Kertoisitteko Livin Largen/ Living It Upin ja Lomalla Sarjanumeroita mulle?
Sarjanumeroita?? =( Serial Numbers)
56
8269
Vastaukset
- jepy
Jokaiseen peliin on oma henk. koht. sarjanumero, muiden numerot eivät kelpaa!!
Eipä taida muutenkaan olla järkevää jakaa omia sarjanumeroita ventovieraille..- Simi
oon kuulut jotai että uuden sarjanumeron pystyy
"tilaamaan"? the simssin virallisilta sivuilta eli
http://thesims.ea.com/index_flash.php - Sims 3 tietäjä
:D:D
Väärässä oot..
On pari sarjanumeroa, jotka toimivat joka ikiseen sims 3:seen :P
Joten äläpä laita eteenpäin tollasia - sims fan
sarjanumerot sims 3 sen pelis ei oo henkikökohtasii niitä löytyy netistä ja ne toimii olen kokeillut
- cathrine1
Sims 3 tietäjä kirjoitti:
:D:D
Väärässä oot..
On pari sarjanumeroa, jotka toimivat joka ikiseen sims 3:seen :P
Joten äläpä laita eteenpäin tollasiaMITKÄ EN ITE TIIÄ KERRO PLIIS Sims3
tietäjä en tiiä paratiisisaaren sarjanumeroo - TBPopcorn
jepy, itseasiassa muiden numerot kelpaa. Ja kaikki jaksaa valittaa laittomuudesta, luitteko otsikon? Täällä kysytään sarjanumeroita simssiin, eli tämä EI ole marinapalsta... P.S, kannattaa kattoo englanninkielisiltä sivuilta, sieltä löytyy melk. joka sivulta jos googletat esim. Sims 3 university life serial code (sims 3 yliopistoelämää sarjanumero) ..
- mila
voisko jouk kertoo mulle tavallisen the simsin serial numberin..?????
- saatananpalvoja66666
tiiättekö mikä ois the sims 1 lemmikit lisäosan sarjanumero??????TARVIIN SITÄ.ostin sitä varten the sims deluxe editionin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ETTÄ OISKO TIETOO???
- meikäkidivaan
KCQY- 4FD5- GH4G- SGHR- JRLD
- ..JTY
meikäkidivaan kirjoitti:
KCQY- 4FD5- GH4G- SGHR- JRLD
EI TOIMI
- Huugo 99
Mulla ei oo enää niitä kansia... niin voiko sen sarjanumeron saada mistään enää?
- the sims fani
voisko joku kertoo the sims lemmikit,superstar ja house partyn sarjanumerot?? :O
- Nice person
Oke te ootte säällittäviä ku ette uskalla kertooo sims 3 sarjanumeroo....
täs on joitaki .. kaikki ei välttis toimi mutta osat... minullakin toimi kun kokeilin. :)
Serial Keys:
9AQ8-XJJJ-QP4L-AQP7-NRLD
A7D5-3W63-K7L8-FK74-BRLD
ZAVM-TZUE-2Q5X-T2QM-ZRLD
4H7P-WT79-57K9-257N-BRLD
W2FF-8R9R-7FVA-97FY-CRLD
HGNE-SSRZ-CMTS-SCMV-URLD
95BB-2BH5-3JMK-M3J5-NRLD
F78Q-DPVR-YW2Y-VYW5-2RLD
U7RH-2QHE-JBWK-AJBK-MRLD
245V-K47V-PYY8-6PYF-BRLD
HH77-JYJR-R8QK-PR8T-MRLD
FSCL-7RDM-NLLF-WNLU-GRLD
8R99-95TT-CFCU-ZCFZ-VRLD
B6RH-XG44-YY46-7YY7-8RLD
NJ2A-M8US-WUSV-CWUW-XRLD- omansa hukannu :(
osaisikko kertoo sarjanumeron sims medievaliin? :))
- jumalani
KIITOS TUHANNESTI!!!!!!! selailin ihan älyttömän pitkään keskusteluja ja yms ja nyt löysin! Kiitos! :D ♥♥♥
- apuaa1
jumalani kirjoitti:
KIITOS TUHANNESTI!!!!!!! selailin ihan älyttömän pitkään keskusteluja ja yms ja nyt löysin! Kiitos! :D ♥♥♥
mikä sul toimi ku mä tarvisin ? (:
- RANDOMTYPSYY
MIKÄ SE ON NUISTA OON KOKEILLU JO 3 MEE EIKÄ OLE
- Sinitin--
Kiitos kovasti, " Nice Person " ! Selailin epätoivoisena amerikkalaisia sivuja ja sit päätin painaa suomikaksnelosta. Toi viimenen toimi mulla. Onko sulla siihen Luksuslukaaliin koodia, vai toimiiko noi niihin myös ? Poltin vahingossa ne .. ohjekirjat takassa tossa yhtenä kylmänä päivänä, sitte meni kone & jouduin uudestaan lataan simssin uudelle koneelle. Tosi kiva ku pystyit auttaan (=
- Liinuloveci
onks jollain tunnusta tohon storeen et pystyis lataa siihen niitä kamoja? auttakaa !!
- Nutcake
Osta peli. Miksi jonkun pitäis antaa sulle oma rekisteröimätön koodinsa, jonka jälkeen ei enää itte pystyis sitä kayttää storeen ja EA:n foorumiin. Hello!!!!
- liinuloveci
pystyy sitä viel itekki käyttää, mutku mul ei enää oo niit kansii ;(
- Nutcake
Ei muuten pysty. Kun sä oot rekannu sen pelin EA:n sivuilla, niin that's it... se koodi on käytetty. Samaa koodii ei voi rekata toista kertaa, koska se nyt sit siellä EA:n tiedoissa. Et silleen...
- Määääävaaaa
Kiitos Nice Person!!!!! Tää vaikutti mun pelaamisee paljo!!! Kiitos tuhannesti!!!
- APUUVA!!
hei tarviin toho the sims 3 lemmikiin sarjanumeron koska pikkuveli hukkas sen mikä mul oli!! olisin tosi kiitollinen jos saisin semmotteen
- että näin
jokaiseen levyyn on oma koodi. minun sims 3sen (juuri ostettu) koodi oli "väärä" eli ei hyväksynyt ohjeiden takana olevaaa koodia. jouduin lähettävään kuvan ostokuitista ja kaikkine muine todisteineen että koodi ei toimi ja että olen ostanut pelin.. (lähetin siis sinne pelin tekijälle? toimittajille.. en siis ostopaikalle) sieltä sain sitten viikon kuvuttua uuden koodin joka toimi moitteettomasti..
tietääkseni yksi koodi toimii vain kerran ja siihen tiettyyn peliin.. ja joku oli ns. ryövännyt minun pelini koodin omaan NETISTÄ LADATTUUN peliinsä, jonka vuoksi pelini ei hyväksynyt koodia. ((ainakin näin selitettiin minulle)) - ansku n
Noista "yleis"koodeista ei mulla ainakaan toiminut mikään, eli olisko jollain joku toimiva koodi? Jostain syystä pelin mukana tullut koodi ei toimi, vaikka sitä ei aikaisemmin ole käytetty.
- että näin
lue ansku n mun edellinen viestini, mulla oli sama ongelma. ota yhteyttä simsin tekijöihin? -vittu ku en muista mitin itse sillon otettiin yhteyttä.. jokonkin isommalle tyypille..
- kiitos!
kiitos kovasti nice person heti eka koodi toimi ! ;)
- kakka
joo oikeesti mullaon kauhee ogelma miten saan sen sarjanumeron tohonantakaa pliis toimiva sarjanumero sims 3 pelkään peliin niin olen onnelinen =)
- ??
olisko jollakin sims 3 superstaraan sarjanumeroa, olen kadottanut ohjekirjan ja tahtoisin mieluusti päästä pelaamaan...?
- name
oisko kellään ihan pelkän perus sims 3 peruspelin sarjanumeroa?
- kokokoggg
ainakin 92TB-LC66-JK9V-U3PW-AAMF siin on sims 3 peruspelin
- ?
mä en tajuu miks en pääse auttakaa ja antaksaa sarjanumerooo!!
- hfdhdf
mun sims 3 tuli sarjanumero, mut se ei toimi, ja mä haluaisin sen sarjanumeron, mut en näköjää saa ku se ei toimi =(
- moivaansullekki
Saaks sieltä sivuilta ladattua sen tiedoston nii että voi lähettää sen? Haluisin yhen simin, mutta oon hukannu peruspelin koodin, ja lemmikkielämää pelin rekisteröiny aikasemmin mutta nyt sitä ei ole mun tiedoissa, eikä ota sitä enää :
- lollipop 14v
Tavitsisin perus simssi 3 koodin , help mee
- jokupiilossa
Mikä sen koodi on ku on se the sims 3 tilin luominen TARVISIN HIMONAAA
- Help oikeestiii
Ja mä tarvi yli opiston koodin
voisko juka helpata
?? EA:n tuesta antavat sinulle uuden jos vanha on kadonnut.
- Pliis !
Hei voisko joku kertoo luksuslukaali-kamasetin koodin? Sain kaverilta levyn mutta en asennuskoodivihkoa.. /: Joten Heelp !
- Huomaamaton :(
voisko joku kertoo sims 3 tliopisto elämää koodin ?
- simshullu 12
mikä se the sims 3 tilin luomisen koodi on kun haluaisin ladata niitä tavaroita voisitteko vastata pian
- Heih!
Kannattaa pyytä joltain frendiltä jolla on Sims3 sitä koodii! :)
Se ei toimi, sillä jos tuo kaveri on rekisteröinyt tuon koodin itse Sims 3 sivuille, niin silloin se on jo käytössä. Rekisteröinnin voi tehdä vain kerran ja yhtä tiliä kohti. Ja miksi ihmeessä kenenkään pitäisi antaa oma rekisteröintikoodinsa ja menettää niin oma mahdollisuutensa ladata tavaroita Storesta? Ainakin oletan että kyse on Storen tavaroista.
- cathrine1
Mikä on sims 2 perus pelin sarjanumero?
- Öööömm
Ku mä oon ostanu sen sims 3 netistä originistt nii mitä teen ku haluun lataa niit vaattet sinne sellaselt sivul ja siihen tarttee sen sarjanumeron et voi lataa ei mul oo ku oon ladannu neist? :OOO
Pelin sarjanumero näkyy Originissa kun klikkaat pelin tiedoista sitä info kuvaketta -> (i).
Jos tarkoitat rekisteröitymistä EA:n Sims 3 sivustolle niin ok mutta älä missään tapauksessa luovuta sarjanumeroa minnekään muualle.- huooooh
Ei löydy mitään sarjanumeroa..
- SELKIS112343455
huooooh kirjoitti:
Ei löydy mitään sarjanumeroa..
Netistä tilatussa versiossa peli on jo rekisteröity sinne sims yhteisöön, eli sarjanumeroa ei tarvi kirjottaa erikseen.
- neeeaaa10
Nyt uusin sarjanumero sims3 barnacle bay! Mikä onse sarjanumero tohon??ja uusin sitte
- Vialliset ohjeet...
Ite tilasin ladattavan Sims 3sen Coolshopista, koodi tuli sähköpostitse ja "ohjeet" kuinka aktivoida peli... Sanoittii vaa että mee simssin virallisille sivuille ja rekisteröi koodisi sinne inn vitsi saat pelisi. Niinpä tein ohjeiden mukaan, mutta mitään ei tapahtunut. kysyin asiakaspalvelusta apua ja sanoivat että rekisteröi koodisi Originii!? Kävin kahtoo ja sieltä ois voinu niinku AKTIVOIDA sen pelin, mutta sarjanumero oli jo käytetty jote ei toiminu! Jaa, sinne meni sarjanumero eikä peliä ole saatu ladattuu vialliste ohjeide takii!
- Ljlvh
Voiks joku laittaa lisää noita sarja numeroita
- nerf
sims 3 versioihin
JTDV-UB33-EUR6-NEUV-ARLD
GCV5-JZ3R-7V37-C7VU-ARLD
U24C-SKJH-9KRN-K9KJ-SRLD
582A-EN4P-3QJ6-U3QH-9RLD
RHGY-6E32-8PN5-X8PL-8RLD
YUWW-P6RY-ELVS-DEL6-WRLD
PPJA-MPCY-TQLE-ETQK-HRLD
CVXP-WHH7-TJLK-XTJV-NRLD
DB6E-BZMV-ZCAP-2ZC8-SRLD
4XG8-DBEL-Y4ZF-SY4X-JRLD
FFGQ-7JUU-EDPW-DEDM-ZRLD
ZPSS-CA92-Q5WA-DQ57-ERLD
6e9r-d2ty-252x-h25s-2rld
2fww-tcwj-83wz-m83n-5rld
6mcl-klly-t72q-2t7s-trld
6fnw-femp-8r2r-58rs-urld
njff-6t4l-67a8-d672-crld
js8g-hhve-e8ez-9e86-5rld
6nwe-77yu-r524-ss5s-7rld
Gj99-vx9z-p4wc-fp4u-grld
df66-3m6m-uc59-6uc3-drld
7yv5-7g9k-dvxc-ddvv-grld
72MD-YSDQ-7BTF-Z7BU-HRLD
BZR9-SWC7-Y9BG-MY99-KRLD
WSD5-AULK-HXDP-WHXF-RRLD
XXFP-2N94-JDRC-8JDE-ERLD
HVRR-3KKW-69HM-M695-PRLD
5F77-8KKX-UUJM-9UUK-PRLD
MW8G-BUZM-2S75-52SN-7RLD
BFUU-AL8U-F37B-ZF35-FRLD
33Z9-SQFH-N6XJ-9N6V-NRLD
FLZ9-3SBC-DNBE-8DN9-JRLD
KDNE-G2KH-8AFN-A8AD-SRLD
XGV5-2ZU8-2UNY-22UL-4RLD
PYY8-AYV3-ZGCY-UZGA-4RLD
BZ9R-8DWW-42GZ-G42E-5RLD
2NXP-48JL-Q95P-7Q92-VRLD
K9K3-UC2Z-XRF5-WXRD-9RLD
WPPX-6UU3-E9ZY-9E9W-6RLD
3AU4-54FT-MFXH-YMFV-MRLD
BT3K-E9TZ-CH7W-ACH5-2RLD
P64L-54S6-48KV-T48H-ZRLD
4666-Q4GX-EDYJ-NEDW-NRLD
R422-7WH2-68ML-Z68K-QRLD
toimivuudesta en anna takuu mut tommosia löytys soveltavuus sims 3 mukaan laskien lisä osien hetken saa pää punasena selata löytäkseen toimivan koodin mut ainaskin sit toimi :)- nerf
osa pitäis olla supernatural lisä osaseen :)
SRKT-5RZS-24FY-TC5I-0FLT
ECEE-2JYF-7GPC-MN4F-0FLT
JKC4-4EUN-CTAH-U1DA-0FLT
4RR9-BHXQ-6Y2O-2E1X-0FLT
XMFP-7JF9-N3S0-C3SI-0FLT
DQYG-MKUH-EQKC-U2J1-0FLT
43YY-YAZD-6BEP-DA23-0FLT
86V5-D5V6-B6VQ-AF1G-0FLT
I7MD-93I4-LRSV-203X-0FLT
IAXX-ZV2H-26EA-KCCC-0FLT
ZFPX-EA7V-RG0I-MI1R-0FLT
GKVD-45VF-CPRR-7Q53-0FLT
6QBT-VU74-E1FJ-YLWJ-0FLT
BW7X-GL7K-RPH5-WJMG-0FLT
- HALLOOTA
mut toimiiks nää koodit jos on levyllä ja haluu rekisteröidä sen pelin et saa storest kamaa? ja vanha koodi on jo käytetty ?
- thesimms
tarvis sims3 täyttä elämää lisäosan rekisteröintikoodin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598963124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92421Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1971667Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221391- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41927Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41782Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75694