epätoivoinen

ptvnn

Mulla on tosi paha tilanne;olen kahden lapsen isoäiti ja lasten isä on yksinhuoltaja.Nyt tilanne on tämä:lasten isä on alkanut saada tajuttomuuskohtauksia ja on sen vuoksi tutkimuksissa,lasten äiti on rapajuoppo eikä hänestä ole mihinkään mitä tulee esim.lasten ottamista luokseen nyt tilanteen ollessa tämä.Itselläni ei ole varaa järjestää joulua lapsille,itse en niin välitä koko joulusta hässäköineenn.Minä olen kuitenkin vahvasti mukana lasten elämässä kun kukaan muu ei välitä.Voisiko joku auttaa edes jotenkin,olen yrittänyt pelastusarmeijastakin saada apua,mutta ei.Sama juttu seurakunnan kanssa,ei mitään,enkä rahaksikaan voi muuttua,saati ruoaksi ja lahjoiksi.
Olen sanonut lapsenlapsilleni,että kyllä se joulu tulee mutta en tiennyt silloin ,mihin jouduttiinkaan ja nyt näyttää siltä,että joulu ei tulekaan heille.
Kärsin sietämättömistä jalka-ja selkäkivuista ja minun on vaikeaa lähteä tekemään pitkiä matkoja ja aikakin rajoittaa,lapset ovat koulussa ja odottavat,että olen heitä vastassa kun koulu loppuu.Tuskaa on.

2

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuriko?

kuinka sinuun saa yhteyttä?

• ptvnn

?Jos voit vastata sähköpostiini?
        [email protected] ,lähetän puhelinnumeroni sitä kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe