Mä haluun tyttöystävän

tyttöystävää vailla

nii oon 13 poika haluisin tyttöystävän jonka kaa viettää aikaa halii pitää hauskaa ja kaikkee semmost oon kerran seurustellu mut sekin kesti vaan 1kk enkä halu mitään semmosii lyhyit juttui ettei tavata melkee ikinä haluun aika pitkä aikasen suhteeen

12

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieni.

Jos tosissasi viestin laitoit, tee itelles palvelus ja älä enään laita tänne viestiä, vastaukseksi et saa muuta kun vihaa yksinäisiltä :) Jos haluat seurustella, suosittelen etsimään tyttöä omasta koulusta, sieltä nuorena saa helpoiten kontakteja luotua. Tsemppiä vaan...

• :(

ei meijä koulus ketää halu seurustella mun kaa

• A

semmoset jotka vaa valittaa voi painuu vittuun täält se ei oo teijä ongelma tulin tänne keskusetelemaan en kuntelemaan tommost paskaa

• ??

mis sä asut? ite oon 12v täytän 13 tammikuus

• :)

tosa aika lähel turkuu sä?

• 98<3

Täs 13v tyttö turun lähelt (täytän helmikuus 14). Haluisin kans halii, olla yhes yms. PLIIS!,pistätkös meiliä? [email protected]

• oot ehana <3

siis ite etin kans poikakemmuu, ku kavereil on ja ne o menettäny jo neitsyyden. oon siis 13,5v tyttö. kerro mis asut niinq ehkä voitas tavata jossai
      ihanas paikas :) odotan vastaustasi, EN OLE PERUS SUOMI24 NÖRTTI ;)

• :(

pistä mesee jos haluu sori etten oo vastannu mun kone takavarikoitii

• :D

ja en oo mäkää mikää suomi24nörtti ;)

• Anonyymi

Mä voin olla sun tyttis oon 12,söpö,avulias,kiltti,kiva juttu kamu jos haluut jutella,haluisin poikkiksen . Jos ottaisit mun snäpin ja laittaisit itestän kuvan niin katottais asiaa mun snap on Aida

• Anonyymi00015

Mua vihataan mun koulussa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      1882
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1298
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      963
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      98
      918
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      812
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      78
      636
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      49
      600
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    9. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      56
      507
    10. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      234
      446
    Aihe