Oon 12-v tyttö ja meidän kouluun tulee jouluna uus oppilas. Se selvästikkin tykkää musta ja on ihan ite sanonukki sen mulle. Se on koko ajan mun kimussa ku oon aina mun kaverin kaa sittarissa. Sitäpaitsi se on ihan sairaan ruma! Se on kauheen läski ja sit vielä kauheen pitkä, eli siis ISO! Sit siltä vuotaa räkää nenästä ja sen henkikin haisee.
Se tekstialee mulle aina ja sanoo et oon tosi mukava ja jne.
Mitä mun pitäis tehä sen " gorillan " suhteen. PS se kysy et voisinko alkaa
help
Ruma poika ihastunut MUHUN ?!
28
2264
Vastaukset
- huhoh...
Anna mahdollisuus koska se poika tuskin saa paljon naisia tulevaisuudessa
- dgfdjhjagfnhgn
Juokse nyt helvetissä karkuun! Saatat ajan kuluessa jopa huomata (mitä te naiset ette koskaan tee) että poika onkin luonteeltaan ihan mukava, mutta kaverit saattaisivat nauraa kun kuljet sellaisen rumiluksen kanssa. Eli ei kannata tutustua missään nimessä sellaiseen.
- ihquin
sano suoraaa et älä seuraa äläkä piä muhun yhteyttä ja sano viel se et se on saatanan ruma ja vitu läski ja jos se läski läjä jatkaa sitä nii sano et painu vittuuu ja et kerrot kytille ja jos ei tehoo nii ota lähestymis kielto !! :D:D:D:D
OOTTEKO IHA VI*** TYHMIÄ SE POIKA ALKAA ANGSTAA JA VIILTELEE SE SAATTAA IHAN OIKEESTI HARKITA ITSEMURHAA SANO SILLELEMPEESTI ETTÄ: anteeksi en tykkää susta tykkään toisesta VAIKKA NOIN
- repss...'
:'D ei juma..
nomut joo, sanot sille vaan et nyt riittää, et painu vi***un - 90pägoiu
miks sä sit oot antanu sil sun puhelinnumeron jos se on nii rasittava?? :DD
- nominävaa...xd
Voit yrittää sanoa hänelle ystävällisesti, ettet tykkää hänestä ja että voisiko hän jättää sinut rauhaan. Ja haluaisin vielä kysyä sinulta, että tiesitkö, että 'rumillakin' ihmisillä on tunteet, eikä se, että autat hätä auta sinua millään lailla... Sitä paitsi, miksi edes tutustuit häneen ja puhut hänen kanssaan, jos hän on ärsyttävä?
Ja minulla on sama tilanne, mutta turhaa minä poikaa haukkumaan rupean, se ei hyvövytä mitään.- nominävaa...xd
Ja kyllä, tuli aika paha kirjoitusvirhe tuossa,. :DD oli tarkoitus kirjoittaa "että haukut häntä auta sinua millään lailla"... S
- ale24
ÄLÄ anna sen pojan hyppii sun silmillä sano sille suoraan et oot vähän outo-.
- ...
Saat kuule olla helvetin hyvännäköinen, että on varaa torjua kaikki jotka eivät ole niin täydellisiä. Luonteessa nyt ei ainakaan ole kehumista. Muutenkin jos torjut kaikki tyyliin: " painu vittuun." niin voit olla varma että sana leviää. Jos olet niin hyvän näköinen että sinulla on mielestäsi varaa valita, niin luuleen kyllä, että tulet muutaman vuoden päästä saamaan oikein komean poikakaverin (playeri pillun peressä.) Kaikenkaikkiaan olet pelkkä itsekeskeinen pikkuteini. Tämä viesti on oikeastaan tarkoitettu muille sinun kaltaisillesi (muutaman vuoden vanhemille)
- tyttö ysi4
ihme touhua...en väitä, että ns "rumat" ihmiset saa polkea maan rakoon ja haistatella, jos ovat ihastuneita, mutta kai sentään saa valita itselleen kumppanin, joka miellyttää silmää? itse ainakin toivon saavani hyvän näköisen miehen. hyvännäköinen ei aina tosin tarkoita pitkää, lihaksikasta "komistusta", ainakaan mun mielestä.
