Kummasta naiset pidätte, miesten-, vai naistenhausta?
Vastaukset 13
- Miehet saa hakea
Eiköhän se riipu paljon siitä hakevatko miehet. Ne naiset, jotka jäävät seinäruusuiksi haluavat hakea, jotta pääsevät edes silloin tanssimaan. Itse pidän miesten hausta, kun flaxi on vielä ainakin kohillaan :D. Toki naistenhakutunti on ok.
- 3+11
Vuorotuntihaku paras.
- 67547547
Sekahaku on paras.
- Miehet valitsee :)
Miehet saa hakea. Jos itse tykkäisin hakea kävisin naistentansseissa. Puoli tuntia tunti naisille on ihan ok, kuten onkin monessa paikassa, joissa tanssit on ajalla klo 20-1.30.
- Nykykäytäntö toimii
Komppaan kybällä. Siirryn sitten naistentansseihin kun ei enää haeta. En ala vaatimaan lisää hakuaikaa naisille. Siinä mielessä olen vanhanaikainen, mies vie ja hakee, mie vikisen :)
- alli2012
Nykykäytäntö toimii kirjoitti:
Komppaan kybällä. Siirryn sitten naistentansseihin kun ei enää haeta. En ala vaatimaan lisää hakuaikaa naisille. Siinä mielessä olen vanhanaikainen, mies vie ja hakee, mie vikisen :)
Olen samaa mieltä !!
- miss j
Seka tai vuorohatu paras!
- Seinäruusu37v
Vuorotuntihaku totta kai. Kummallekin sukupuolelle yhtä paljon hakuaikaa. En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa.
- Hyvä flaxi :)
"En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa. "
Koska flaxia vielä riittää miesten haulla. Miksi siis ehdoin tahdoin pitäisi olla taistelemassa niistä mahdollisesti minua hakevista miehistä, jotka hakisivat omalla vuorollaan minua paitsi elleivät esim. sekahaun vuoksi tule haetuksi jonkun nopsajalkaisen naisen toimesta. Itse ehdin mainiosti 1-1,5 tuntia kestävän naisten haun aikana tehdä tarvittavat hakuni. - rabbit tanssijat
Hyvä flaxi :) kirjoitti:
"En oikein ymmärrä, miksi jotkut naiset haluavat vapaaehtoisesti luopua vapaudestaan valita tanssiparinsa. "
Koska flaxia vielä riittää miesten haulla. Miksi siis ehdoin tahdoin pitäisi olla taistelemassa niistä mahdollisesti minua hakevista miehistä, jotka hakisivat omalla vuorollaan minua paitsi elleivät esim. sekahaun vuoksi tule haetuksi jonkun nopsajalkaisen naisen toimesta. Itse ehdin mainiosti 1-1,5 tuntia kestävän naisten haun aikana tehdä tarvittavat hakuni.Ja täältä meni flaxit 90-luvulla, joten naistenhaku ehdottomasti on tarpeen, että pääsen tanssimaan! Kyllä ne flaxit menee vuorollaan itsekullakin, vaan ei kannata vielä uskoa, kyllä aika tekee tehtävänsä. Paitsi saattaapa olla niinkin kuin jenkeissä, että naiset sitten maksaa tanssittajile ja semmoista menoa siellä jo, kun miehet eivät muuten tule tantsuihin. Toiset saa sitten rahan voimalla tanssahdella ja toiset vaan menee yksikseen. Arvelen, että minä otan mun jänikseni mukaan tansseihin jos viimeisetkin miehet kieltäytyvät tansseista. Se rabbit doll on just hyvä, kun sei sano vastaan ja seuraa ihan mihin haluan.
- Manun i
Vuorohaku on paras. Välillä saa tanssittaa ketä itse haluaa, välillä saa olla haettavan osassa.
- -miesten-haku-num1
Miestenhaku on mukavampi. Sittenpähän tulee ainakin vain semmoisia tanssipareja ketkä oikeasti haluavat kanssani tanssia !
- naurattaa ajatuksesi
Entäpä sitten , jos sellainen hakee jonka kanssa itse et "oikeasti halua tanssia". mutta et kehtaa antaa rukkasia.Millaisia tanssipareja silloin tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574