Saunalahden vapautuskoodi? (Huawei E367)

JA

Saunalahti "lahjoitti" kotiliittymän kylkiäisenä Huawei E367 -mokkulan jota en kuitenkaan tarvitse. Annoin laitteen kaverilleni joka on ostanut DNA Prepaid 3G -liittymän. Yhteysohjelma kuitenkin kyselee jotakin "vapautuskoodia" (jonka voi ohjelman käyttäytymisen perusteella päätellä olevan 8 merkkiä pitkä numerosarja).

Miten Huawei E367:n voi irrottaa Saunalahden kytkystä? Olisin kiitollinen jos joku kertoisi vapautuskoodin suoraan tai osaisi sanoa mistä löytyy "kräkki".

(Saunalahti voi puolestani tunkea joulukuusen varren perseeseensä. Helvetin kytkypaska. Kun liittymä on maksettu ja kylkiäinen lähetetty, niin ei pitäisi olla kenenkään asia mihin mokkulaa käyttää.)

3

2082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun kannattaisi soittaa Saunalahden asiakaspalveluun ja kysyä sieltä. Nimittäin sieltä saat ainakin vastauksen, että pystyykö sitä vapauttamaan muille liittymille.

• itse olen e1820:n lukituksen purkanut tällä:
      http://a-zgsm.com/huawei.php

pitäisi onnistua e367:n myös.

mutta mitään tietoa ei sitten ole, meneekö imeit aasialaiseen piraattivalmistukseen tms. joku syyhän tuollaista ilmaista palvelua pyörittää täytyy olla..
      eli sanomattakin selvää, että omalla vastuulla sitten!

• n.o.k.s.u

Huawein kanssa on varmaan vähän toivoa, mutta nokian tikkuja ei saa saunalahti/elisa kytkystä vapaaksi millään, joten älkää erehtykö sellaiseen. Parempi, kun ei elisaan eikä saunikseen ensinkään. Ja te joilla on esim dna tikku tai joku muu, älkää päivittäkö tikkujanne elisan/saunalahden sivuilla. Tikusta tulee tuolla päivityksellä lukittu saunalahti/elisa tikku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      78
      2747
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1656
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1431
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1325
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1226
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1194
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1088
    Aihe