Heispa!
Tässäpä ihmettelen tuota Socket 478 prossukantaa ja sen prossuja.
Eli onko kyseessä jonkin erikoinen kanta? Kun se ei taida täälläpäin maailmaa olla paljoakaan käytöössä.
Onko tällänen muuten ylipääntästä hyvä vai huono?
Tuntuu olevan todella harvinainen!
Socket 478 ja sen prossut
5
216
Vastaukset
Socket 478 nyt oli vaan yksi Pentium4 prossukannoista. Noitahan aina tulee ja menee ja toiset ovat pitkäikäisempiä kuin toiset. LGA775 syrjäytti tuon ja nyt 775 on poistumassa (uudempia kantoja on jo aika montakin)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Socket_478
.- sovitin
mistä löytyis sovitin Socket 478 ja socket LGA1155 välille
- Jalaa
Ei sellaista sovitinta ole edes tehty. Vaihda emolevyä.
- parappa
Saattaa olla että multa löytyy joku adapteri.
Oostas kujn kattelen.
- jalaa
Veikkaan vaan, että se adapteri on tehty paljon vanhemmalle prossulle. Prossuadaptereita oli sellaisia, että Socket370 prossun sai menemään Slot1 -kantaan. Tuon jälkeen ei ole adaptereita liiemmin näkynyt, vaan kun prossutyyppi on vaihtunut, niin samalla on vaihtunut emolevytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127969Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60940- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25708Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684