Mistä kyseisen kortin voisi saada? En ole törmännyt, eikä mainosteta.
Kiva jos sais kännykkään wlan yhteyden näin helposti. Kyseinen kortti toimii kai esim nokian 5230 kännykässä, niin olen kuullut.
Wifi microsd kortti
6
185
Vastaukset
Kyllä vahvasti epäilen ettei sellaista korttia ole olemassa tai jos on, niin se ei toimi.
- 5230
Kyllä niitä on jossain, mutta missä?
http://www.mobiiliblogi.com/tag/microsd-wifi/
Kyllä niitä jossain päin myydäänkin, mutta en ole törmännyt vielä Suomessa.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=sd wifi card
Aika jännä että kuulumma on olemassa? Sehän vaatii että puhelimeen pitää asentaa erillinen ohjelma, jolla hallitaan sitä wlan korttia? Muutenhan se ei voi toimia, koska Nokia 5230 mallissa ei ole wlan tukea.
- 13+7
Höh. "Nokia 5230 mallissa ei ole wlan tukea."
No ei ollut mun vanhassa pöytäkoneessakaan wlan tukea, mutta sitä löytyi sen jälkeen kun laitoin siihen wlan kortin. Samoin kai se kännyssäkin toimii.
Ja miksi sä vapunen leikit tietämätöntä? Itsehän keskustelit pari kk sitten juuri tästä aiheesta. Minäkin olisin kiinnostunut sellaisesta kortista.
- fastandfurious
muuten mistä tuo sana kuulumma,meillä etelässä sanotaan kuulemma,kuulumma etelässä tarkoittaa ennemminkin jotta kuulumme johonkin,esim."me kuulumma siihen joukkueeseen"
"Ikävä kyllä se ei kuitenkaan käy tuosta vaan, koska ohjelmistopuolen pitää osata käyttää hyväkseen ominaisuutta. Puhelimiin tarvittaisiin siis vähintäänkin ohjelmistopäivitys, jotta microSD-kortin langatonta yhteyttä kyettäisiin hyödyntämään."
Eli Nokian tapauksessa ohjelmistopäivitys tuskin auttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai938862Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484781Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414461Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462706Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001536- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641192Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391170Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110