Sähköpostin poistotoiminto on perseestä, joutuu ruksaamaan joka viestin ennen poistoa, mihin on hävinnyt kirjekuoren vierestä postiviestien yläpuolelta ruksauspaikka joka merkitsee kaikkiin auki olevan sivun viesteihin ruksin
ettei viestejä tarvitse ruksata yksitellen, tulee niin paljon roskapostia että
nyt postin poisto hallinta on liian hidas.
Sähköposti
4
<50
Vastaukset
- 18
Samaa kysyn minä??
Hei,
Kiitos viesteistänne. Ruksauspaikka poistettiin käyttäjäystävällisyyden parantamiseksi, koska käyttäjät poistivat vahingossa viestejä, joita ei olisi pitänyt. Valitettavaa, että uudistus on heikentänyt sinun käyttökokemustasi.
Voit kuitenkin poistaa useita viestejä yhtä aikaa pitämällä Shift-näppäintä pohjassa. Eli kun näppäin on pohjassa voit valita haluamasi määrän posteja klikkaamalla ensimmäistä viestiä ja sen jälkeen viestiä, johon haluat katkaista valinnan.
Toivottavasti tämä ratkaisi ongelmanne.
Iloista joulua!
Terveisin,
Elina
Suomi24- Ei enää Vittuuntunut
Kiitos paljon Elina!
Nyt on Sähköpostin poisto hallinta ok.
Iloista Joulua myös sinulle ja Uuttavuotta.
T. Pekka - mlukku
..ei ole vaikeaa poistaa vaikka yksitellen....tärkeämpää on se että toiminta pelaa....
....ihan hyvä on postin toiminta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624472Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141573Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !441354Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58949
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.175878Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39801