Hei
Olen koulutukseltani merkonomi sekä sosionomi (AMK). Kielitaitoni on se, ettäenglannilla pärjään ja ruotsia osaan hieman. Myös Turkkia osaan puhua ja ymmärrän sitä.
Olen työskennellyt kaupan alalla, hoiva-alalla ja nyttemmin 2 vuotta sosiaalialalla. Olen vain jotenkin loppu tähän Suomeen ja tähän yhteiskuntaan.
Tahtoisin lähteä töihin ulkomaille ja Turkki tuntuisi parhaalta, koska osaan kielen ja tavat sekä moni paikka on siellä tuttu minulle. Mutta sosiaalialan töitä Turkista on turha edes yrittää hakea
Antakaa vinkkejä mihin kannattaisi hakeutua. Olen vähän päälle 30-vuotias ja tottunut tekemään töitä.
Onko kukaan esim. ollut nazarilla oppaana tai muuten kohteessa töissä? Deturille on tahdo hakea, koska olen kuullut siitä ihan tarpeeksi negatiivista palautetta. Tahtoisin siis ihan oikean työn, en vain työtä kesäkaudeksi.
Turkkiin opastöihin tms.
Aida...
2
194
Vastaukset
Minä sanoisin jos haluat työ Turkissa,sinun pitää tutustua jonkun kanssa ja hän kutsu sinut töihin.
- hehehhehehhe
Sinä saa sano mitä vaan minä tunte moni turkki laine ei auta kutsu kuule tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404645Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183721Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4822221Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881555Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1161524- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel691340- 701323
- 841164