Amisviikset

Tytöt mitä mieltä te ootte amisviiksistä? Itse oon hyvin ylpeä mun amisviiksistä. Ne tuo mulle selvää miehisyyttä ja niiden myötä ,mun itsetunto paranee. :D

24

8434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -J78-

      Ne tekee susta amiksen niiq

      Mulla on oikeat miehen viikset muuten.

      • qivnhewop

        Lähe nyt vittuu ennen ku tarvii vetää lättyy


      • rtgertert

        Haasta Jesse Pynnertäjä lätynvetokisaan. Kumpi vetää enemmän lättyjä lättyyn


    • Mielipide tytöltä:

      Viikset on aliarvostettuja. Itse tykkäisin viiksekkäästä

    • juuuh.

      ite en koskaa ole kasvattanu sellasia, jotenki sellasia näkee vaa kaikilla maahanmuuttajilla. sitten kannattaa antaa karvan kasvaa kun tulee oikeaa partaa.

    • asdfawdferf

      JÄRKYTTÄVIÄ

      • girl

        ei viiksiä eikä partaa ); jos on niin mielellään lyhyet ja luokitellut. ei oo kiva pussata viiksekkäitä :P mut en tarkottanut että pitäis olla täys posliini kuitenkaan..


      • helen96

        Omasta mielestä mukavampi pussata jos on pehmeet amikset. Ei semmosii monta kertaa ajeltuja ku niistä tulee kovat sitte että antakaa vaa kasvaa!


    • 20vvv

      ei ei eieeieieieiie viiksiä, etenkään mitään muutamaa haihtuvaa siinä nenän ja huulten välissä kuten yleensä amispojilla näkee. mulle viikset on täys turn off.

      paitsi joillekin viikset sopivat ihan hyvin, mutten kuitenkaan sellaista pidä hyvännäköisenä

    • näinnnnn

      Viikset on ällöttäviä, oli ne sitte kenellä tahansa tai minkälaisia tahansa.

    • k:18

      Amis viikset on aivan saatanan nolot!!!

    • ffffffffffffffuck

      IHAN VlTUN KARSEEN NÄKÖSET!

    • Epäkelpo

      Hihi. Pakko todeta tähän, että mun poikaystävällä on kunnon viikset sekä kiva parta kaverina, amisviikset ajelisin tyypin nukkuessa veks. :)
      Tosin kyllä hän nuo viiksensä välillä ajaakin pois, tykkään hänestä viiksillä ja ilman. :D

    • kaikki muu paitsi

      en pystyisi seurustelemaan miehen kanssa joka pitäisi amisviiksiä, niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin ._.

    • SamsuSam

      Jos onpi tuulipuku ja lippis niin kyllähän ne menee :D 1.

    • lahenjorma

      amisviikset aivan pakolliset jos naista haluu saada. Myös rasvainen tukka, karjala-lippis ja verkkarit lisää saamisen todennäkösyyttä huomattavasti.

    • tyttö:3

      Amisviikset on ebin :---DDDD

    • 100%tyttöö!

      En tykkää.Ja tyttö olen joo :D

    • homomomo

      Luulette vain epätoivoisesti näyttävänne niissä mieheltä :D

    • Amisviikset on VITUN sexyhhh

    • Prklprkl5

      Mulla on amisviikset ja ne on 6/5!

    • eiviiksiä

      yööhh t tyttö

    • Niilo222

      Mun koira kelluu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe