Hei
Olen koulutukseltani merkonomi sekä sosionomi (AMK). Kielitaitoni on se, ettäenglannilla pärjään ja ruotsia osaan hieman. Myös Turkkia osaan puhua ja ymmärrän sitä.
Olen työskennellyt kaupan alalla, hoiva-alalla ja nyttemmin 2 vuotta sosiaalialalla. Olen vain jotenkin loppu tähän Suomeen ja tähän yhteiskuntaan.
Tahtoisin lähteä töihin ulkomaille ja Turkki tuntuisi parhaalta, koska osaan kielen ja tavat sekä moni paikka on siellä tuttu minulle. Mutta sosiaalialan töitä Turkista on turha edes yrittää hakea
Antakaa vinkkejä mihin kannattaisi hakeutua. Olen vähän päälle 30-vuotias ja tottunut tekemään töitä.
Onko kukaan esim. ollut nazarilla oppaana tai muuten kohteessa töissä? Deturille on tahdo hakea, koska olen kuullut siitä ihan tarpeeksi negatiivista palautetta. Tahtoisin siis ihan oikean työn, en vain työtä kesäkaudeksi.
Turkkiin opastöihin tms.
Aida...
2
237
Vastaukset 2
Minä sanoisin jos haluat työ Turkissa,sinun pitää tutustua jonkun kanssa ja hän kutsu sinut töihin.
- hehehhehehhe
Sinä saa sano mitä vaan minä tunte moni turkki laine ei auta kutsu kuule tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597