On tullu ongelma... Osaan siis trampalla voltin, takaperin voltin, sivuttain voltin, rodeon, takaperinvoltti 180, 360 (joskus) eteenpäin takaperinvoltin, eteenpäintakaperinvoltti sivuttain 180 (ganer sivuttain 180), taaksepäin voltti ja korkkia treenaan.
Oisko jotai MUITA temppuja mitä vois kokeilla? jos voisitte kertoo ja vaik linkittää jotai ni ois tosi kiva.
Oisko jotai MUITA temppuja mitä vois kokeilla? jos voisitte kertoo ja vaik linkittää jotai ni ois tosi kiva.
Vastaukset 17
Vanhimmat
Panin sun äitiä trampalla, sen tempun nimi paljastuu ristiäisissä keväällä.
Onko pakko puhuu noin rumasti ja jos haluut ottaa jumpin niin tuu vaan voitan sut kuitenkin hetii ooou...jääätyy
mä hyppään ensin ilmaan.sitten heitän jalat niskan taa ja sitten alastullessa peukalolla kimpautan taas itteni ylös.
poika hyppäs talon katolta rampalle ja pommppas eikä oo sen koomin näkyny..
osaan puukolla villtää trampan siivuiksi.
googleta niin löydät
taitto on paha,ei naapuria näkyny sittemisi!
Onhan tuplat eteen ja taa, itte osaan jo molemmat. Sit siihen tokaa volttii voi laittaa kierteitä!
voiko trampan laittaa jos siinä hyppii vaan päivällä plussan puolella, mutta yöllä on vähän pakkasta??
Niin haittaako yö pakkanen????
kattokaa tosta mä oon tos http://www.youtube.com/watch?v=Mxs8PvdONNc&feature=plcp
Testaa tupla takaperin volttia maaha
voltti ja sitte siitä (koripallo teline patjan toisella puolella) heität voltin ilmaan ja seuraava ihminen tekee saan jne. viimeinen heittää korin. p.s KASAKKA?
Mulla on ollu tramppa 5 v asti Kannattaa koittaa backflip niskoilleen
Niin kannattaa jggfrdgcfzdseese
Saan Full-1600, triple frontti, quad bäkki, gainer, tuplavoltti 900, bäkki, voltti, misty, saidy.. :) Ja kaikkee muuta kivaa :)
Treenaa takaperinvoltti 360° Combo tai takaperinvoltti- Combo. :)
Osaan tripla takaperinvoltti-Combossa 17 ja myös korkki 18