Hei, olen 21-vuotias reipas ja savuton yliopisto-opiskelija nainen Vantaan Korsosta.
Etsin perhettä, jonka luona voisin käydä välillä hoitamassa lapsia. Kokemusta minulta löytyy 2-9-vuotiaiden hoidosta, mutta olen myös ollut ripareilla isosena, joten teineistäkin kokemusta. Lisäksi minulla on lähipiiriini syntynyt viime keväänä vauva ja häntä olen saanut hoitaa, joten myös pikkuvauvoista kokemusta jonkin verran.
Luonteeltani olen luotettava, turvallinen sekä maalaisjärjen omaava nuori nainen. :-) Tykkään lapsista. Tarpeen mukaan myös esimerkiksi ruuanlaitto onnistuu.
Lähinnä ilta-tai viikonlopputyötä etsin, esimerkiksi pari tai muutaman tunnin kerrallaan. Myös päivisin joskus käy, mutta siis ennen kaikkea iltaisin ja viikonloppuisin.
Lähinnä Korsosta etsin perhettä, ihannetilassa jopa kävelymatkan päästä, mutta myös muut paikat otan huomioon; junalla pääsee hyvin esim Keravalle bussilla kätevästi.
Ota yhteyttä, mikäli kiinnostuit. Voin kertoa itsestäni lisää - voidaan myös nähdä ja katsoa, kohtaako ajatuksemme.
Yhteydenotot sähköpostilla lastenhoitaja90 ät suomi24. fi (välit pois ja ät merkin korvaus @-merkillä)
En välttämättä näin joululoman aikaan ihan joka päivä pysty katsomaan sähköpostia, joten jos en vastaa muutamaan päivään, niin viipymisen syy on joululomassa :-)
Lastenhoitaja tarjolla Korsossa
lastenhoitaja90
2
195
Vastaukset
- lastenhoitaja90
Nostan tämän ylös :)
- lastenhoitaja90-
Vielä kerran nostetaan ylös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594