DNA on puhdas huijarifirma

ex-DNAn asiakas

Enkä tarkoita tällä heidän hygieeniaansa vaan laskutusta. Mä oli noiden laakaista-asiakas aina viime vuoden lopulle asti. Ongelmat alkoivat vuoden 2010 syyskuun tienoilla. Tollon Intrum alkoi lähetellä mulle perintäkirjeitä DNAn vanhoista laskuista. Niitä tuli muistaakseni noin puolesta vuoden 2010 laskuista. No, homma alkoi vi...maan marras-joulukkuun vaiheessa ja soitin DNAn laskutukseen kysyäkseni mitä hemmettiä ne oikein pelleilee. Puhelimen toisessa päässä ollut naikkonen ei kiinnostunut asiasta edes sen vertaa, että olisi kysynyt mun nimeäni vaan totesi vain, että heidän laskutuksensa ei tee virheitä ja mun pitää maksaa ne laskut. Ei muuttanut mieltää vaikka kerroin, että ne on maksettu jo ihan normaalisti ajat sitten. Eikä kiinnostunut asiasta edes, kun sanoin että kai mun yhteydet olisi katkaistu jo ajat sitten, jos mulla olisi puolet vuoden laskuista maksamatta alkaen helmikuulta. Pistin ton jälkeen asiakkuuden totta kai poikki niiden kanssa samalla puhelulla.

Tuo ei kuitenkaan hillinnyt niiden laskutusta oikeastaan yhtään vaan mä olen tänä vuonna saanut suurin piirtein samaan tahtiin laskuja kuin asiakkaanakin ollessani DNAlta lähinnä Intrumin lähettämänä. Johonkin viime syyskuuhun asti ne koittivat periä multa uudelleen jo maksettuja laskuja. Mutta kun tuo kusetus ei toiminut, niin nyt ne ovat muuttaneet taktiikkaansa. Viimesimmässä, viime kuun lopussa tulleessa, ne haluavat mun maksavan jotkut laskut mitä mä en ole ikinä edes saanut. Eikä ainoastaan, että perintäkulut ovat uusi ennätys, niin viivästyskorkokin näyttää olevan kovaa luokkaa. Korkoa pitäisi maksaa noin 30% velkasummasta. Laskujen numeroiden perusteella niiden olisi pitänyt tulla mulle joskus kesän tienoilla. Eli heidän viivästyskorko näyttäisi olevan jotain yli 60% luokkaa per vuosi.

Yksikään noista laskuista ei ole viety koko aikana oikeuteen. En tiedä miten tän viimesimmän kanssa käy, kun mulla ei ole esittää mitään maksukuittia asiasta.

1

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osaa

      Näetkö tiliotteestasi, että olet maksanut sen viimeisimmänkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe