Menossa Madridiin: kokemuksia keskustan hotelleista. Vaatimuksena siedettävä vuode ja ei aivan meluisimman kadun varressa. En etsi halvinta.
Valinnan varaa kun tuntuu olevan eikä ehtisi käydä arviointeja läpi ..
hyvä hotelli
museofriikki
2
284
Vastaukset
- sinne taas menossa
Hotel Sterling, sivukadulla mutta lähellä gran via katua, kävelymatka moneen paikkaan, ei pitkä matka metrolle. Rempattu, hyvä hotelli, aamiainen ainakin ennen kuulunut hintaan.
- matador norte
Katsoppa Booking.com sivustolta sellainen kuin Celuisma Florida Norte.Olin itse siellä pari vuotta sitten ja olin ihan tyytyväinen.Se ei ole aivan keskustan alueella mutta lähellä sitä.Lähin metro on aivan vastapäätä.Myös bussipysäkki on hotellin edessä.Aamiainen kuului hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385