hämärää oireilua

oireeni hämäryydestä

on ollut jonkin aikaa vähintääkin outoja oireita. eniten kummastuttaa kun ei ole aiemmin saanut itseään liikkeelle, ottamaan edes selvää mikä mahtaa olla hätänä.lääkäreistä ei apua ollut. nyt en tosiaan tiedä.
lopetin varmuudeksi alkoholin käytön , jos vaikka se siitä... edelleen välillä heräilen yksi-kaksi kertaa yössä. pari viikkoa jo juomatta. musta tuntuu kuin koko vasen puoli chakroista olisi jotenkin tukkeessa. kummastuttaa kun en ole voinut asialle mitään tehdä. pikkuhiljaa liikunnan harjoittaminen on vähentynyt, yleiskunto vähitellen mennyt alas. sentään joskus tuli vähän joogattua ja on tietoa kuitenkin ollut ihmisen fysiikasta (ent.urheilija), ja olen lueskellut paljon rajatietoa. silti en ole saanut mitään aikaiseksi elämässäni pitkään aikaan. nyt alkaa sen vähitellen tajuumaan. siis tuntuu kuin energia kanavat olisi tukossa, erityisesti vasen puoli , jossa tiettävästi järjenhäivä, muisti yms.meiningit kaiketi pelittää tai ei pelitä. energia kun tuppaa nousemaan ylöspäin, mikähän voi olla esteenä?
tuntuu myös vähän kuin rutinaa kasvojen vasemmalla puolella, naksahtelee ja rusahtelee. nyt on alkanut tuntua kuin alkaisi ilma paremmin kulkea. silti ihan kuin ei kävis täysillä koko mun systeemi, vajiksilla ikäänkuin. jaksaminen vähän niin ja näin asian kuin asian kanssa. kiinnostus normaaleihin asioihin ja elämän meininkiin aika lailla tasan nolla.alkoholi peitti kivasti nämä oireet. oisko kellään mitään aavistusta asian tiimoilta. pikkuhiljaa ja vaivihkaa herää ihmettelemään , mitä on tapahtunut parin viime vuoden aikana? olen asunut pari vuotta samalla mestalla,
joskus ollut elämä hallinnassakin,nyt on vain hämärät muistot siitä kun tiesi kuka oli ja mitä oikesti elämässään teki ja olin vielä jopa kiinostunutkin jostain.

1

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syö ja liiku oikein

Syöhän oikein ja liiku niin kyllä siinä kunto kohoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      438
      2457
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      13
      2292
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1445
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1129
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1046
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1022
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      898
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      895
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      859
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      835
    Aihe