eli olen 12v. tyttö, olen 150cm pitkä ja painan 40kg. miten mä saisin sixpackin?mä kyllä liikun ja urheilen paljon...
miten sixpack?
48
1189
Vastaukset
- 13+2
Vatsalihaksia joka ilta ! ainakin 60.
- moimoi
kuin kauan siis niiku vaik monta viikkoo pitää tehä et ne näkyy??? ja pitäiskö lopettaa herkkujen syönti, jos syön vaa viikonloppuna ( tai siis perjanataina ja lauantaina)?
- SkinnyVinny
EI VATSALIHAKSIA JOKA PÄIVÄ! niin huono neuvo kuin voi olla. Ne ovat lihaksia, missä muutkin joten ne tarvitsevat LEPOA treenien välissä. En hirveesti haluisi neuvoa 12-vuotiasta hankkimaan sixpackia, mutta parempi ottaa minulta neuvoa kuin esim.Herra 60vatsaajokaillalta
Ravinto on se, joka määrää miltä sun kroppa näyttää. Sixpackki tulee näkymään vain alhaiselle rasvaprosentilla, ei tekemelllä järjetön määrä vatsalihasliikkeitä. 1-2 kertaa viikossa riittää! Alhainen rasvaprosentti tulee syömällä terveellisesti ja liikkumalla.
Elikkäs lopetat niiden herkkujen syönnin(ehkä kerran viikossa) etkä käy joka viikko mäkissä. Syöt enemmän proteiinia ja vähemmän hiilihydraattia, älä missään nimessä kuitenkaan jätä ollenkaan syömättä! Päivässä 4-6 kevyitä ateroita, jotta aineenvaihdunta pysyy nopeana, jolloin et liho.
Sun ikäiselle ei muita neuvoja voi antaa kuin syö terveellisesti ja liiku usein, koska laihduttaminen ei ole vaihtoehto. Se on niin epäterveellistä ja tarpeetonta tuossa iässä . Sun täytyy vain elää terveellisesti ja olla kärsivällinen, niin saat hoikan kropan luonnollisesti. Todennäköisesti vielä kasvat, niin siinä saattaa hieman vähentyä rasvaprosentti.
Jos oikeasti liikut paljon, niin syömällä oikein sulla pitäisi olla kesään mennessä timmi vatsa.- Urheilija-tieteilijä
Oho, vaiheeksi joku tietää mistä puhuu.
Lisäisin kylläkin jo asiantuntijamaiseen neuvvoon pari asiaa.
Kun jokin harjoitus tuntuu helpolta, lisää vaikeusastetta. Älä kuitenkaan lisää mitään painoja vaan lisää toistoja, tai intensiteettiä. Noin nuorena liiallinen painovoima vaurioittaa luustoa, mutta sitä ei kuitenkaan huomaa ennen kuin on lähes neljäkymmentävuotias. Tulet kuitenkin kohtaamaan paljon neuvoja siitä miten sinun pitäisi nopeasti lisätä rasitusta ja miten se käy noin nuoreltakin vaaratta - muista kuitenkin, ettei kukaan joka kirjoittelee sellaista ole vielä sellaisessa iässä että vauriot olisivat huomattavissa.
Kasvisten syöminen vaikuttaa myönteisesti sekä treeniin että terveyteen muutenkin, mutta tarvitset silti joko lihaa, kalaa tai munaa. Tietenkin saat proteiinia muualtakin, myös aminohappo leusiinia (joka antaa lihaksille kasvukäskyn), mutta kreatiinia joka edistää lihasten kasvua löytyy vain lihasta, munasta ja maitotuotteista. Varsinkin maito sisältää rutkasti leusiiniä.
Ja älä sorru treenaamaan vain vatsaa! Jos tavoittelet hyvännäköisyyttä, niin tiedä että useimpien poikien mielestä jalka- ja takapuolilihakset ovat viehätyävämpiä kuin vatsa, ja jos haluat sixpackin vain muuten niin muista ettei lihaksikas vatsa ja heikot raajat sovi yhteen.
Ja olet nuori. Itse en saanut sixpackia ennen kasiluokkaa :D
Onnea ;)
- moimoi
KIITTI!
- 32
hae vaikka kaupasta :D
- ok
kesti iha vitun kauan tajuta vitsi mutta nyt repes :DD XDXD
oikeestaan ihan vitun paska juttu enkä tiiä miks nauroin -.- näitä sattuu
- moimoi
ookoo 32! on hauskaa, meinasin vattalihaksii
- SIXPACK jo vuodesta.
MENKÄÄ SALILLE ÄLKÄÄ YRITTÄKÖ MHIMAS TEHÄ MITÄÄ PAINOI VAA NII KYL NÄKYY
- moimoi
vähä o vaikeet ku ei mutsi päästä ja ku kerra yritin salaa ni vittu 15 on ikäraja!!!!!!!!!!
- Hiljainenprinsess
Mä oon 12v ja oon käyny yhellä salilla jo monta kertaa
- heiheirywryw
no ei oo välttämätöntä mennä salille, jos sixpackin haluaa. Muutenkin salille saattaa treenata liikaa sixpackia, jollin niistä kasvaa sellaiset isot bodybuilder sixpackit, jotka eivät mielestäni näytä kovinkaa hyvältä
- Ei huolta
Toivottavasti se oli vitsi. Arvaa vaan, oltaisko me ja monet muut koko ajan salilla, jos sielä olis vaikka vaara saada isot lihakset. Tälläsiä pelkää vaan kaiken maailman tyhmät teinityttöset, jotka ei oo koskaan salia nähnykään. Kannattaa ensin harrastaa itte vaikka kokonainen vuosi intensiivistä kehonrakennusta ja kertoa sitte, tuliko treenattua ittensä liian hyvään kuntoon =) .
- ÄläHelv*etissä
Jos oot tyttö.Niin älä hanki jos poikaa haluut miellyttää.Se on vaan RUMAA MUN MIELESTÄ jos tytöllä on päkki...
- moimoi
mun mielest näyttäis hyvältä ja olisin hyväs kunnos. sit melkei kaikil meiän luokkalaisil pojil on päkki onse vähä noloo ku haluisin alkaa yhen meiän luokkalaisen pojan kaa jol on? tai ei silleen noloo mut se tajuis et mä liikun urheilen ja pidän ittestäni huolta! ja eikse muka oot sexyn näköst ku tytöil on sixpack??
- ngnggng
harvemmat pojat tykkäävät sixpackeista tytöillä tai naisillla. Jos puhutaan seksikkyydestä siis kuinka kiihottavaa, niin hieman pyöreämpi masu on seksikkäämpää kuin sixpack(harvemmin aikuistenvideoissa naisillä sixpackeja.) Se on biologinen juttu,että nainen jolla on rasvakudosta enemmän on miehen silmissä biologisesti lisääntymiskykyisempi.
En pysty laittamaan vertailukuvia, koska tällä palstalla ne kuitenkin poistetaan.
Yleisesti voin sanoa, että pojat tykkäävät enemmän ihan vain litteästä vatsasta kuin sixpackista. - Niii
sixpäkki on helppo homma oikeastaan. Itse olen armoton norsu joka painaa 150,5 kg ja kyllä TÄMÄ PAINO ON TÄYTTÄ LÄSKIÄ! Sixpäkin hankin kun makasin viikon riteliköllä ja siihen se sitten painautui :)
- moimoi
ok Niii, voiski olla hyvä ku itteki tuntuu etten ikinä saa sitä ni... :D
- Tällä lähtee alkuun
Siinä treeniohjelma, muuta kovemmaksi jos tuntuu liian helpolta.
Vatsalihas 20x3
Sivuvatsat 20x3 20x3 (Molemmat puolet)
Staattinen vatsa 4x30sek.
Nyrkkeilyä tai etunojapunnerruksia rintalihaksiin (Samalla saa olkalihaksia)
Syö itses aina täyteen aterioilla. 8 tuntia unta yössä.- Säöäöäääää
Hihehö sivuvatsat? Kai sellasetkin pikkuset jossain kulmassa on mut tuskinpa niitä erikseen voi reenata.Oon kyl ilkee ihmine. Meinasit varmaan kyljet? Sit syvät vatsalihakset, sit alavatsalihakset , sit ylävatsalihakset. Äläkä leiki sankaria reenaa selkääsikin sit ei oo kivaa kun lihasepätasapaino keskiropassa.
