Saisinko vinkkejä. Omistan 6kk ikäisen uroskoiran joka ei ole edelleenkään sisäsiisti. Käytän koiraa ulkona 4-5 kertaa päivässä ja katson että pissii usein. Merkkailu alkanut hetki sitten ja sen vuoksi pissailee pieniä ruikkuja ulos ja paljon. Silti tulee sisälle vielä 3-4 pissat päivässä. Aamulla noin klo 6-7 tekee pissat sisälle ja samoin päivän aikana yhdet tai kahdet ja vielä iltalenkin jälkeen yhdet. Olen lukenut että urokset oppivat narttuja huonommin sisäsiisteiksi (jopa vasta 8kk ikäisenä), mutta jotenkin tuntuu että 6kk on jo sen ikäinen, että pitäisi pystyä jo pidättämään. Vinkkejä? ainiin ja paperi on sisällä edelleen ja tekee sille, olen koittanut ottaa paperin pois mutta tekee lattialle sitten.
6kk uros ei sisäsiisti edelleenkään
8+18
2
197
Vastaukset
- pisipoika
Pidä ensin kaksi paperia (lattiavaippaa)toinen suht.lähellä makuupaikkaa ja toinen kylppärin lattialla. Muutaman vkon kuluttua poista makuupaikkaa lähempänä oleva ja pidä kylppärissä oleva paperi siihen saakka kun tarvitaan.l.oppii tekemään hätätilanteessa pissat toilettiin ja iän karttuessa oppii pidättämään.Meillä oli sama ongelma.
- 324rfessfds
Meillä ainakin vaatii varsinkin aluksi että tehdään sen verran lenkkiä että kerkeää "merkata" rakkonsa tyhjäksi. Muuten jää "varastoon" ja voi se vahinko sitte tulla sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881571
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181454Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21920
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753