Työkaverin tytärtä

Keisari Z

Toissa kesänä kiersin kesälomalla polkupyörällä pitkin kotiseutuani yöpyen teltassa. Yövyin yleensä leirintäalueella, mutta aina silloin tällöin vierilin jonkun tuttavan kesämökillä tai kotona ja yövyin heidän pihassaan tai mökissä.

Olin saanut työkaverilta kutsun poiketa heidän kesämökillään ja niin lomareissuni puolessa välissä ilmestyin heidän mökilleen. Työkaverini on minua kymmenisen vuotta vanhempi 43-vuotias mies jonka kanssa työskentelen usein työparina.

Työkaveri toivottaa tervetulleeksi kuten hänen vaimonsakin jonka tunnen ennestään. Perheen 17-tytär kulkee ohi ja mumisee jonkinlaisen tervehdyksen.

- Riina hieman mököttää kun me ei päästetty sitä festareille, työkaverini vaimo sanoo. Ja tämä kyllä näkyy koko illan ajan kun grillailemme käy Riina hakemassa vain ruokansa ja menee omiin oloihinsa mököttämään.

Sitten saunomme, naiset ensin mutta Riina ei suostu lähtemään äitinsä kanssa saunaan vaan jättää saunan väliin. Minä käyn työkaverini kanssa saunassa jossa juodaan aika määrä viinaa tai itseasiassa työkaverini juo aika reilustikin kun vaimo ei näe.

Saunan jälkeen pelailemme korttia ja grillailemme ja Riina ei viihdy meidän seurassa vaan sanoo lähtevänsä käymään jonkun kaverinsa luona jolla on mökki parin kilometrin päässä.
Me jatkamme pelailua kunnes isäntä alkaa olemaan siinä kunnossa että nukkumatti kutsuu ja kellokin lähentelee puolta yötä joten päätämme mennä nukkumaan.

Minä kömmin telttaan nukkumaan ja juuri kun olen nukahtamaisillani niin teltan ulkopuolelta kuuluu Riinan ääni -Pekka nukutko sä? Minä vastaan etten nuku. Riina kysyy että saako tulla sisään että hänellä on asiaa. Sanon että tule vaan. Riina kömpii telttaan sisälle ja sulkee vetoketjun perässä.

- Et kai sä pidä mua ihan kakarana kun mää mökötin tollain? Riina kysyy. Sanon että en pidä. Ymmärrän kyllä että nuoret haluaa festareille, itsekin kävin nuorempana paljon festareilla.

Porukat luulee että tuun raskaaksi tai saan ainakin sukupuolitaudin siellä, Riina tokaisee. -Ne luulee että mä olen vielä neitsyt, vaikka mä oon nainut jo monta kertaa.

Ai senkö takia sä niin mökötät kun et päässyt poikien kanssa pelehtimään, kysäisen ilkikurisesti. Riina menee hiljaiseksi. Humalatilan tuomalla rohkeudella ja estottomuudella tokaisen sitten suoraan Riinalle että - seksiäkö sää täältä teltasta tulit hakemaan? Riinan silmät laajenee ja hän kuiskaa ihan hiljaa, Joo.

----------------------

Jatkanko?

9

39845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Jatka vaan, ihan hyvä alku.

    • :o)

      Vaikutti hyvältä. :)

    • Keisari Z

      Riinan yllättävä vastaus saa minut häkeltymään. Tarkoitukseni oli vain kiusata nuorta, mutta oli yhtä äkkiä tullut tilaisuus olla nuoren naisen kanssa. Jos olisin ollut selvinpäin olisin varmaankin kieltäytynyt mutta nyt kaluni oli alkanut heräilemään ja Riina oli todella kaunis nuori nainen. Punertavat lyhyet hiukset, nätit kasvot ja seksikäs katse.

      Kurkotin hieman kohden Riinaa ja suutelin häntä ja hän vastasi suudelmaani. Siirsin käteni hänen reidelleen ja siitä pikku hiljaa pakaroille. Siinä me hieman aikaa ihan vaan syleilimme ja suutelimme kunnes päätin edetä hommassa hieman pidemmälle ja työnsi käteni Riinan verkkareiden sisään. Ujutin sormeni pikkuhousujen reunan ali Riinan jalkoväliin joka olikin ihan märkänä.

      Riina värähti sormeni saavuttaessa hänen pillunsa ja minä jatkoin hyväilyä sormella ja Riina ynisi hiljaa mielihyvästä. Jatkoin vielä hetken aikaa kunnes ajattelin että nyt minun tarvitsee ainakin vapautua makuupussistani jossa oli vielä vyötäröäni myöden. Alkaessani kuoriutumaan makuupussista alkoi Riina kanssa riisumaan vaatteitaan.

      Ottaessani alushousut pois vapauttaen kaluni sanoi Riina heti että onpa se iso. Näin Riinan ilmeestä että hän myös tarkoitti sitä. Tajusin että Riinan kokemukset olivat oman ikäisistään pojista ja silloin minun aikuinen kaluni näyttää varmaankin isolta vaikka se ei nyt mikään kovin isokokoinen olekaan.

      Säikähdin heti että aikooko Riina pakittaa pois tilanteesta pelästyessään kaluani. - Kokeillaan varovasti, sanoin. Jos ei tunnu mukavalta niin lopetetaan. Riina hymyili minulle ja nyökkäsi jatkaen riisutumistaan. Hänellä oli aika pienet tissit mutta erittäin kauniit sellaiset jalkovälissä oli ihanan kauniisti karvaa, ei mikään tuuhea tupsu vaan sellainen kukoistukseensa nousemassa olevan näköinen, Riina oli alasti jotakin naisen ja tytön väliltä ja se kiihoitti minua tavattomasti.

      Riina meni selin makuulle ja minä kyyristyin hänen jalkoväliinsä aloittaen hänen pillunsa nuolemisen ja Riina jatkoi mielihyvänsä ilmaisua ynähtelemällä. Hetken kuluttua kysyin Riinalta oletko koskaan ottanut keneltäkään suihin. - En, Riina sanoi. -Kokeile, minä opastan.

      Kävin selin makuulle kalu pystyssä ja Riina polvistui vierelleni. -Ota kädellä siitä kiinni ja vedä esinahkaa taakse, sanoi ja Riina teki niin. Heti kun tuon nuoren naisen sormet ottivat kalustani oli kuin sähkövirta olisi kulkenut lävitseni, multa meinasi tulla heti. Riina tiesi ainakin miten miehet runkkaa koska hänen kätensä rupesi käymään tasaiseen tahtiin. -Purista hieman enemmän, sanoin ja hän tiukensi otettaan.

      -No niin, nuolaise sitä siitä päästä kuin tikkukaramellia ja voit vaikka yrittää ottaa sen suuhusi, sanoin. Riina nuolaisi terskaani ja tunne oli mahtava, viime kerrasta oli kulunut jo hieman aikaa. Riina yritti ottaa kaluani myös suuhunsa mutta se ei häneltä oikein onnistunut. Hänen hampaansa osuivat ikävästi kaluuni kokoajan ja fiilikseni rupesi huononemaan.

      Vetäisin Riinan pään pois jalkovälistäni pääni luokse ja suutelin häntä. -Se oli mahtavaa, sanoin samalla kokeillen hänen jalkoväliään joka oli aivan märkä. Käänsin Riinan selälleen ja nousi itse hänen päällensä levittäen omilla jaloillani hänen jalkansa levälleen.

      Juuri kun terskani oli jo Riinan pillun huulilla hän kuiskasi, -Onko sulla kumia? Onneksi hän hoksasi sen kun minä en humalassa ja kiimassa enään ajattelutkaan täysitehoisesti. Kortsu! soi pääni sisällä, en ollut pakannut reppuuni yhtään kortsuja, kaikki yöpöydän laatikossa kotona. PEttymys rupesi valtaamaan mieleni että kortsun puutteeseen tämä nyt tyssäisi.
      -------------------------------
      Jatkan myöhemmin.

      • Odottava

        JATKA PIAN !!!


      • Keisari Z

        Onneksi mieleeni pälkähti melkein välittömästi että pidän yleensä lompakossa varalla kortsua. Repäisin äkkiä takkini teltan nurkasta ja kaivoin lompakkoni povitaskusta. Helpotukseni oli suuri kun lompakosta löytyi kuin löytyikin kortsu.

        Kortsunmetsästyksessä oli kullini hieman veltostunut joten ajattelin äkkiä itse runkata sen taas paraatiasentoon. Aloin vetelemään käteeni kun Riina sanoi että hän voi tehdä sen. No menin kontillani Riinan lähelle ja hän rupesi runkkaamaan kulliani. No ei mennyt kauaa kun kullini oli taasen paraatikunnossa ja niin rullasin kortsun paikoilleen.

        Nousin taas Riinan päälle ja levitin hänen haaransa. Kokeilin sormella ja hän oli aivan märkä josta olin mielissäni koska uskoin sen helpottavan kullini sisään mahtumista. Aloin työntämään kulliani hänen sisäänsä rauhallisesti ja Riina piti silmiään kiinni ynähdellen hiljaa. Kun sain kullini juurta myöden sissän värisi Riinan koko keho ja hän puri minua rintakehään pysyäkseen hiljaa.

        Aloitin rytmikkään nussimisen ja tuo kireä pillu tuntui todella hyvältä...


      • sweetkiss
        Keisari Z kirjoitti:

        Onneksi mieleeni pälkähti melkein välittömästi että pidän yleensä lompakossa varalla kortsua. Repäisin äkkiä takkini teltan nurkasta ja kaivoin lompakkoni povitaskusta. Helpotukseni oli suuri kun lompakosta löytyi kuin löytyikin kortsu.

        Kortsunmetsästyksessä oli kullini hieman veltostunut joten ajattelin äkkiä itse runkata sen taas paraatiasentoon. Aloin vetelemään käteeni kun Riina sanoi että hän voi tehdä sen. No menin kontillani Riinan lähelle ja hän rupesi runkkaamaan kulliani. No ei mennyt kauaa kun kullini oli taasen paraatikunnossa ja niin rullasin kortsun paikoilleen.

        Nousin taas Riinan päälle ja levitin hänen haaransa. Kokeilin sormella ja hän oli aivan märkä josta olin mielissäni koska uskoin sen helpottavan kullini sisään mahtumista. Aloin työntämään kulliani hänen sisäänsä rauhallisesti ja Riina piti silmiään kiinni ynähdellen hiljaa. Kun sain kullini juurta myöden sissän värisi Riinan koko keho ja hän puri minua rintakehään pysyäkseen hiljaa.

        Aloitin rytmikkään nussimisen ja tuo kireä pillu tuntui todella hyvältä...

        oih! jatka pian!


    • tytsy

      ihmeessä ;) kyllähän aina kiinnostaa miten kyrpä uppoo pilluun

    • MoNo

      jeps...

    • Anonyymi

      Oltiin perheen kanssa telttaretkellä, minä vaimo Riikka kaksi pientä lasta ja tytär Raili 17v ja hänen kaveri Satu 17v. Päivällä käveltiin jonkin verran tytöt kävi luonto polulla juokseen. Illalla kun oltiin syöty Tyttäreni Raili meni meidän telttaan levähtään lasten kanssa, minä Riikan ja Satun kanssa kanssa otettiin juomia tytöt valkkaria ja minä kossua. Vaimo kömpi telttaan me Satun kanssa pidettiin nuotiota ja valvottiin.
      Menin telttaan vaimo nukku Raili ei herännyt vaikka puistelin.
      Sanoin Sadulle minun pitää tulla sun kanssa.
      Teltassa oli yksi iso peitto, Satu oli jo peiton alla, en saanut unta makoilin selin, Satu kääntyi minuunpäin ja sanoi etkö sinäkään saa unta. Otin Sadun kainaloon onko nyt parempi, tuli aivan liki laittoi jalan pohkeelle, kohta hyväili vähän rintakehää ja sormeili nännejä, naurahti sun nännit on kovat. Katsoin Satua ei ole kummakaan kun olet vieressä. Satu kokeili sievästi pikkuhousujen päältä, tää on puristuksissa ja kaivoi esiin, ihana kun on iso en ole ennen nähnyt kuin pikkusia.
      Hyväili peiton alla kärjestä juureen, haluan nähdä tämän, ollaan hiljaa. Satu otti peittoa pois saanhan vähän ja hyväili meni lähelle katsomaan tunsin kuumat huulet ympärillä, Satu oli kontallaan.
      Nostin keviän naisen naamani kohdalle ja vedin alas, kun nuolasin puristi kovasti kalusta pikku hiljaa alkoi pillu liikkua huokaili hiljaa koko ajan kalu oli välillä syvällä suussa. Ulkoa kuului ääniä Satu hyppäsi reunaan, äänet vaimeni.Satu kuiskas olikohan se Riikka ja tuli viereen.
      Nostin Sadun päälleni Satu katsoi minua ja liikkui alemmas ohjasi kalun itseensä ja laskeutui pää oli rintaa vasten ja imi nännejä kuiskasin tulet raskaaksi puisti päätä, piti lantiota alhaalla ja pikkuhiljaa menin syvemmälle ja syvemmälle, Satu kuiskas ei koskaan ennen näin syvällä, nousi ylös painoin takaisin pani uuuh että on hyvää ja sitä jatkui on ihana tunne ja jatkoi naintia kohta puri olkapäähän ja tärisi ja huokaili anna anna jo paisuin ja laukesin voimalla. Satu makasi jonkin aikaa ja pyyhki spermat pois.
      Aamulla olin jo ulkona keittelin kahvia kun Riikka tuli teltasta, Hei täällähän on jo kahvit valmiit. Syötiin ja mietittiin mitä tänään. kierrettiin pinepiä lenkkejä lasten kanssa. Tytöt kävi taas pitemmällä. Ruuan jälkeen Raili ja Riikka teki ostoslaput ja lähti kauppaan autolla,pojat halusi mukaan. Katsoimme Sadun kanssa toisia ja juostiin telttaan Satu riisui nopeasti tuli 69 aentoon päälle alkoi kiivas hyväily ja Satu nousi päälle istui kunnolla pohjaan nuori juoksijan lantio liikkui nopeaan kertoi haluaa olla kiimapilluni ja nai kovaa yritin hillitä jatkoi vaan ja sai orgasmia joka jatkui pieninä orkkuina tulin sisään kertoi olen hulluna sun isoon kyrpään nytkin se on paksu vaikka on lauennut. Oltiin ulkona kun vaimo soitti pitääkö jotain muuta meillä menee hetki, Satu veti telttaan ja oli kontallaan pane lutkaa pane, pillu oli heti märkä painoin onnesta satu huusi peittoon tyn laskin kuumaa sisään Satu romahti alas, pyyhin kuivaksi nostin housut ja sanoin nuku rauhassa.
      Raili kävi katsomassa Satua kun tulivat, istui viereen ja hämmenteli nuotiota, aukaisin teltan kun siellä oli huono ilma ja löy minua kepillä sormille ja meni äidin luo laittamaan ruokia kylmä laukkuun ja tuli ja joi mielenosoituksellisesti siideriä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe