Mitä olette pitäneet laivasta? Kannattaako perheellisen lähteä laivalla?
Viking Gabriella kokemuksia
10
2194
Vastaukset
- Ihme ja kumma
Tietenkin kysyjä on fiksu ja asioista selvää ottava. Minua ihmetyttää silti foorumin hakutulos sanalla Gabriella: Yhteensä 328 osumaa. Eikä tuossa määrässä tosiaan ollut vastauksia kysymyksiin!
- viikkari4
Ei sitten...
- Älä välitä
noista kommenteista jotka ei edes vastaa kysymykseesi vaan haluavat vain päteä.
Gabriella on meidän perheen mielestä hyvä laiva perheelliselle. Varsinkin sesonki aikoina jolloin on enempi ohjelmaa lapsille. Laivalla on pieni lasten leikkipaikka ja pelihuone käytössä muina aikoina. Ainakin omat 8 vuotiaat lapseni on viihtynyt.
Kesällä oli lapsille oma muksula ja pelihuone tehty konferenssi osastolle ja oli kaikenlaista ohjelmaa järjestetty.Kivaa oli lapsilla. - viikkari4
Älä välitä kirjoitti:
noista kommenteista jotka ei edes vastaa kysymykseesi vaan haluavat vain päteä.
Gabriella on meidän perheen mielestä hyvä laiva perheelliselle. Varsinkin sesonki aikoina jolloin on enempi ohjelmaa lapsille. Laivalla on pieni lasten leikkipaikka ja pelihuone käytössä muina aikoina. Ainakin omat 8 vuotiaat lapseni on viihtynyt.
Kesällä oli lapsille oma muksula ja pelihuone tehty konferenssi osastolle ja oli kaikenlaista ohjelmaa järjestetty.Kivaa oli lapsilla."Gabriella on meidän perheen mielestä hyvä laiva perheelliselle."
Voisitko kertoa, mikä laiva ei ole hyvä.
- opettele nimet!
Laivan nimi on m/s Gabriella. Viking linen alus, mutta sen nimessä ei ole edessä sanaa Viking. Tallinksiljalla on noilla ruotsin reiteillä siinä edessä Silja paitsi tietenkin Galaxylla joka on tuon virolaisen paholaisen aikainen laiva. Hyi!
Ajattelin vastata jotain, jotta saat edes yhden vastauksen kysymyksiisi. :)
Minä olen kyllä viihtynyt laivalla kuten myös veljeni perhe. Veljelläni on 8 ja 6 vuotiaat pojat. Lapsiperheethän ovat yleensä nukkumassa kun varsinaiset bileet laivalla alkavat. :)
Laiva on jo vanha ja kulunut mutta siellä on mielestäni ihan kiva tunnelma. Silja Serenade ja Symphony ovat mielestäni jotenkin kolkkoja?- äm äs laivalla
Kyllä siellä on aina saanut aikaiseksi darran, eli kivaa on ollut.
- Nipottajako?
Täytyy sanoa, että olin jälleen kerran vähän pettynyt Viking Lineen. Saimme lahjakortin hyvityksesi edellisestä risteilystä M/S Mariellalla, koska hyttimme oli kyllästetty kaljalla muuta. Nyt hyttimme sijaitsi Gabriellalla käytävällä, jossa haisi kananmunaripulit puolet reissun ajasta. Eikä hytistämme saanut mitenkään viileää, peittoa ei paljoa tarvinnut käyttää. C-hytteihin ei kyllä kannatta asettaa hirveästi odotuksia.
Gabriellan "disko" sky cafen alueella oli pettymys. Alue oli surkeahko, sillä vain alakerran keskellä oli pieni pyöreä alue tarkoitettu tanssimiseen. Muuten alue oli kyllästetty pöydillä (jotka oli ilmeisesti pultattu kiinni lattiaan). Yläkerta oli jo täynnä pöytiä, joten yökerhotilaksi alakerta oli surkea; Kahvilana varmasti hyvä. Yleensä yökerhot tuppaavat olemaan vähän hämärämpiä paikkoja, tämä oli aika valaistu.
Musiikki.. DJ soitti juuri ne turvallisimmat ja kuluneimmat pintarenkutukset, mitä radiostakin tulee. Mitään variaatiota musiikissa ei tullut, joten ei tullut myöskään mitään fiilistä, että olisi mihinkään diskoon astunut. Ei kuulunut edes vanhoja klassikoita tai tyylikkäitä remixejä. Yleisbiittikin oli aika hidas. Jotkut varmasti tykkäävät, oma maku ei vaan osunut ollenkaan kohdilleen.
Luulisi, että yhteen laivaan mahtuisi yksi täysiverinen yökerho/disko nuorisolle? Mariellan versio yökerhosta on kyllä vähän parempi.
Eli puitteet eivät noilta osin olleet kovin hääppöiset. Onneksi reissussa oli mukana pirteätä väkeä, jota eivät nuo huonot puitteetkaan pilanneet. Esim. susipaitatytöille ja synttäriporukalle peukut ;) Ellasin hampurilaislautaselle myös kehut.- Tavanomaista
No hyvä ette menneet kilpailijalla. Olisi juttu ollut vieläkin karmeampaa. Tai Pietarinlinjalla olisitte pelkästä kauhusta sairastaneet koko viikon.
- Kyllä!
täytät tunnusmerkit
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894