- futisgirll
emt, liikut lisää? Itellä on melkein sixpäck, enemmänki sellane lautavatsa eikä kovin näkyvä päkki (= oon harrastanu 5 vuotta futista ja pari kertaa viikossa fysiikkatreenit ( normi harkat). Elikk' treenaamalla.
- moimoi
kiitos mut en oikee tykkää futiksest ja meneeks siihe nii kauan? ei mun tietääkseni...
- SkinnyVinny
Moi,
tutustukaas Mike Changin kanavaan http://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts
Se on tälläinen sixpack painoitteinen fitnesskanava, jossa on kotitreenivideoita ja informatiivisia videoita. Keräsin ylös muutaman treenivideon, jolla voi polttaa rasvaa tehokkaasti. Ne on melko rankkoja, että ihan omalla tempolla vetäkää. Ovat tosi lyhyitä treenejä max.10min, mutta polttavat enemmän rasvaa kuin esim. 30 min juoksumatolla.
http://www.youtube.com/watch?v=4uQtPyWkXcc
http://www.youtube.com/watch?v=vRwr3Dn0F60
http://www.youtube.com/watch?v=Oq7tL5CY3c8
http://www.youtube.com/watch?v=ir0jp-MU42o
http://www.youtube.com/watch?v=WdBch3Jazhw
Siinä on 5 videota, joten voit vaikka vuorotella niitä kuukaisittain niin on kesällä sixpack.
3 suurinta fitness virhettä:
http://www.youtube.com/watch?v=2AE4DBE7V5Y&feature=related
Muita neuvoja vinkkejä: (laitoin vain ylös, en ehtinyt katsoa kaikkia)
http://www.youtube.com/watch?v=OTP5i4tRGI0
http://www.youtube.com/watch?v=vNUXjc3t0_o
http://www.youtube.com/watch?v=Lds_2yDAHsg
Miten hävität vatsarasvasi:
http://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts#p/search/1/8bashNpJVHI - moimoi
sain muutes just tietää lääkäril et mun rasvaprosentti on 3, mut ku mä teen vatsalihaksii, tunnen läskin alta vatsalihakseni. hyvä merkki??
Lapsi rakas, kaikilla ihmisillä on vatsalihakset. IHAN KAIKILLA.
Toisilla ne vatsalihakset vain ovat läskin peitossa ja sen takia ne eivät näy. Toisilla ihmisillä taas on sen verran alhainen rasvaprosentti, että ne näkyvät selvästi ja treenaamalla ne saa näkymään vielä paremmin. Tästä syystä laihoilla ihmisillä yleensä ne näkyvät, vaikka he eivät olisi eläessään treenanneetkaan.
Tosiasia on kumminkin se, että te olette vielä niin nuoria, että teidän ei tarvitse ajatella tällaisia asioita.
- tomerleonhuora
tomegle oot varmaan joku v*itu 100v. ämmä! moimoi ei varmaa oo nii typerys ettei sitä tietäis! se pyys apuu ku haluu olla kunnos ja olla kivan näköne. jos rasvaprosentti o 3, kai sillonki sen saa näkyyn mut se haluu treenaan. ja kyl meiänki joidenki paksunmpien ihmisten pitää ajatella tota vaik me ollan vieel nii saatanan nuorii!!!!!!!
Vitut pitää.
Olet kasvava kakara. Kyllä se vartalo siitä oikenee kunhan ensin kasvaisit sinne teini-ikään.
- moimoi
jaa a tomegle! kai mä ny paremmin tiiän ku sä! kiitos auttajille ja puolustaneille!!!!!!
- boy-98
no v*ittu valita vaan senki hienostelihuorapaska!oontomegleenosaakirjottaaeesväliikaikkiyhteenputkeenahkäynsaliljaiworkoutahimsexyandiknowitjamitensevittujatkuikaanonnolobiisienmuista!!!
