Mä haluun tyttöystävän

tyttöystävää vailla

nii oon 13 poika haluisin tyttöystävän jonka kaa viettää aikaa halii pitää hauskaa ja kaikkee semmost oon kerran seurustellu mut sekin kesti vaan 1kk enkä halu mitään semmosii lyhyit juttui ettei tavata melkee ikinä haluun aika pitkä aikasen suhteeen

12

879

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieni.

Jos tosissasi viestin laitoit, tee itelles palvelus ja älä enään laita tänne viestiä, vastaukseksi et saa muuta kun vihaa yksinäisiltä :) Jos haluat seurustella, suosittelen etsimään tyttöä omasta koulusta, sieltä nuorena saa helpoiten kontakteja luotua. Tsemppiä vaan...

• :(

ei meijä koulus ketää halu seurustella mun kaa

• A

semmoset jotka vaa valittaa voi painuu vittuun täält se ei oo teijä ongelma tulin tänne keskusetelemaan en kuntelemaan tommost paskaa

• ??

mis sä asut? ite oon 12v täytän 13 tammikuus

• :)

tosa aika lähel turkuu sä?

• 98<3

Täs 13v tyttö turun lähelt (täytän helmikuus 14). Haluisin kans halii, olla yhes yms. PLIIS!,pistätkös meiliä? [email protected]

• oot ehana <3

siis ite etin kans poikakemmuu, ku kavereil on ja ne o menettäny jo neitsyyden. oon siis 13,5v tyttö. kerro mis asut niinq ehkä voitas tavata jossai
      ihanas paikas :) odotan vastaustasi, EN OLE PERUS SUOMI24 NÖRTTI ;)

• :(

pistä mesee jos haluu sori etten oo vastannu mun kone takavarikoitii

• :D

ja en oo mäkää mikää suomi24nörtti ;)

• Anonyymi

Mä voin olla sun tyttis oon 12,söpö,avulias,kiltti,kiva juttu kamu jos haluut jutella,haluisin poikkiksen . Jos ottaisit mun snäpin ja laittaisit itestän kuvan niin katottais asiaa mun snap on Aida

• Anonyymi00015

Mua vihataan mun koulussa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1841
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      488
      1409
    3. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1210
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1170
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1154
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      914
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe