Hei, olen 21-vuotias reipas ja savuton yliopisto-opiskelija nainen Vantaan Korsosta.
Etsin perhettä, jonka luona voisin käydä välillä hoitamassa lapsia. Kokemusta minulta löytyy 2-9-vuotiaiden hoidosta, mutta olen myös ollut ripareilla isosena, joten teineistäkin kokemusta. Lisäksi minulla on lähipiiriini syntynyt viime keväänä vauva ja häntä olen saanut hoitaa, joten myös pikkuvauvoista kokemusta jonkin verran.
Luonteeltani olen luotettava, turvallinen sekä maalaisjärjen omaava nuori nainen. :-) Tykkään lapsista. Tarpeen mukaan myös esimerkiksi ruuanlaitto onnistuu.
Lähinnä ilta-tai viikonlopputyötä etsin, esimerkiksi pari tai muutaman tunnin kerrallaan. Myös päivisin joskus käy, mutta siis ennen kaikkea iltaisin ja viikonloppuisin.
Lähinnä Korsosta etsin perhettä, ihannetilassa jopa kävelymatkan päästä, mutta myös muut paikat otan huomioon; junalla pääsee hyvin esim Keravalle bussilla kätevästi.
Ota yhteyttä, mikäli kiinnostuit. Voin kertoa itsestäni lisää - voidaan myös nähdä ja katsoa, kohtaako ajatuksemme.
Yhteydenotot sähköpostilla lastenhoitaja90 ät suomi24. fi (välit pois ja ät merkin korvaus @-merkillä)
En välttämättä näin joululoman aikaan ihan joka päivä pysty katsomaan sähköpostia, joten jos en vastaa muutamaan päivään, niin viipymisen syy on joululomassa :-)
Lastenhoitaja tarjolla Korsossa
lastenhoitaja90
2
181
Vastaukset
- lastenhoitaja90
Nostan tämän ylös :)
- lastenhoitaja90-
Vielä kerran nostetaan ylös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768