Helsinki-Vantaalla. Mutta aina olen löytänyt paikat hieman arpoen.
Kohtuullista keskitasoa sanoisin Münchenin kentästä.
Saa nähdä löydänkö ensi kesänä autovuokraamon, josta olen jo varannut kulkupelin alleni. - Väkeä riittää
Isompi kenttä ja väkeä paljon. Aikaa menee enemmän jos pitää vaihtaa terminaalia, välillä bussikuljetus suoraan terminaalien välillä.
Mielestäni opasteet ok ainakin T2 puolella ja esim. junalle/junalta oli opasteet kunnossa.
Turvatarkastuksen jonot eivät olleet pitkiä, mutta keskimääräistä tarkempaa puuhaa (ja hitaampaa per asiakas) ja poliiseja enemmän vahtimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875