Isä/emä on siis mäyris tai mäyris-chihu(chiweenie) ja toinen vanhemmista sakemanni.. koirani on siis kiertolainen ja tullut mulle 5 kk vanhana.. koira on siis 34cm korke ja 9kg ja ihan saksanpaimenkoiran värinen, mäyräkoiran mallinen ja iiisot pystyt korvat..
Oon nyt alkanut epäillä että siinä on chihuakin koska sillä on on samanlaiset ilmeet ja on aika iso egonen eikä pelkää isoja koiria vähääkään, ja se että se on ton verran pieni. Näin muutaman kuvan sakemanni-mäyriksistä ja ne olivat paljon isompia joten myös antais vihjettä että koirassa myös chihua olis(?)
(chihu-)mäyris x sakemanni - samanlaista kellään?
3
127
Vastaukset
- Koirulit
Mikä sun pointti taikka kysymys on tälle palstalle? Vai tulitko vaan hehkuttamaan coctailiasi? Pitäisikö meidän noilla perustein veikkailla, onko koirassasi chihua vai ei?
- Ryu
Ei vaan otsikossa lukee että: "Samanlaista kellään"
Aattelin että tää vois olla yks paikka kysyä koska en ole missään/kenelläkään nähnyt samanlaista.. olis ollu kiva jutella samanlaisten sekotuksien omistajien kanssa(:
Esim luonteesta ja ulkonäöstä
En tykkää hehkuttaa tuollaista sekotusta koska sehän on aika sairas vaikka vahinkoja olikin.. - 111444
Tiedän yhden tapauksen, joka on kuin saksankoira olisi tavannut mäyriksen tai corgin. En ole koskaan tosin livenä tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837