On tullu ongelma... Osaan siis trampalla voltin, takaperin voltin, sivuttain voltin, rodeon, takaperinvoltti 180, 360 (joskus) eteenpäin takaperinvoltin, eteenpäintakaperinvoltti sivuttain 180 (ganer sivuttain 180), taaksepäin voltti ja korkkia treenaan.
Oisko jotai MUITA temppuja mitä vois kokeilla? jos voisitte kertoo ja vaik linkittää jotai ni ois tosi kiva.
Mitä trampoliini temppui osaatte? Kertokaa!
17
465
Vastaukset
- 8)
Panin sun äitiä trampalla, sen tempun nimi paljastuu ristiäisissä keväällä.
- Henri turja
Onko pakko puhuu noin rumasti ja jos haluut ottaa jumpin niin tuu vaan voitan sut kuitenkin hetii ooou...jääätyy
mä hyppään ensin ilmaan.sitten heitän jalat niskan taa ja sitten alastullessa peukalolla kimpautan taas itteni ylös.
- pukiii..
poika hyppäs talon katolta rampalle ja pommppas eikä oo sen koomin näkyny..
- himok...
osaan puukolla villtää trampan siivuiksi.
- google
googleta niin löydät
- se talterin
taitto on paha,ei naapuria näkyny sittemisi!
- tupla13
Onhan tuplat eteen ja taa, itte osaan jo molemmat. Sit siihen tokaa volttii voi laittaa kierteitä!
- JERE PENIS
voiko trampan laittaa jos siinä hyppii vaan päivällä plussan puolella, mutta yöllä on vähän pakkasta??
Niin haittaako yö pakkanen???? - noobflippers
kattokaa tosta mä oon tos http://www.youtube.com/watch?v=Mxs8PvdONNc&feature=plcp
- ______
Testaa tupla takaperin volttia maaha
- njuuujuu
voltti ja sitte siitä (koripallo teline patjan toisella puolella) heität voltin ilmaan ja seuraava ihminen tekee saan jne. viimeinen heittää korin. p.s KASAKKA?
- Sinä minä
Mulla on ollu tramppa 5 v asti Kannattaa koittaa backflip niskoilleen
- Joo joo
Niin kannattaa jggfrdgcfzdseese
- 3runvilihd
Saan Full-1600, triple frontti, quad bäkki, gainer, tuplavoltti 900, bäkki, voltti, misty, saidy.. :) Ja kaikkee muuta kivaa :)
- TulihirviönPaskapallero
Treenaa takaperinvoltti 360° Combo tai takaperinvoltti- Combo. :)
- TulihirviönPaskapallero
Osaan tripla takaperinvoltti-Combossa 17 ja myös korkki 18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1411893
- 661797
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet551129Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107