Hei
Olen koulutukseltani merkonomi sekä sosionomi (AMK). Kielitaitoni on se, ettäenglannilla pärjään ja ruotsia osaan hieman. Myös Turkkia osaan puhua ja ymmärrän sitä.
Olen työskennellyt kaupan alalla, hoiva-alalla ja nyttemmin 2 vuotta sosiaalialalla. Olen vain jotenkin loppu tähän Suomeen ja tähän yhteiskuntaan.
Tahtoisin lähteä töihin ulkomaille ja Turkki tuntuisi parhaalta, koska osaan kielen ja tavat sekä moni paikka on siellä tuttu minulle. Mutta sosiaalialan töitä Turkista on turha edes yrittää hakea
Antakaa vinkkejä mihin kannattaisi hakeutua. Olen vähän päälle 30-vuotias ja tottunut tekemään töitä.
Onko kukaan esim. ollut nazarilla oppaana tai muuten kohteessa töissä? Deturille on tahdo hakea, koska olen kuullut siitä ihan tarpeeksi negatiivista palautetta. Tahtoisin siis ihan oikean työn, en vain työtä kesäkaudeksi.
Turkkiin opastöihin tms.
Aida...
2
238
Vastaukset 2
Minä sanoisin jos haluat työ Turkissa,sinun pitää tutustua jonkun kanssa ja hän kutsu sinut töihin.
- hehehhehehhe
Sinä saa sano mitä vaan minä tunte moni turkki laine ei auta kutsu kuule tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422