- moimoi
sain muutes just tietää lääkäril et mun rasvaprosentti on 3, mut ku mä teen vatsalihaksii, tunnen läskin alta vatsalihakseni. hyvä merkki??
vastaisitteko tohon??
ja et oiskoha mitenkää maholist saada kesäks ja must tuntuu et vatsaihakaset on kasvanu mut päällä on tosiaa ainaki läskii et miten ne sitte sais pois... - armit
Nii paljonkos sun rasvaprosentti on PROSENTTEINA? 10%?20%? Sixpack tulee yleensä näkyviin alle 10% rasvoilla. Ja eikös vinny antanut tarpeeksi vinkkejä ja linkkejä? Rasvan polttamisessa menee paljon aikaa, että ei ne heti hävii mutta kyllä kesään mennessä pitäisi hävitä,jos tekee hommat oikein.
- moiomoi
ei se kyl tuu onnistuun ku nytki mussutin just pussillisen karkkei ja weetospatukan mul on ollu ruoka ja liikkapäiväkitja on menny hyvi mut heti ku en muista mun aijetta nii alan syömää kaikkee kauheesti. ja rasvaprosentti on kai 3...
- tosiasiaa
se ei oo kolme ku todennäkösesti se on jotaa kakskyt..noi -1, 0, 1jne. käytetän nuorilla esim kouluterveydenhoitajalla. 0 on ideeali mutta sixpäckkiin ainakin pitää olla -10
- ggaasss222
Huomatkaa, että naisilla voi olla pyykkilautavatsa yli 20% rasvoilla. Miehillä ei voi olla =(
- moimoi
no voi vittu!!!
- 8packbeast
kyä poika lenkillä ja nostole painoja, polttaa rasvaa ja syöty ruoka menee lihaksi eikä läskiksi
- moimoi
ok toi kuulostaa helpolta ja semmoselt et se voi onnistuu multa, mut noi helpol varmaa kestää aika kauan...
- moimoi
kuinka pitkii lenkkei pitäis muute tehä? ja ku kaikki puhuu et hiilarit pois, nii pitääks ne kaikki jättää? koulus on aina perunaa, pastaa tms. ja ruoka on yleensä nii pahaa, et haen leipää... johtuuko sixpackittomuuteni osittain siitä? mut tuntuu et mä tunnen ne lihakst sieltä läskin alta...
- 34+44
Ei todellakaan jätetä kaikkia hiilareita syömättä ja niinsanotusti ruveta karppaamaan. Treenatessa varsinkin hiilareiden tarve on korkeampi kuin normisti. Jätä vain kaikki ylimääräiset sokerit ja iltaisin hiilarit syömättä.
- DAADAAArdjnhgcdnsiom
Moi , oon 12-vuotias poika, oon 155 cm pitkä ja painan 40 kg. Haluaisin kanssa sixpackin joten voitteko antaa neuvoja ?
- muapanettaavitusti;)
no tässähän niitä on paljon, mut pieni tiivistys, koska kokonaisuus on vaikea saada selville. jätä karkit ja herkut vähän vähemmälle, liiku paljon (kato vaik tubesta jotai voimaharjotuksii) jne. mut sixpackit on seksikkäitä, tsemi ;)) !
- uioiuoiuoiuoiououo
1 Sääntö lihasten kasvatuksessa: Lihasten mukana tulee aina läskiä. Miinuskaloreilla palaa rasva ja siinä samalla lähtee lihakset, pluskaloreilla tulee rasvaa ja samalla lihaksia, kunhan treenit kunnossa..
- Vittuaaafhlmjedx
- liikuntahirmu
Moikka!
Olen itse 12 vuotias tyttö myös.Olen pituudeltani noin 161 cm.Painan noin 46 kg.Itse käyn salilla joka viikko,aerobic treeneissä kerran viikossa ja liikun muutenkin suhteellisen paljon.Minun mielestäni salilla voi käydä myös 12 vuotias,jos osaa tehdä treenin oiken omalla painolla. Sixpack näkyy, jos on pieni rasvaprosentti. Ei se urheilu siihen paljoa vaikuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1532984Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3702069- 411825
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii391796Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles112956Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792