Olisin kysynyt et minkä maan armeija käyttää ump45 vai käyttääkö kukaan
Mikä maa käyttää...
6
64
Vastaukset
- lolzz
www.google.fi
- hölöhölö
Kiitos tosta valoittavasta tiedosta, mutta pitkän etsinnän jälkeen en vieläkään tiedä mikä maa sitä käyttää ja kylllä olen katsout wikipediat ja tälläiset läpi.En tiedä olenko hakenut väärillä hakusanoilla vai mikä mutta en tiedä mikä maa sitä käyttää
- kakkapoika44
USA:n poliisi ym. viranomaiset
- hölöhölö
ok
kiitos tiedosta muuten en vaivaisi näin pienellä asialla mutta ku oon jo kyllästyny ettimään tuosta googlesta ku 2h ettinu kohta ja mittää en oo löytäny - lolzz
Googleen hakusanksi: H&K ump 45 --> http://en.wikipedia.org/wiki/Heckler_&_Koch_UMP
Tuoltaa löytyy tietoa esim.: U.S. Customs and Border Protection officers carrying UMPs.(kuva)
Vieläkö pitää kertoa lisää?:OO - sdfreg
otas poika täältä, löytyy kaikenlaisista aseista tietoa, mm kiväärit,krenaatinlaukaisimet,raketi/ohjukset:http://world.guns.ru/smg/de/hk-ump-e.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483