Alushousut pois vai ei?

Waldemaar '83

Voiko kokovartalohierontaa varten ottaa myös alushousut pois? Koitin täältä löytää vastausta, mutta jäi vähän epävarma fiilis asiasta.

9

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi siis

ei voisi?

• dgshrthjtr

Tottakai voi ja pitää. Miten se erektio muuten näkyisi riittävän selvästi?

• täpötäyteinen

hemmetti tätä seksin maailmaa kun tämmösii asiaoita varten tullaan hierontapalstalle kysymään. kysykää jotain oleeellista eikä tommosii kaksimaisuuksia.

• Vaatteet ovat aina tiellä kokonaisvaltaisessa hierontakokemuksessa.
      Asiakas voi halutessaan riisua kaikki pois ja monet niin tekevätkin.

• Otan kokovartalohieronnassa kaikki vaatteet pois. Hierojan on helpompi hieroa. Samalla hän ymmärtää, etten pelkää kosketusta.

• jusa55

Ilman muuta kalsarit pois - paras kokemus syntyy alasti

• ihokas

Kyllä voi ja syytä onkin, jos on pitkät kalsarit

• no ei ikinä...

mä en ikinä ota kalsareita pois, enkä pitkä hihasta paitaa....sehä on muuten ihan lääppimistä....en kyllä ala riisuu.....hui... sehä ois melkeinpä verrattavissa seksiin...

• Kundi40v

Moi
      Itelle sattu täs jokin aika sitten tällanen tapaus, et menin hierojalle ja olin mielestäni aikaa varatessani saanut ajan vain niskahartiahierontaan. Käyn yleensä tällä samalla mieshierojalla n 1-2 kk välein ja hierotaan yleensä koko kroppa. Olen aina varautunut, hierontaan silleen et päällä jotku pienet kalsarit tangat tms ettei, vaatetus haittaisi hierontaa. Hieroja sanoi kuitenkin et seuraava asiakas peruuttanut et hierotaanko koko kroppa kun aikaa siihen nyt on? Sanoin et kyllä kait se käy mut en oo varautunut ja ei oo kun pitkät kalsarit. Hieroja totes, et ota vaan ne pois ja laitetaan pyyhe päälle, nin ihan ok juttu. Jotenki tuntu et hieronta suju paljon paremmin, pakarat ja nivusetkin tuli hierottuu paljon helpommin kuin ennen. Eli taidan jatkossa riisuu kaikki pois ja hieroja voi pyyhkeellä hoitaa tarvittavan vaatetuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4967
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4346
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27