pyöriikö pelit?

tietämätön

pyöriikö pelit amd sempron 140 prosessorilla? se on 2.70 ghz. pyöriikö esimerkiksi gta iv edes huonoimmilla grafiikoilla? näytönohjain on tutkimusten mukaan käypä eli sillä pyörii mutta en ole varma prosessoristani. pyöriikö vai ei?

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kyllä taida...

Taitaa tuolla nuhapumpulla olla vaikeuksia saada edes windows 7 pyörimään hyvin. sempronit on niitä kaikista mopoimpia prossuja mitä on.

• En oikein usko etttä minkään Sempronin kanssa olisi kuunaan paketoitu näyttistä jolla voi jotain oikeasti pelata. On se niin turha prossu.

• Datamaster

Itselläni on Semron prosessori ja ei toimiuudet pelit juuri ollenkaan, aina tilttaa kesken käynnistyksen ja viime viikolla yritin skyrimiä niin rupesi käry haisemaan koneesta.

• ExxonMaxxon

Voi olla että peli toimii ihan OK kun karsii yksityiskohtia, riippuu tietysti siitä näytönohjaimestakin. Sempron 140 on kuitenkin yksiydinprossu ja tuolle GTA 4:lle on pistettty minimiksi 1.8GHz Core 2 Duo, suosituksena sitten 3-4 ydin prossua.

Eli voihan se pyöriä mutta mielestäni kannattaisi ennemmin aina tähdätä noihin suositusvaatimuksiin kuin minimeihin, tässähän minimit siis alittuisi ainakin prossun osalta.

• tietämätön

luin netistä että tuosta saisi ylikellottamalla tuosta prosessorista athlon ii x2 niin miten se onnistuisi?
      ja tämähän on kasattu tietokone, ei mikään romu pakettikone.

• bull shit

"luin netistä että tuosta saisi ylikellottamalla tuosta prosessorista athlon ii x2 niin "

Paskapuhetta. Ei minkään maan kellotuksella saa yksiytimisestä kaksiytimistä.
      Eri asia on jos on joku phenom sarjan tietty kaksiydin prossu josta on lukittu 2 ydintä erikseen. Ja ne avaamalla siitä saa sit 4 ydin prossun.
      Mutta tuohom semproniin ei kasva ytimiä tyhjästä, ja muutenkin huonon suorituskyvyn ja välimuistin vähyyden takia ei edes peruskellotus ja hertsien nosto auta mitään. Paska mikä paska.

• 3qw

Toimisko mulla Driver San Francisco tällä koneella :

Amd athlon II p340 dual core processor
      Ati Radeon HD 5650
      RAM: 4gb

• tietämätön

unlockasin toisen coren tuosta sempron 140:stä :) nyt ei enää ole ongelmia pelien hitauksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe