Jep, 40 v. nainen olen , yli 10 v. parisuhde. Avokilla eturauhasongelmia , ilmeisesti erektiovaikeuksia. Mun tekis mieli kirkua . Mä oon niiin vailla: läheisyyttä, kosketusta, seksiä, kunnon PANOA! Ja vielä enemmän -kele kirkua tekis mieli kun hän perkele kaivaa imuria esiin, kylläpäs energia siihen riittää!!!!!!!!!!!
Jättää hänet meinasin mut se tulee ehkä hälle järkytyksenä, ...
EN JAKSA
Turhautunut, eron partaalla
2
626
Vastaukset
- valurates
Jaksa vaan, se on hyvä mies, tiedän tyypin. Ja puhukaa, puhukaa, puhukaa toisillenne. Hätä keinot keksii, vielä parempi, jos keksitte yhdessä!
- johannes
Tämä on ainaninen propleema On miehiä ja on naisia joiden tekee mieli. Tiedän tunteen hyvä että naisetkin sen tunnustaa. Minä jo vanha melkein 60. silti haluaisin melkein päivittäin rakastella. Vaimo saman ikäinen mutta hänellä ei ole vastaavaa tunnetta.ole ollut 3 vuoteen. Erään sairauden jälkeen..Een ole halunnut lähteä hakemaan apua muualata tai halunnut kyllä mutta silti ei. En osaa kertoa mikä auttaisi mutta joskus se tunne on vaan niin polttava kun toivoo että joku olisi lähellä. Voisi leikkiä rakastella suukotella ja naida kylliks.. Pitäisi olla meilläkin jotakin koska jostain syystä olemme jääneet tuosta ihanuudesta paitsioon tapa jolla voisimme edes tavata Saisi edes puhua ja miksi ei muutakin. Ehkä siitä jotain hyötyä jopa suhteellekkin olisi. Mutta tässä sitä vaan kärvistellään saman tuskan kanssa puolin ja toisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057