Mikä liittymä sopisi

Senja50

ja olisi hyvä. Käytän vähän älypuhelinta, lähinnä puhumiseen ja viesteihin menee 10e kk ja nykyisin myös puhelimen navigaattoria(ilmeisesti voi käyttää ilman datamaksua gps tilassa)

Nyt olisi liittymän uusimisen aika. Liittymäni on elisan joku 9vuotta vanha, mikä liittymä saunalahti tai elisa sopisi minulle.

Niin ja olisi hyvä jos siihen saisi datakaton, silleen ettei tulisi yllätyslaskuja navigoinnista ja muusta surffauksesta.

5

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saunalahden asiakas

      Norppa on edullisin ja halvin.

      Tekstarit 6,6 senttiä kappale ja puhelut 6,6 senttiä minuutille. Ei puhelun aloitusmaksuja ja veloitus sekuntien mukaan.

      Kuukausimaksu on 66 senttiä.

      Koska älypuhelin ja muun muassa puhelimen kartat saattavat käyttää nettiä, suosittelen kylkeen Mobiililaajakaista Minin (4,90 € / kk, ei datakattoja), se on saatavana lisäpalveluna. Tämä kuitenkin vain, jos käytät nettiä paljon älypuhelimellasi.

      Muistathan, että älypuhelin saattaa tehdä suuriakin laskuja, jos ei ole fiksattua datapakettia. Jos et tarvitse nettiä, on se hyvä tilausvaiheessa liittymältä estää.

      Elisa ei myy enää liittymiä kuluttaja-asiakkaille. Saunalahti käyttää kuitenkin Elisan verkkoa.

      • Senja50

        Samaan liittymään päädyin tutkiessani liittymiä, mutta miten voin fiksata datapakettia?


    • Saunalahden asiakas

      Riippuu oikeastaan siitä käytätkö nettiä. Saunalahden kortilla on oletusarvoisesti netti päällä, joka on kallis, ellei osta kiinteähintaisen netin.

      Jos haluat käydä puhelimella netissä (älypuhelimella voit jakaa sitä vaikka tietokoneellesi), suosittelen tilaamaan liittymän kylkeen Mobiililaajakaista-lisäpalvelun Mini-nopeudella 4,90 / kk.

      Mikäli et koe tarvitsevasi nettiä, voit liittymän tilausvaiheessa estää datan, joka estää netin toiminnan eikä tule kuluja netistä, kun se on estetty kokonaan.

      • Senja50

        Jos estän datan kokonaan, niin voinhan puhelimen päivitykset ladata kotona netin kautta ja navigoida offline tilassa? Netissä oli jotkin ohjeet ilmaiseen navigointiin ja ohjelmatkin taitaa saada puhelimeen kotinetin kautta?.


    • Saunalahden asiakas

      Onko sinulla langaton verkko kotona tai jollain kaverilla?

      Jos on, voit ladata päivitykset sitä kautta. Jos kotonasi on langaton verkko, niin voit käyttää puhelimella nettiä sitä kautta ja oikeastaan kaikkialla muuallakin missä on langattomia verkkoja (ilmainen tai maksullinen). Esim. jossain kirjastossa voi olla ilmainen langaton netti halukkaille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe