Olen nähnyt kaikenlaisia uutisia youtube xboxille mainoksia.
Joten löytyisikö joltakulta vastaus tähän:
onko youtube jo ladattavissa xbox 360:e?
Jos on kuinka, olen etsinyt jo xbox liven apps (sovellukset) osiosta ja video osiosta (ja paljon muualtakin).
Onko jo joillakin teistä se?
Onko sitä mahdollista ladata edes Suomen alueella?
Teette turhaa työtä jos lähetätte "olisit ostanut PS3:en" viestejä, minä en sitä hanki =P
Youtube xboxille
23
1028
Vastaukset
- Peluri1977
Youtube ei ole mikään sovellus, jonka voisi tosta vaan ladata Xbox 360:lle. Olisi sama, jos kysyisit "voiko yle:n nettisivuja ladata xbox 360:lle?".
Kyse on nettisivuista!
Joten itse en ainakaan tiedä, että Xbox 360:lla voisi jotenkin surffaila netissä. Xbox live on eri asia, kuin normaali internet.
Mutta jos jotenkin Xbox 360:llä pääset tavalliseen internettiin, niin sit voit myös mennä Youtubeen. Mutta käsittääkseni tämä ei ole mahdollista.- YouM
Youtube on julkaistu sovelluksena xbox liveen, mutta ei Suomessa (vielä).
- Selvennystä
YouTube kuten monet muutkin internetistä löytyvät palvelut käyttävät kyllä nettiselainta ensisijaisena käyttöliittymänä, mutta eihän se estä tekemästä sovellusta joka palvelua käyttää myös jollakin toisella alustalla.
- gfgdfgdgdgfgdg
youtube se on vasta USA:ssa xbox 360:lla. sun pitää tehä ihaa uus profiili ja laittaa vissii maaks USA ja sit sä saat sen en oo varma mut saa nähä onks tulos suomee.
- tube juu
ps3 siinä on pitkään ollu jo oma youtude.
- ?Nimimerkki?
Ps3? Kuka nyt sitä ostas, en ainakaan minä.
- jep.
?Nimimerkki? kirjoitti:
Ps3? Kuka nyt sitä ostas, en ainakaan minä.
Minä ostin, koska bluray ja 3D
- Xbox360play
jep. kirjoitti:
Bluray = turha! ja sit toi 3D... se nyt on surkein syy ostaa mitään -.-
- HUONO SELITYS
jep. kirjoitti:
mul on uusin xbox ja siinä on BLURAY
- Hax?
HUONO SELITYS kirjoitti:
mul on uusin xbox ja siinä on BLURAY
Harmi vaan ettei yhdessäkään xboxissa ole blueraytä
- No ei ihan mutta
on siellä app storessa ladattavissa muita video sovelluksia jotka on saatavissa ihan suomessakin. YouTube ja muutamat muutkin on saatavilla vaan USA:ssa ja euroopan isoissa maissa, kuten saksassa ja briteissä. Ainakin Muzu-TV ja joku MSN:n videozydeemi näyttäis löytyvän Finland storesta.
- ->?<-
Mutta mikähän on niillä syynä ettei ne levitä sitä muuallekkin?
- winski 83
mut ei mun mielestä ole xbox 360 mitään semmosia
- xbox360
xbox360 on paras
- oisko tieetoo
Mun kaveril on xboxil youtube ja se on suomalainen.Oisko kellää tietoo miten sen saa suomesa xboxille.
- courtesymantis
Tee amerikan tili, siis uus tili johon laitat kotipaikaks amerikan ni saat kivoja sovelluksia ja uudenlaisia juttuja,mm pelejä jot ei saa suomen tilillä =)
- asdasdasdasd123123
Nyt tuli Internet vihdoin xboxille!
- BETA BETA
mull on ollu ainaki IE jo ainaki kuukauden ja youtube viel kauvemmin boxilla koska oon beta testaaja
- olenhetero
BETA BETA kirjoitti:
mull on ollu ainaki IE jo ainaki kuukauden ja youtube viel kauvemmin boxilla koska oon beta testaaja
Juuh onko sulla ollu 2-3 kuukautta se Internet Itellä oli ja kaverit ihmetteli Ym.. Ja olin myös itse tuo Beta testaaja
- BETA BETA
olenhetero kirjoitti:
Juuh onko sulla ollu 2-3 kuukautta se Internet Itellä oli ja kaverit ihmetteli Ym.. Ja olin myös itse tuo Beta testaaja
juu kaveri neuvo miten pääsee testaajaks (ku se oli muutama vuosi sit reksteröiny siihen ni se oli sillä jo valmiiks tolle uusimmalle testaukselle)
- usa on paras
hyviä vinkkejä
tehkää uus tili ja maaks usa
ladatkaa nii paljon indie pelejä ku mahtuu niit on yli 2000 ja maksaa max 3e.
Ladatkaa crackle elokuva sovellus. Siel on yli 200 elokuvaa ja sarjaa ilmaseks.
Ladatkaa fox kans - usa on paras
hyviä vinkkejä
tehkää uus tili ja maaks usa
ladatkaa nii paljon indie pelejä ku mahtuu niit on yli 2000 ja maksaa max 3e.
Ladatkaa crackle elokuva sovellus. Siel on yli 200 elokuvaa ja sarjaa ilmaseks.
Ladatkaa fox kans - helppoa
internet explorerilla menee youtubeen ni sillee voi kattoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957