Mistä kyseisen kortin voisi saada? En ole törmännyt, eikä mainosteta.
Kiva jos sais kännykkään wlan yhteyden näin helposti. Kyseinen kortti toimii kai esim nokian 5230 kännykässä, niin olen kuullut.
Wifi microsd kortti
6
159
Vastaukset
Kyllä vahvasti epäilen ettei sellaista korttia ole olemassa tai jos on, niin se ei toimi.
- 5230
Kyllä niitä on jossain, mutta missä?
http://www.mobiiliblogi.com/tag/microsd-wifi/
Kyllä niitä jossain päin myydäänkin, mutta en ole törmännyt vielä Suomessa.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=sd wifi card
Aika jännä että kuulumma on olemassa? Sehän vaatii että puhelimeen pitää asentaa erillinen ohjelma, jolla hallitaan sitä wlan korttia? Muutenhan se ei voi toimia, koska Nokia 5230 mallissa ei ole wlan tukea.
- 13+7
Höh. "Nokia 5230 mallissa ei ole wlan tukea."
No ei ollut mun vanhassa pöytäkoneessakaan wlan tukea, mutta sitä löytyi sen jälkeen kun laitoin siihen wlan kortin. Samoin kai se kännyssäkin toimii.
Ja miksi sä vapunen leikit tietämätöntä? Itsehän keskustelit pari kk sitten juuri tästä aiheesta. Minäkin olisin kiinnostunut sellaisesta kortista.
- fastandfurious
muuten mistä tuo sana kuulumma,meillä etelässä sanotaan kuulemma,kuulumma etelässä tarkoittaa ennemminkin jotta kuulumme johonkin,esim."me kuulumma siihen joukkueeseen"
"Ikävä kyllä se ei kuitenkaan käy tuosta vaan, koska ohjelmistopuolen pitää osata käyttää hyväkseen ominaisuutta. Puhelimiin tarvittaisiin siis vähintäänkin ohjelmistopäivitys, jotta microSD-kortin langatonta yhteyttä kyettäisiin hyödyntämään."
Eli Nokian tapauksessa ohjelmistopäivitys tuskin auttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782666Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721411Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291305
- 1451193
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741087
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068