ja ei, en ole mielestäni prinsessa, jos joku tulee töksäytellen kyselemään. mutta silti minulla on mielestäni oikeus toivoa itselleni hyvännäköistä poikaystävää.- Aivan1234
Täysin samaa mieltä, mitä väliä luonteella jos ei kestä kattoa sitä toista, koska se on kuitenki tärkee asia. Ja noi takertujat/ kyttääjät ottaa tosissaan aivoon. Itteänikin moni tyttö katselee ja osoittaa pientä mielenkiintoa mutta antaa sitten asian olla jos annan olla, sitten tällainen tyttö joka ei tosissaan omaa silmää miellytä oikein stalkkaamalla stalkkaa jo puole vuode ajan, en sitten tiiä mitä prinssi fantasioita suunnittelee , mutta jos joskus sattuu kysymään niin ihan asiallisesti ilmoitan etten ole kiinnostunut. Tokihan voin olla väärässä sen kiinnostuksesta mutta epäilen.
- huoaah
nykynuoret... Lueppas sun teksti uudelleen ja mieti että kirjotitko järkevästi. Toi on ilkeetä.
- koralli94
Minun mielestä on typerää haukkua poika, vaikka hän olisin (nätimmin sanottuna) lihava ja ei hyvän näköinen. Jos hän pitää sinusta, hän ei voi sille mitään, koska ei ihmiset määrää tunteitaan. Jos ihastuu, niin ihastuu ja sille ei voi mitään. Ei millään pahalla, mutta en tajua, miksi olet antanut sinun numerosi sille pojalle jos hän on rasittava........ Voit sanoa pojalle nätisti, että et ole kiinostunut hänestä, ei tarvitse töksäyttää sitä tai sanoa rumasti, vaan pyydät että juttelette ja sanot suoraan mitä ajattelet. Niin minä tekisin.
Tyttö 17 v- 18v jätkänpätkä
Juurikin näin!! Ei hitsit onks tämmösiä tyttöjä oikeesti jossain vai onks tää jotai unta :) Ei munkaan mielestä ihastumisessa voi olla mitään pahaa. Minua ainakin imartelisi se että joku on minuun ihastunut vaikkei siitä sitten mitään sen enempää tulisikaan!!!! :) Toisaalta on ihastujallakin oma vastuunsa siitä, että jos vastapuoli on sanonut että ei kiinnosta tai ilmaissut sen niin silloin tajuta lopettaa... Omasta kokemuksesta voin sanoo että pakit ei oo koskaan kivat. MUTTA jos voit edes jollain tavalla vähentää sitä pettymystä mikä kaverille tulee niin tee se. Jos sanot sille ystävällisesti että et halua alkaa hänen kanssaan se on jees. Mutta jos alat luettelemaan niitä vikoja joita hänessä näet niin se ei aja kenenkään etua. Jokainen tietää puutteensa ja vikansa ilman mainintaa. :) toivottavasti edes joku saa selvää tästä mun tekstistä, mutta nyt meikä lähtee uneksimaan siitä maailman ihanimmasta naisesta joka joskus kävelee vastaan-toivottavasti :))
- Koralli94
18v jätkänpätkä kirjoitti:
Juurikin näin!! Ei hitsit onks tämmösiä tyttöjä oikeesti jossain vai onks tää jotai unta :) Ei munkaan mielestä ihastumisessa voi olla mitään pahaa. Minua ainakin imartelisi se että joku on minuun ihastunut vaikkei siitä sitten mitään sen enempää tulisikaan!!!! :) Toisaalta on ihastujallakin oma vastuunsa siitä, että jos vastapuoli on sanonut että ei kiinnosta tai ilmaissut sen niin silloin tajuta lopettaa... Omasta kokemuksesta voin sanoo että pakit ei oo koskaan kivat. MUTTA jos voit edes jollain tavalla vähentää sitä pettymystä mikä kaverille tulee niin tee se. Jos sanot sille ystävällisesti että et halua alkaa hänen kanssaan se on jees. Mutta jos alat luettelemaan niitä vikoja joita hänessä näet niin se ei aja kenenkään etua. Jokainen tietää puutteensa ja vikansa ilman mainintaa. :) toivottavasti edes joku saa selvää tästä mun tekstistä, mutta nyt meikä lähtee uneksimaan siitä maailman ihanimmasta naisesta joka joskus kävelee vastaan-toivottavasti :))
Kyl sä tuut viel löytää maailman ihanimman naisen :) Luota ittees :))
- ränd5öm
mis päin muute asut kuulostaa tutulta
- jaaaaaaaaaaa
sanot sille kaverilles et haluut jatkaa ystävänä ei minään poikaystävänä...
- koralli94
Ei oo unta :DDD
- ÄrsyynTynyt.
ja uskot itse olevasi häntä arvokkaampi ja kauniimpi.. mitä oikein ajattelet haukkuessasi häntä? on lapsenmielistä tulla tänne pyytää apua kun joku 'ruma' poika on ihastunut suhun.
Ja sano vaan kohteliaasti ei kiitos. Kenelläkään ei ole oikeutta loukata toista millään tavalla, vaikka itselläsi olisi huono olla. - .....
ai joku khuul poika tykkää susta ? en usko
- rakastavapoika13
Eikö teillä idiooteilla ihmisillä tosiaan oo tunteita? Ei pojalle voi sanoa noin! Ette koskaan voi tietää mitä sen ihon alla on,siellä saattaa olla tosi herkkä luonne,mulla on tosi herkkä luonne vaikka oon vasta 13, 2/3 osa teistä on täys kusipäitä! Eikö teillä oo mitää tunteita tai ajatuksia,tai sitte ootta joko jotai 10v penikoita jotka ei selvästi tiedä mitä rakkaus on ja sen seuraamukset ,ja mitä ees sillon teettä täällä palstalla? Mä tykkäsin yhestä meiä luokan tytöstä,se ei kertonu kellekkää ja torju mut,thats it,nyt ainakin luulen että oon sen kaveri ,mutta ennen ei oltu kavereita.Ajatelkaa oikeesti! TOSI TÄRKEETÄ ETTÄ ETTE LOUKKAA SITÄ JOKA SINUSTA TYKKÄÄ! Se saa huonon esikuvan siitä josta tykätään,ja poika varmasti saa jonkun toisen hienotunteisemmankin kun sinut! Et ansaitse tuollaista poikaa!
- tää on totta
no jos et tykkää siitä nii sanot sen vaa suoraa. ite tykkäsin yhest pojast joka ei ees ollu kovin söpö eikä komee, mut jokin vetos muhun ja ihastuin siihen... yleens muhu vetoo vaan sellset söpöt ja komeet pojat, siis en oo mikää huora mut sellaset saa multa katseita.nytte en oo ihastunu siihe, mut haluisin ainakin tutustuu siihen...
ite en tod haluis alkaa jonku läskin kaa, sori, mut ei sille voi mitää jos kuvottaa, enkä nyt sillee sano että sellaisten pitäs tappaa ittensä, ei vaa kiinnosta. - juujuu4
hohhoijaa... lue teksti ekaks minkä kirjoitit, toi on todella ilkeesti sanottu. Jos et ole kiinostunut koko jätkästä sano se sille mahdollisimman kauniilla tavalla esim: "Sori mut mä tykkään yhest toisest ja me ollaan ihan erillaisii loppuen lopuks ettei siitä tulis mitään." toi on auttanut monesti jos on samallainen tilanne. Jos ettii sitä täydellistä unelmien mistään niin Onnea yritykseen siinä voi mennä aikaa. Ite olin ennen vain niiden söpöjen komistusten perään mutta nykyään en niin katso ulkonäköä vaan jätkän olemusta,luonnetta ja että miten se kohtelee mua. Tottakai ulkonäöllä on väliä en itsekkään haluisi että jätkä istuisi vain sisällä pelaamassa,syömässä jtn rasvasta ja ei välittäisi kunnostaan yhtään. Toivottavasti sinuun ihastunut jätkä tajuisi ja jättäisi sinut rauhaan (:
- yabba-dabba-doo
Juujuu, komppaan!
- mitä vi*tua
mitä väliä on ulkonäöllä tytöt? eiks pojan luonne ois tärkein? mitä jos se on tosi komee mut täys kusipää ja täynnä itteensä.
- Ärsyttäväää
Mulla on täysin sama juttu mut oon vaa ylä-asteel seiskalla nään selvästi et yks älyttömän pitkä ja läski ja outo poika on ihastunut muhun. Se seuraa mua KAIKKIALLE koulussa ja tuijottaa mua se yskii käytännössä kaikkiin päin eikä sillä oo MITÄÄN käytöstapoja. Se on iha sairaan ruma. Onneks se on ihan toiselta puolelta kaupunkii jostain korvesta kai et ei mennä samalla bussilla tai mitää. Mut sairaan ärsyttävää.
- Anonyymi
Tiiän tunteen pojat on niin rasittavia muhunkin on ihastunut kaksi poikaa ja ne kysy alax eli jos et oikeesti vaan tykkää siitä pojasta niin sano että mua ei kiinnosta että EI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875